Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wrong wintersport.
Entäs minä?Hieno homma kun Mikellä riittää energiaa ja halua kokeilla kaikkea uutta.
Ei prkl. Sopii tohon kommenttiin toi sun avatar aika täydellisesti. Repesin.Entäs minä?

...hän kuitenkin parhaita kavereitani ja meillä on niin hauskaa
Sun kanssa ei kerkee ees kahveja vetää kun oot jo menossa. Kiva istua yksin Kampissa kahvin kanssa.
Sun kanssa ei kerkee ees kahveja vetää kun oot jo menossa. Kiva istua yksin Kampissa kahvin kanssa.Entäs minä? :(
En oikein keksi tosta baletista mitään, mikä jatkaisi tätä "tee se voimalla" sarjaa. Mutta mulla onkin heikko mielikuvitus.Btw..olin yksi ilta lisäämässä Nyssen naamaa siihen yhteen Tom of Finlandiin joka esiintyi farkkuketjussa. Oli kovin aidon näköinen, mutta sitten tähän paska mäkkiin iski joku fiba ja sammui lennosta:DKaikkeen tuo suostuu, paitsi ei ole vielä suostunut kunnon Tom of Finland kuviin, se olis niin hauska tehdä oikein stereotyyppinen homo, niin hipit muilla forumeilla sais kerrankin aiheesta itkee kuvien homoeroottisuudesta..