X-box live pelaajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Kuka tunnustaa pelaavansa livea vai vääntääkö kaikki puuceella warcraftia? Meikä sai vihdoin perjantaina liven tulille ja viikonloppu tuli väännettyä Haloa. Vittu että se syö miestä kun 6 vuotiaat kädettömät jenkki kakarat pieksee meikäläistä koko ajan. Suurimman ajan treenasin rumple pittia ja jonkun verran joukkue tehtäviä.

Positiivisena yllätyksenä oli kenttien mielekkyys, pelaajien määrä ja se miten hyvin tekniikka toimi livessä. Paskaa oli veteraani pelaajat jotka kyykyttivät uudella tilillä meitä nyyppiä ja jenkit. Vittu noi ämericcälaiset on idiootteja. Joka toinen lause on suck my balls ja bitch, siinä headsetin hyötykäyttöä kerrassaan.

Onko kokemusta:

1. Muista peleistä livessä kuin Halo? Mitä suosittelet?

2. Mistä saisi vinkkejä Halo live taktiikkaan, ase komboihin yms?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jambo sanoi:
Kuka tunnustaa pelaavansa livea vai vääntääkö kaikki puuceella warcraftia? Meikä sai vihdoin perjantaina liven tulille ja viikonloppu tuli väännettyä Haloa. Vittu että se syö miestä kun 6 vuotiaat kädettömät jenkki kakarat pieksee meikäläistä koko ajan. Suurimman ajan treenasin rumple pittia ja jonkun verran joukkue tehtäviä.

Positiivisena yllätyksenä oli kenttien mielekkyys, pelaajien määrä ja se miten hyvin tekniikka toimi livessä. Paskaa oli veteraani pelaajat jotka kyykyttivät uudella tilillä meitä nyyppiä ja jenkit. Vittu noi ämericcälaiset on idiootteja. Joka toinen lause on suck my balls ja bitch, siinä headsetin hyötykäyttöä kerrassaan.

Onko kokemusta:

1. Muista peleistä livessä kuin Halo? Mitä suosittelet?

2. Mistä saisi vinkkejä Halo live taktiikkaan, ase komboihin yms?
Ite pelasin kanssa livessä, mutta kun möin boksin niin sen jälkeen ei oo tullu pelailtuu. Ite pelasin enimmäkseen just haloa ja cs:ssää. Tuota cs:ssäää voin kyllä suositella ja nykysin kun se on vielä halpa nii ei oo mittään syytä olla ostamatta. Live aikaan miula oli cs boksilla ja pee seellä ja ainakun teki mieli pelata cs:ssäää niin pelasin boksilla, jotenkii vaan tykkäsin siitä enemmän boksilla. Muita hyviä pelejä mitä itse pääsin pelaamaan on PGR kakkonen, Rainbow six ja NHL 2k4. NHL:llässä tuskin on enää paljoo pelaajia kun on tullu se 2k5, mutta siinä versiossa mitä suomessa myydään ei oo live mahdollisuutta :( Myös Burnout kolmonen oli hauskaa livessä.

Tänään hommasin just liven boxille ja on tullut hakattua aika urakalla :D Peleinä löytyy nhl 2006, burnout3, forza motorsport sekä halo2 :)

Hei nyt kaikki viestiä kehiin kellä on xbox ja live tiimissä!!!:whip:
P.S Harmi kun Mikellä ei enää ole sitä boxia, olisi päässyt hieman kyykyttämään äijää :D

Mulla on XBOX360 ja Live, mutta kaiketi sillä pystyy Livessä pelaamaan myös vanhan boxin pelejä. En ole tosin kokeillut, mutta näin luulisin.

ace-oo- sanoi:
xbox360:llä on tullut pgr3:sta livessä pelailtua. Training_day mitä pelejä sinä hakkaat livessä?

PGR3:sta olen mäkin pelannut, muuta en ole vielä "uskaltanut" kokeilla ;)
Multa löytyy 360:llä myös Call of Duty 2 ja Madden NFL 06, täytyy joskus testata niitäkin Livessä...

kärmes sanoi:
Suurinta osaa xbox peleistä pystyy pelaamaan uudella 360:llä kun hankkii livestä niihin päivityksen. Uuden päivitetyn Xbox -> X360-peli emulaatiolistan löydät tuolta.

http://www.xbox.com/fi-FI/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

http://www.xbox.com/en-GB/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
Ei vielä lähellekkään "suurinta osaa" pysty pelaamaan.

Livettömille tiedoksi, että emulaatio-ohjelman voi myös impata noilta sivuilta,käräyttää levylle ja asentaa se levyltä.

training_day sanoi:
PGR3:sta olen mäkin pelannut, muuta en ole vielä "uskaltanut" kokeilla ;)
Multa löytyy 360:llä myös Call of Duty 2 ja Madden NFL 06, täytyy joskus testata niitäkin Livessä...
Pistähän Livessä AceOO:lle viestiä

Jos kiinnostaa pelailla Halo2 matseja niin meillä on klaani; Jyväskylän metsurit. Aina välillä väännetään livessä porukalla slayeriä ja muuta shittiä. Viestiä kehiin jos kiinnostaa.

Meitsi ois kiinnostunut mutta en tiiä että onko taitoa tarpeeksi noihin klaanimatseihin, niissä vissiin on aika konkareita kehissä?

No mulla on muistaakseni joku ranking 7 ja useimmilla 21-28. Kyllähän meikää viedään useimmiten kuin pässiä narussa mutta oon huomannu että eniten merkkaa kenttien tunteminen ja aseitten löytö/oikeat combot. Kantsii tutustua itekseen kenttiin. Jos kentästä löytyy esim. ghosti niin sillä voi heikompikin pelaaja häröillä kovempia vastaan. Bungie.netistä haku päälle ja koodia niin pääset kehiin.

Juu tuon saman jutun oon pannut itsekin merkille kun ei ole hajuakaan mistä ne parhaat aseet löytää ja loppupeleissä itsellään on se saatanan konekivääri koko ajan kun toiset ruimii sinua snipereilla ja rocket launchereilla :D

Mulla on nickinä Widowmaker80 eli friend requestia vaan tulemaan kaikki halukkaat ;)

Nyt ollaan Training dayn kanssa muutamana iltana kisailtu, niin kyllä se "tutun" tyypin kanssa on paljon mukavampi ajella kuin jollain random serverillä, jossa tyypit törmäilevät huvin vuoksi.. Lisäksi ei tarvitse enklanninkieltä solkata.

ace-oo- sanoi:
Nyt ollaan Training dayn kanssa muutamana iltana kisailtu, niin kyllä se "tutun" tyypin kanssa on paljon mukavampi ajella kuin jollain random serverillä, jossa tyypit törmäilevät huvin vuoksi.. Lisäksi ei tarvitse enklanninkieltä solkata.

Se on kyllä ihan totta, suurin osa kisoista ollut jopa kohtuu tasaista vääntöä, mikäs sen hauskempaa :D

Huomenna olisi Battlefield2 pelin x-box versio tarkoituksena hankkia, joten kaikki suomalaiset pelaajat pistäkää friend requestia Widowmaker80:lle :)

Suositut

Back
Ylös Bottom