Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
nuo remmit on kyllä ihan loistavat tuossa!

Aikasemmin ei ole pahemmmin tullu kommentoitua mutta nyt täytyy sanoa että idea on aivan loistava, sekä toteutus aivan omaa luokkaansa miken ja mikan puolelta. Hienoa että yhteistyö sujuu (toivon mukaan) ja toivottavasti näitä yhteisprojekteja tulee jatkossakin :)

Mutta tähän väliin, jatkakaa samaa mallia hyvä kuvasarja on tulossa!

Kalliokiipeily. Siinä on kehonrakentajan kroppa täysin erimuotoinen mitä kiipeilijän. Nyyssölä alas verisin sormin pitämään kalliosta kiinni, kun ylempänä proäijä bouldaa menee niin että köysi vain takana viipottaa.

p.s. Pesäpalloon soveltuu myös isommat äijät :)

Varmasti tekee nyyssiksen kanssa paljon kuvia kun on niin loistava malli, on siinä aika iso osa kuvattavalla tälläisessä setissä missä pitää oikeasti vähän 'näytellä'.

Jos olen oikein ymmärtänyt, tekeillä on kymmenen kuvan sarja eri lajeista. Eikö olisi hyvä ottaa ylimääräinen, yhdestoista bonuskuva, jossa homma olisi toisinpäin. Aivan "vääränlainen" heppu bodarin lajin parissa. Siis joku sellainen sählynpelaajan karikatyyri vaikka penkkipunnertamassa, tangossa älyttömän pienet painot ja kaveri aivan pulassa, tanko vinossa, toinen jalka ilmassa ja toinen maassa tms.

Heh. Mites uinti? Näen edessäni 9 timmiä uimaria jotka hyppäävät tyylikkäästi pää edellä - ja Mika perässä tykinkuulana :D joo terve..

Kalliokiipeily. Siinä on kehonrakentajan kroppa täysin erimuotoinen mitä kiipeilijän. Nyyssölä alas verisin sormin pitämään kalliosta kiinni, kun ylempänä proäijä bouldaa menee niin että köysi vain takana viipottaa.

p.s. Pesäpalloon soveltuu myös isommat äijät :)

no kyllä osa kiipeilijöistäkin on aika skrodessa kunnossa, ei ehkä massaa ole, mutta kyllä niiltä voimaa löytyy.

no kyllä osa kiipeilijöistäkin on aika skrodessa kunnossa, ei ehkä massaa ole, mutta kyllä niiltä voimaa löytyy.

Mä oon aina luullut että skrode tarkottaa nimenomaan isoa....

Back
Ylös Bottom