WWE RAW: live & loaded

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MeHu
  • Aloitettu Aloitettu
Silloin kun WWE tuli ekaa kertaa suomeen sain paikan eturiviin(!) vaikka liput olivat olleet myynissä jo useita viikkoja. Huvittavaa oli myös, että eturivssä oli useita tyhjiä paikkoja sitten tapahtuma päivänä. Saa nähdä miten nyt on..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep jep, paikalle tullaan ja tottakai heti kalliille paikoille. Olikohan 6. rivistä....

Jepjep, paikalla oltiin, ja meno oli kova :rock:
Taas oli laatu parantunut WWEn edellisestä suomen-reissusta, mielestäni paras tapahtuma tähän asti. Oli myös hienoa että paikalle oli roudattu suuren luokan staroja, eikä vain vaihtopenkin sankareita.

Ottelulista oli mielestäni tämän näköinen, korjatakaa jos olen väärässä:

Edge vs. Christian vs. Jericho for the IC-championship

Chuck Palumbo vs. Maven

Molly Holly & Trish Tratus vs. Victoria & Nidia, special guest referee: Val Venis

Tomka vs. Shelton Benjamin

Kane vs. ? (tietääkö joku, kuka tämä tyyppi oli?)
Hurricane & Rosey vs. William Regal & Eugene

Tajiri & Rhyno vs. La Recistance

Nature Boy Ric Flair vs. Shawn Michaels

Batista & HHH vs. Randy Orton & Chris benoit
(voittajan nimi sinisellä)

mik99 sanoi:
minkäslainen matsi tämä mahtoi olla.. :kuola:

Kauniita, erittäin hyväkroppaisia ja atleettisia naisia pieksemässä toisiaan. hyviä liikkeitä ja taidokasta painia. Loppuratkaisu hieman heikko.

mik99 sanoi:
minkäslainen matsi tämä mahtoi olla.. :kuola:

Erittäin miellyttävä katsoa!!! Siinä silmä lepäsi. :kuola:
Hieman jäin kaipaamaan tuolilla ja lekalla hakkaamista sekä enemmän suun soittoa. Mutta muuten hyvä. Oli todellakin rahalle vastinetta. Kaikki suurimmat tähdet mukana. Ens kerralla uudestaan. Täytyy yrittää vain eturiviin.

Ratu sanoi:
Kane vs. ? (tietääkö joku, kuka tämä tyyppi oli?)

Kyseinen tyyppi oli Gene Snitsky. Uusi hahmo RAW:ssa.

Juonikuvion mukaan aiheutti Kanen ja Litan syntymättömän lapsen kuoleman.

Mä olin tuolla yläkatsomossa eturivissä ja mulla oli jopa iso kyltti missä luki "RIC FLAIR STILL RULES", jos joku olis sattunut sen näkemään. Shown kohokohdat oli mun mielestä Flairin ja Tripla H:n sisääntulot, varsinkin jälkimmäinen oli aika vaikuttavan näköinen!

Ratu ootko saanu sen Tripsin kirjan jostain kun toi sun sigus vois hyvin olla sieltä? Oliko kannattava ostos?

Ratu sanoi:
Jepjep, paikalla oltiin, ja meno oli kova :rock:
Taas oli laatu parantunut WWEn edellisestä suomen-reissusta, mielestäni paras tapahtuma tähän asti.

Mielipiteitä erillaisia. Itse pidin viime vuoden smackdownista enemmän.

Mielestäni oli loistava show!
Kauniita naisia, paljon testosteronia ja asiallista menoa!!!
Sekä kaupanpäälle mukava ryysis ulos mentäessä :)

Ja ensi kerralla taas uudestaan!

Paikalla oltiin.. :)
Ihan hyvä meininki ja näin naisen näkökulmasta loistavat "maisemat" :kuola: :kuola:
Ensvuonna uudelleen.

Ric Flair sanoi:
Ratu ootko saanu sen Tripsin kirjan jostain kun toi sun sigus vois hyvin olla sieltä? Oliko kannattava ostos?

Ei ole kirjaa vielä tullut. Varauksessa on ollut jo puolen vuoden ajan, ja pitäisi viimeisimpien tietojen mukaan tulla vasta tammikuussa.

Toi sigu on FLEX-lehden haastattelusta, kyseinen artikkeli löytyy sähköisessä muodossa tuolta:

http://www.triplehunleashed.com/info/archives/flex.html

Suosittelen kaikille tuon lukaisemista, erittäin motivoivaa tekstiä Triple H:lta

Oli loistava tapahtuma, kertakaikkiaan. Ainut mikä hieman jäi vaivaamaan, oli viimeisen matsin "värittömyys". Flair vs. HBK oli illan parasta settiä. Tuli muuten huudettua wooooo:ta siihen malliin, ettei mainannut aamulla ääntä lähteä.... :rock:

Ja tottakai: Flair is GOD....
Saatiin tuohon huutoon jopa muitakin lähtemään mukaan.....

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom