WWE RAW: live & loaded

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MeHu
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs onkos pakkislaisista moni lähdössä kattomaan tuota shöwta 6.10.2004 hartwall areenalle? Kävin just varaamassa itelleni ja avokille liput. Aikas hinnakkaat oli :curs: Toivottavasti kaikki suurimmat tähdet saapuvat suomeen, että saa vastinetta rahoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Deat sanoi:
Onko niistä ottelijoista vielä yhtään tietoa?
"Paikalla nähdään mm. Triple H, Shawn Michaels ja Ric Flair."
(Wrestlingalert.com)

Kaveri kävi tänään varaamassa liput.

Edit: Löyty vähän isompi lista.

"Painijoista mukana ovat mm. Triple H, Shawn Michaels, Chris Benoit, Chris Jericho, Edge, Ric Flair, Randy Orton, Kane, Trish Stratus, sekä muita, joista ei vielä ole tarkempaa tietoa."

Hyvältähän toi lista näyttää toivottavasti diivat vetää jotain spesiaali settii :kippis1:

WWE:n taso on tippunut armottoman paljon viime vuosista. 2-4vuotta sitten mielestäni taso alkoi tippumaan ja roimasti. Sen näkee jo jenkkeissä katsojaluvuissa. Itse yritän seurata TNT:tä. Paljon kiinnostavampi.

Itse katson mieluusti vielä RAWn, mutta Smackdown menee jo kivuilla.

Tuskin menen, kävin kaksi edellistä kattomassa eikä varmaan raaski enää törsätä 65 juroo. Mieli kyllä tekisi lähtiä, vannoutunut reslinki-fani kun olen. Ja varsinkin kun noinkin isoja tähtiä on luvassa. Toisaalta ottelulista muuttuu aina jatkuvasti loukkaantumisien ynnä muiden syiden takia ja mun tuurilla parhaat ukot jättää kuiteskin tulematta.

Tiedoksi vain, että parhaat paikat myytiin loppuun jo ennen kuin ne edes tulivat yleiseen myyntiin. Paska homma, että tavallisilla lipun ostajilla ei ole edes mahdollisuutta saada parhaita paikkoja. Liput tulivat myytiin klo9 ja varasin 5minuuttia yli yhdeksän, mutta en kuitenkaan päässyt lähellekkään loistopaikkoja.

Painijoista voidaan odottaa ketä vain Raw:n rosterista. Kysymysmerkkinä on tietenkin Shawn Michaels, joka sai vast´ikään perheenlisäystä. Itse en usko miehen tuloon. Turha on myös mitään Goldbergejä tai Mick Foleja odottaa.

Huomasin et ne parhaat paikat todellakin meni. Ketuttaa vaan viimeks kun oltiin kattoos smackdownia niin oltii toisessa rivissä permannolla ja nyt joutuu jonnekkin ihan muualle. :curs:

Minkälainen noitten lippujen hintahaitari (vittu mikä sana :) ) on?
Pakko mennä kattoon ku siä on toi kane, kohtis jäätävän näkönen äijä.. :evil:

Liput on, mutta kyllä jäi hiukan v****tamaan, kun ei taaskaan ehtinyt huippupaikoille. No toivotaan, että tämä tarkoittaa täyttä tupaa.

Paskempi juttu jos HBK ei pääse paikalle. Äijällä on nimittäin ihan mieletön sisääntulo - muuten en sitä pidäkkään juuri minään.

NP sanoi:
WWE:n taso on tippunut armottoman paljon viime vuosista. 2-4vuotta sitten mielestäni taso alkoi tippumaan ja roimasti. .
Samaa mieltä.
PS:Minkä hintaisia ne liput ovat? Hintahaarukka.

Karpaasi85 sanoi:
Tiedoksi vain, että parhaat paikat myytiin loppuun jo ennen kuin ne edes tulivat yleiseen myyntiin. Paska homma, että tavallisilla lipun ostajilla ei ole edes mahdollisuutta saada parhaita paikkoja. Liput tulivat myytiin klo9 ja varasin 5minuuttia yli yhdeksän, mutta en kuitenkaan päässyt lähellekkään loistopaikkoja.
Turha on myös mitään Goldbergejä tai Mick Foleja odottaa.

Hmm. Itse olisin saanut netistä 20 minuuttia yli 9 ihan mihin tahansa liput, kun kokeilin eri vaihtoehtoja. Ja sainkin haluamaani paikkaan liput. :rock:
Tuskinpa Goldebergiä näkyis, onkos mies lomilla vai muuten vain riitaantunut?

Raven sanoi:
Eikös siinä käynyt nyt niin, että johtoporras halusi tehä Goldbergille heel-turnin, mutta tämäpä ei yllätys yllätys käynytkään Goldbergille.
Eniwei, Kane tai Trish olis kiva nähä livenä :rock:

Raven sanoi:
Hmm. Itse olisin saanut netistä 20 minuuttia yli 9 ihan mihin tahansa liput, kun kokeilin eri vaihtoehtoja. Ja sainkin haluamaani paikkaan liput. :rock:

Meikäläisen lipun varausta haittasi, että piti saada neljä vierekkäistä paikkaa.

Goldi on siirtynyt elokuva rintamalle. Hän oli filmaassa elokuvaa "Santa´s slay" ja on tietääkseni saannut kuvaukset päätökseen. Paluu WWe:hen on kuitenkin epätodennäköistä. Hän ei alunperinkään ollut halukas liittymään WWe:hen, mutta tuli kuitenkin erittäin isosta summasta cashia. Itse ainakin toivon näkeväni hänet WWe:n naruneliössä tulevaisuudessa.

Jännä juttu noiden lippujen kanssa, jos se siis on niin ettei saa parhaita paikkoja vaikka toimisi kuinka nopeasti...

Kävin silloin siinä ekassa showssa, WWE Live:ssä pari vuotta sitten. Silloin harmitti, kun olin heti aamusta odottamassa lippupalvelun toimiston avautumista, ja maksoin itseni kipeäksi kahdesta parhaasta(?) lipusta. Silloinkaan en saanut lippuja niille paikoille, mitkä olivat aivan kehän vieressä, vaan paikkamme olivat katsomon ensimäisillä riveillä. Nekin olivat kyllä ihan ok paikat loppujenlopuksi.

Joo täällä ollaan wrestling-faneja myös ja lokakuussa olen lähdössä helsinkiin kyseiseen tapahtumaan! Toivottavasti järkkäävät kunnon sähinän... Tuo Goldbergin juttu taitaa olla vähän sama kuin The Rockin että elokuvien parissa menee nykyään aikaa, voi tietysti olla että joskus pistäytyy kuten Rock aina silloin tällöin käy kääntymässä( siis vetää paria jätkää kanisteriin ja lähtee taas vetämään ) No anyway, siellä varmasti "törmätään" vaikkei tunnetakaan :D

Net Virgin sanoi:
Toissa kerralla oli sellanen panties off matsi...

:kuola:

Niin, noitahan ei koskaan näytetä telkkarissa. Peeveli kun ne liput pitää maksaa niin kovasti, muuten tulisi ilman muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom