www.suomi24.fi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Jos haluaa naureskella niin kannattaa käydä lukemassa tuolla suomi24.fi palstalla kun pojat juttelee roinasta yms.eikä kukaan tiedä paskan vertaa mistään :lol2: :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
*lukee palstaa ja repeilee*
Hmm...tän mukaan kreatiini parantaa potenssia :spankmonkey:
:whip:

:lol2: :lol2: :lol2:

Sielläkin käydään näemmä tätä Halme keskustelua, ja kummastakin leiristä löytyy porukkaa..

"Massa" pressaksi
Kirjoittanut: Halme, 6.6.2003 klo 14.54

Massalla on hyvät mielipiteet ja ajatukset. Kielitaitoa seitsemän kielen verran. Ei ajattele kansanedustajana omaa napaansa, vaan kansan. On eduskunnan palkankorotuksia vastan. Ajaa sotaveteraanien asiaa, antaa ottelupalkkionsa heille ja muutenkin puolustaa heitä ja heidän etujaan. Rikollisille kovemmat sanktiot. Lapsille ilmainen liikunnan harrastaminen koulun puitteissa. Elämänkokemusta isommistakin ympyröistä. Noussut miinus sadasta ja raivannut tiensä yksin to the top. Oltais ryssiä kaikki jos ei veteraanit ois pannu ryssiä nippuun rajalla vaikka ylivoima oli järjettömän suuri.

ja tuo sun mainitsema kreatiini... kaveri puhuu että yleensä nää aineethan tiätsä niinku huonontaa podentzii, eikä voi runkkii niin normaalisti..

hyvät tiedot tyypeillä, tai näköjät edes jotain halua tietää on..

Tuollakin liikkuu aika surullisen paljon tota juttua, kun joku kysyy toukokuussa että miten sais sikspäkin näkyvii kesäksi.. njoo, onneks me ollaan kaikki niin viisaita että on varaa nauraa muille :thumbs:

"paljox nousee penkistä?

Onkos täälä yhtään kovia jätkiä? Itse nostan jo 70kg penkiltä, enkä oo vielä treenannu paria vuotta kauempaa!! Painoo on 84kg, niin tässä alkaa jo kohta oleen oma painokin saavutettu. Kyllä tekee komeeta, kun voi kilauttaa kaxkymppiset päihin ja nostaa muutama nopee nosto, kun muut kattoo kateellisena viereztä!! Lihaxetkin alkaa varsinkin hauis oleen biggi, mutta viel kun sais vatsalihaxet näkyyn niin olis jeez..

Mutta olkaapa hyviä ja kirjotelkaa tänne omia maximipainoja, niin päästään vähän vertaileen jätkien taffuutta!! Ihan vertailun vuox: Serkku nostaa 90kg <vaikka vetää röökiäkin>, niin siinä on kyllä sen vert kova jätkä, ettei paljoa kandee sille mennä taffia sanaa sanoon!!"

Mitä sä Kipi niitä urpoja tänne neuvot? -Antaa kuolla vaan! :lol2: No ei vaines, ihan hyvä vaan!! :thumbs:

Eräs kaveri kysyi tuolla, että mitähän mahtaa olla aine nimeltä Anapolon50, ja onko haittavaikutuksia ja onko se kielletty aine.

Siihen joku neropatti vastas:

"satuin netis lukeen tuosta aineesta ja jutskaan yhden kayttajan kans oli paino noussu kuurin aikana 15kg ja penkki tulos 40gg.. ne ovat tapletteja tapletti levyssä..lääkkeen näköisiä:) luultavasti ne vaikuttaa.. ei pitäsi olla laittomia vain vähän vaikeasti saatavii.. ((saisitko niitä jostain?? ((mailaa!!)) "

Voi helvetin helvetti!!:lol2:

Ei *****!!

"Gymform Power Shapers
Kirjoittanut: AKK

Niin onko kenelläkään kokemuksia noista Tv-Shopin "ihme"housuista jotka pistää takapuolen,reidet ja vatsalihakset kuntoon samaan aikaan 30 minuuttia päiväs muutaman viikon aikana niin pitäs kuulemma näkyä tulokset.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Kaikkihan tuolla Tv-Shopissa on yleensä aikalailla huijausta mutta ajattelin kokeilla tätä laitetta kun olis mukava saada trimmikuntoon takapuoli ja reidet. "

"Vastaus sinulle AKK
Kirjoittanut: isoerkki

Kannaattaa ostaa!!! Mä ostin ite niitä kaksi! On molemmat päällekkäin!! toiset on väärin päin, että saan tuntumaan molemmilla puolilla kroppaa! Antaa vitusti potkua! Toimii! Pidän niitä yötä päivää ja tuloksia tulee nopeasti ja paljon! Mulla on perse ja reidet kasvanu ihan sikamittoihin, ihan samanlaiset jalat ku kehonrakentajilla! Mittasinkin ne; ennen käyttöä reidet oli 48cm, nytten 3kk:n käytön jälkeen 52cm!!! Aivan SAIRAAN isot reidet! Kävin muuten tänään ostaa uudet farkut seppälästä kun vanhat jäi pieniks!

Mulla on myös teeveesopista ostettuja Butterfly sähkötreenajia! Ostin niitä 6kpl! mulla on aina olkapäissä yhet, hauiksissa yhet ja ojentajissa yhet!!! Ja tuloksia tulee! Ennen mun käsienympärysmitta oli 28cm, siis ennen käyttöä, ja nytten 29cm!! 3 kuukautta olen käyttänyt!

Ainoastaan nukkumaan mennessä otan housut ja perhoset pois, muuten ovat kokoajan päällä!

Olen tässä miettiny, että meen vuoden päästä kisoihin kun on lihas kasvanu näin nopeesti, ilman treeniä!!! Pidän näitä nyt ainakin vuoden putkee, niin sit mun pitäis olla jo aika lähellä sen kokonen kun arnold swartzenegger oli Commando leffassa! Mut kyl mulle kelpaa sellanen bodiki ku mikä oli Stallonella Rocky nelosessa.

Pitää muuten mennä ostamaan maanantaina Henkasta ja Maukasta pari hihatonta paitaa, ja sit biitsille iskee misui! nehän on ihan hulluna lihaksikkaisiin miehiin! Mä ainaki annan niiden silitellä mun hauista. :) Ja jos ne on tosi seksyi ni sitten ne saa kokeilla mun mahalihaksia mitä olen treenannu nyt 1,5 vuotta Ab-tronicilla!

Kerron tosta mun vatsareenistä vielä: Mulla on ab-tronicci ja sitten se uus Ab-swing. Treenaan vatsaa silleen, että laitan ab-tronicin mahaan ja täysille. Sitten samaan aikaan jumppaan tolla ab-swingilla.. antaa muuten tosin hyvin potkua! Maha on aina 2 tunnin treenin jälkeen tosi kipeä, mutta sehän onkin hyvä merkki, sillon se lihas kasvaa.

Suosittelen todellakin noita teevee shopin treenivehkeitä! Mä ostin joskus aikoinaan sen total gymin mitä cuk norris mainosti, mutta siinä tuli aina hirvee hiki, ni en tykänny siitä.

Ja se uus sellanen narukone mitä ne myy, ni sitä en osta ku siinä tulee kans hirvee hiki!!!

MÄ käytän näitä elektroniikka juttuja ja katon teeveetä ja patti kasvaa!!! Todellakin suosittelen!

Idiootit treenaa salilla ja on aina ihan hikisä!

Viisas pääsee paljon vähemmällä! :)

Kovaa kesä pattia sulleki AKK! "

Luojan kiitos, onneksi on Pakkis! :lol2:

Ei helvetti.
Tää viimenen veti kyllä pohjanoteerauksen. :lol2:

Voiko alemmas enää vajota (?) :confused: .. :lol2: :lol2:

Elämä on parasta hjuumoria.

Mieti, siis hanska kasvanu niinq 28cm -- > 29 cm.. sehän on niinku yks miinus kaksytkäkahdeksan, jaettenu 1,36 ja se sit kertaa mun forkun (farkkujen lahkeen pituus) koko ni toi kasvu on kyl aika huimaa, ja mä käytin vaan näitä proteiini tapletteja tommosesta lääke purkin näkösestä purkista, tai ainakin oli stnan vaikee avata. :rolleyes:

Hmm, joo nukkumaan.

Originally posted by Away
"paljox nousee penkistä?

Onkos täälä yhtään kovia jätkiä? Itse nostan jo 70kg penkiltä, enkä oo vielä treenannu paria vuotta kauempaa!! Painoo on 84kg, niin tässä alkaa jo kohta oleen oma painokin saavutettu. Kyllä tekee komeeta, kun voi kilauttaa kaxkymppiset päihin ja nostaa muutama nopee nosto, kun muut kattoo kateellisena viereztä!! Lihaxetkin alkaa varsinkin hauis oleen biggi, mutta viel kun sais vatsalihaxet näkyyn niin olis jeez..

Mutta olkaapa hyviä ja kirjotelkaa tänne omia maximipainoja, niin päästään vähän vertaileen jätkien taffuutta!! Ihan vertailun vuox: Serkku nostaa 90kg <vaikka vetää röökiäkin>, niin siinä on kyllä sen vert kova jätkä, ettei paljoa kandee sille mennä taffia sanaa sanoon!!"

Tää oli kyl hyvä. :D

Varmaan suurin osa noista kirjottajista on trolleja.. ei kannata uskoa kaikkea mitä internetissä sanotaan :)

h.

Ei helvetti, mä en todellakaan tiedä pitäiskö itkeäkö vai nauraa, kun lukee noita suomi24:n viestejä. Tässä oiva esimerkki:

"Oon alottanu salilla käynnin joku aika sitten ja tuloksiakin alkaa jo näkyä, mutta millä liikkeillä sais hartioita leveämmiks. Auttaako käsipainojen suoraan ylös päin nostaminen penkillä istuessa?"

vastaus: "Kannattaa syödä pinaattia. Miksikö? Siksi että pinaatti on ravintoaine joka imeytyy ylävartalon kohdalla tehokkaasti. Kananmunat, maito ja lihatuotteet laskeutuu jalkoihin.
Eli jos haluat nopeasti leveät hartiat syö pinattia. Asia voi kuulostaa hullulta mutta on tieteelisesti tutkittu juttu. :david: :david: :david: :david: :david: :david:

Originally posted by Lobo
Ei helvetti, mä en todellakaan tiedä pitäiskö itkeäkö vai nauraa, kun lukee noita suomi24:n viestejä. Tässä oiva esimerkki:

"Oon alottanu salilla käynnin joku aika sitten ja tuloksiakin alkaa jo näkyä, mutta millä liikkeillä sais hartioita leveämmiks. Auttaako käsipainojen suoraan ylös päin nostaminen penkillä istuessa?"

vastaus: "Kannattaa syödä pinaattia. Miksikö? Siksi että pinaatti on ravintoaine joka imeytyy ylävartalon kohdalla tehokkaasti. Kananmunat, maito ja lihatuotteet laskeutuu jalkoihin.
Eli jos haluat nopeasti leveät hartiat syö pinattia. Asia voi kuulostaa hullulta mutta on tieteelisesti tutkittu juttu. :david: :david: :david: :david: :david: :david:

:lol2: *kuoli nauruun*

Melkein hyvää viihdettä koko sivut:

"Pakarasta kaiku pohjaa(ko)?
Kirjoittanut: Nakke, 20.5.2003 klo 20.34

Onko kukaan muu huomannu semmoista juttua että kun bodaa salilla ja pakarat rupee kasvamaan, niin pierut oisivat tulleet äänekkäimiksi!?
Mistä moinen voi johtua? Ottaako pieru kaikupohjaa pakaran seinämistä? Vai johtuuko pierun kovuus kenties elimistön lisääntyneestä ravinnon tarpeesta? Joka tapauksessa aika epämiellyttävää tää kova ääninen piereskely."

Pieruhuumori on aina yhtä hauskaa :)

Originally posted by Lobo

:worship: :worship:

Jippiillä joskus pari kuukautta sitten (ulkomuistista):

"Oon nyt alkanu syömään kreatiinii ja siit on alkanu posket pullottaa nii miten sen sais pois???"

"Kasvoissasi on niinsanottu "erektio". Kokeileppa vähän hieroa kasvojasi, niin ongelman pitäisi ratketa omia aikojaan"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom