Xbox live-peliseuraa

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Löytyykö pakkikselta xbox 360 -pelaajia? Voisi livessä kokeilla pelata jotain porukalla. Itseäni kiinnostaa lähinnä co-op pelit, kuten GRAW tai Gears of War.

Gamertagi on VMA81.

Pelihyllystä löytyy em. pelien lisäksi:
-NBA 2k6
-PGR3
-Fight Night Round 3
-Burnout Revenge

Laittakaa kaverilistalle, jos tarvii co-op peliseuraa tai muuten vaan. Tulipa hieno deitti-ilmoitus :D :haart:

Gears of War löytyis, Fl4m3s tagina. Olen kyllä ihan paska siinä :)

ei loydy valitettavasti yhtään noista peleistä mitä sulla on niin mulla mutta gamertag on henkka 91 mutta on mulla kaikkii muita pelei katot sieltä compare gamesista mitä mulla on :)

Mulla on noista GOW, GRAW,PGR3 ja Burnout Revenge. En tosin ole PGR:ää enkä Burnoutia pitkään aikaan pelaillut.

Gamertag: MTM1977

edit: niin ja on mulla sitten aika paljon muitakin pelejä XO:lle, taitaa olla joku 16kpl tällä hetkellä...

Pakkiksen massiivi-GoW tournament \o

GOW, NHL07 ja PES6 löytyy. Pääsekö Live Silverillä pelaamaan tota? En oo hirveesti Livee käytelly. Parit demot tullu ladattua.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mitäs moninpelimuotoja tuo GOW sisältää?

Löytyy perus co-op ja tiimipohjaisia matseja:
Warzone: Perus 4 vs. 4 DM mättöä
Elimination: Kuten edellinen muttakun kaveri on saatu maihin, pitää se lopettaa esim kudilla päähän, sahaamalla tai muulla jänskällä lopetuksella
Assasination: Tiimit vastakkain, erä päättyy kun toisen tiimin pomo tapetaan. Pomo ainoa joka voi noukkia aseita. Tappajasta oman tiiminsä seuraava pomo.

Nyt on tullu tota GoWin moninpelii jonkunverran tässä paukuteltua, ni mites on, koska on turnauksen aika? ;)

Nyt on tullu tota GoWin moninpelii jonkunverran tässä paukuteltua, ni mites on, koska on turnauksen aika? ;)

Mäkin testasin mp:tä ekan kerran tänään. Aika asiallista menoa, kun kartat ei ole turhan isoja :)

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta tulkoon!! Eli itse omistin viimmeksi konsolin 90-luvulla ( Playstation ) ja nyt ajattelin hommata uuden konsolin mutta valinnanvaraa on paljon... Eli millä konsolilla live pelaaminen onnistuu parhaiten jne...? :offtopic:

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta tulkoon!! Eli itse omistin viimmeksi konsolin 90-luvulla ( Playstation ) ja nyt ajattelin hommata uuden konsolin mutta valinnanvaraa on paljon... Eli millä konsolilla live pelaaminen onnistuu parhaiten jne...? :offtopic:

Xbox360:llä. Kilpailijoita ei oikein edes ole kun PS3:kin tulee sitten joskus ja sen verkkopeliominaisuudet on ?

Suosittelen itsekken massa123:lle XBOX360. Parhaat verkko-ominaisuudet ja hinta-laatusuhde kohdillaan. Kipin kapin hakemaan NHL bundle :D

Suosittelen itsekken massa123:lle XBOX360. Parhaat verkko-ominaisuudet ja hinta-laatusuhde kohdillaan. Kipin kapin hakemaan NHL bundle :D

Faktaa. Ite tein saman enkä kadu, tulee varmaan ostettua se vuoden livekin kun nuo ilmaset 3kk kokeilut umpeutuu

Anttilasta saa nyt jo Gears Of War pelin + Xbox360 konsolin 399€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom