Wrong sport by Team M&M (11)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä mike sun kantsis jo harkita jotain omaa näyttelyä kaikista näistä urheilukuvista, sekä humoristista että vakavista? joku sopiva valokuvagalleria löytys varmasti stadista.

Vaikka täällä kaikki kehuu Miken kuvia, niin minä en tykkää tyylistä jolla kuvat editoidaan. Lihakset ja iho näyttävät epäluonnollisilta, tatuoinnit piirretyiltä.

Vaikka täällä kaikki kehuu Miken kuvia, niin minä en tykkää tyylistä jolla kuvat editoidaan. Lihakset ja iho näyttävät epäluonnollisilta, tatuoinnit piirretyiltä.
Tää Wrong sport sarja on erityisen käsitelty, muissa ei näin vahvasti. Tästä piti saada kaikella tapaa erikoinen, myös käsittelyn osalta.

Näyttelynä tämä voisi olla aika hyvä idea tuomaan bodauksesta erilainen kuva tavalliselle väestölle. Tuuppais jonnekin hyvään galtsuun noi lojumaan pariksi viikkoa.

Todellakin, nää vois olla muuallakin näytillä kun vain täällä foorumilla. On sen verran hauska idea.

Siis eihän ketään kiinnosta tyhmät bodarit. Tässä kuvasetissä tehdään bodarista vieläkin tyhmempi. Kaikki jo tietää, että bodari on toivoton kaikessa.

Tää homma pitäis kääntää päälaelleen ja tehdä kuvasetti, jossa bodari loistaa eri lajeissa. Siis juuri sellaisissa missä häntä ei olla totuttu yleisesti näkemään. Kyllä se bodari pystyy muuhunki kuin suutelemaan omaa hauistaan :) Näin olisi taivas auki ja suuri yleisö innostuisi välittömästi bodarista...NOT!

Aina vaan paranee nää kuvat :) Ja toi "sarjakuvamaisuus" on todella hyvä idea tähän sarjaan. Ehdottomasti näyttely pystyyn, kun saatte tarpeeks matskua aikaan...

eikös nyt olis fudiksen vuoro ku kisat parhaillaan menossa..? Team M&M vois lähtee kisapaikalle kuvailee,jos vaikka nyyssis pääsis poseeraa jonku staran kanssa..:D

Varmaankin jo monesti ehdotettu mutta uinti olisi aika hyvä valinta kyseiseen kuvasettiin(raivokas krooliilme naamalla ja hukkuminen lähellä)...

Toki kameroita ei veteen saa, mutta toteutus uimahallissa.

Ei ihan heti tullut mieleen, että palloa on potkaistu tuossa. Harmi kun liukutaklauskeilaus ei onnistunut. Olisi ollut hienoa keräillä Nyyssöllän rippeitä keilojen seasta..

Back
Ylös Bottom