Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tästä maasta löydy vastaavaa kaveria kameran edessä lajin sisältä, siksi Nyyssis onkin kovin usein omituisimmissa kuvissa. Ja vaikka löytyisi, niin kuvaisin silti Nyysistä usein, on hän kuitenkin parhaita kavereitani ja meillä on niin hauskaa aina tehtiin sitten mitä tahansa. Kuvauksetkin on semmoista hauskanpitoa jo pelkästään kun liikutaan kuvauspaikasta toiseen. Kaikkeen tuo suostuu, paitsi ei ole vielä suostunut kunnon Tom of Finland kuviin, se olis niin hauska tehdä oikein stereotyyppinen homo, niin hipit muilla forumeilla sais kerrankin aiheesta itkee kuvien homoeroottisuudesta.

Toi Baletti olisi kyllä aika vitun hauska, että ei mittään rotii
Yksi mikä kanssa olisi aika hyvä (ehkä) Ammunta, Ratsastus, Suunnistus, Shakki :D
Mutta toi Baletti on kyllä raaka veto xD

Shakki ois kyllä ihan siisti, nyyssis vois hakata vastustajaa kellolla, pöydät ja nappulat ilmassa. Kyllähän sitä turhautuu, kun joutuu matemaattista älyä vastaan ottelemaan. Tosin...vaikka itekkin oon ehkä lähempänä shakin pelaajaa kuin nyyssistä, niin mun pelitulos varmaan päättyis näillä hermoilla tohon samaan tilanteeseen.

Mutta se vaan ei oikein sovi tähän kuvasarjaan :) En oikein keksi tosta baletista mitään, mikä jatkaisi tätä "tee se voimalla" sarjaa. Mutta mulla onkin heikko mielikuvitus.

Shakkikuvassa vois kans syödä oikeesti nappuloita, ehrmannilla höystettynä. Nyyssölällä lautasliina kaulassa ja daami poskessa.

Kaikkeen tuo suostuu, paitsi ei ole vielä suostunut kunnon Tom of Finland kuviin, se olis niin hauska tehdä oikein stereotyyppinen homo, niin hipit muilla forumeilla sais kerrankin aiheesta itkee kuvien homoeroottisuudesta..
Btw..olin yksi ilta lisäämässä Nyssen naamaa siihen yhteen Tom of Finlandiin joka esiintyi farkkuketjussa. Oli kovin aidon näköinen, mutta sitten tähän paska mäkkiin iski joku fiba ja sammui lennosta:D

Tuollainen Tom of Finland -sarja olisi kyllä ihan paikallaan. Siihen olisi parasta etsiä joku oikea nahkahomo tai vastaava karju neuvontajaksi, jos ei oma pokka kestä mennä ostamaan muutamaa kansainvälistä lehtijulkaisua inspiraatiolähteeksi jostain asiantuntevasta kaupasta. Odotamme kiinnostuneina toteutusta.

Yleensä nämä Miken kuvat eivät niin hirveästi säväytä, kun omasta mielestä ovat liian "muovisia" ja käsiteltyjä. Nämä kuvat ovat kuitenkin idean ja toteutuksen suhteen todella mainioita. Näihin törmää vielä monessa paikassa.

Back
Ylös Bottom