Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Massa" pressaksi
Kirjoittanut: Halme, 6.6.2003 klo 14.54
Massalla on hyvät mielipiteet ja ajatukset. Kielitaitoa seitsemän kielen verran. Ei ajattele kansanedustajana omaa napaansa, vaan kansan. On eduskunnan palkankorotuksia vastan. Ajaa sotaveteraanien asiaa, antaa ottelupalkkionsa heille ja muutenkin puolustaa heitä ja heidän etujaan. Rikollisille kovemmat sanktiot. Lapsille ilmainen liikunnan harrastaminen koulun puitteissa. Elämänkokemusta isommistakin ympyröistä. Noussut miinus sadasta ja raivannut tiensä yksin to the top. Oltais ryssiä kaikki jos ei veteraanit ois pannu ryssiä nippuun rajalla vaikka ylivoima oli järjettömän suuri.
Originally posted by Away
"paljox nousee penkistä?
Onkos täälä yhtään kovia jätkiä? Itse nostan jo 70kg penkiltä, enkä oo vielä treenannu paria vuotta kauempaa!! Painoo on 84kg, niin tässä alkaa jo kohta oleen oma painokin saavutettu. Kyllä tekee komeeta, kun voi kilauttaa kaxkymppiset päihin ja nostaa muutama nopee nosto, kun muut kattoo kateellisena viereztä!! Lihaxetkin alkaa varsinkin hauis oleen biggi, mutta viel kun sais vatsalihaxet näkyyn niin olis jeez..
Mutta olkaapa hyviä ja kirjotelkaa tänne omia maximipainoja, niin päästään vähän vertaileen jätkien taffuutta!! Ihan vertailun vuox: Serkku nostaa 90kg <vaikka vetää röökiäkin>, niin siinä on kyllä sen vert kova jätkä, ettei paljoa kandee sille mennä taffia sanaa sanoon!!"
:lol2: :lol2: :lol2:
Originally posted by Lobo
Ei helvetti, mä en todellakaan tiedä pitäiskö itkeäkö vai nauraa, kun lukee noita suomi24:n viestejä. Tässä oiva esimerkki:
"Oon alottanu salilla käynnin joku aika sitten ja tuloksiakin alkaa jo näkyä, mutta millä liikkeillä sais hartioita leveämmiks. Auttaako käsipainojen suoraan ylös päin nostaminen penkillä istuessa?"
vastaus: "Kannattaa syödä pinaattia. Miksikö? Siksi että pinaatti on ravintoaine joka imeytyy ylävartalon kohdalla tehokkaasti. Kananmunat, maito ja lihatuotteet laskeutuu jalkoihin.
Eli jos haluat nopeasti leveät hartiat syö pinattia. Asia voi kuulostaa hullulta mutta on tieteelisesti tutkittu juttu.
Originally posted by Lobo
Ei helvetti, mä en todellakaan tiedä pitäiskö itkeäkö vai nauraa, kun lukee noita suomi24:n viestejä. Tässä oiva esimerkki:
"Oon alottanu salilla käynnin joku aika sitten ja tuloksiakin alkaa jo näkyä, mutta millä liikkeillä sais hartioita leveämmiks. Auttaako käsipainojen suoraan ylös päin nostaminen penkillä istuessa?"
vastaus: "Kannattaa syödä pinaattia. Miksikö? Siksi että pinaatti on ravintoaine joka imeytyy ylävartalon kohdalla tehokkaasti. Kananmunat, maito ja lihatuotteet laskeutuu jalkoihin.
Eli jos haluat nopeasti leveät hartiat syö pinattia. Asia voi kuulostaa hullulta mutta on tieteelisesti tutkittu juttu.