Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaska PKP sanoi:Tietäskö joku koodit ja miten ne laitetaan tuohon kyseiseen peliin PS2:ella? ykköseen ja kakkoseen tuntu löytyvän googlella mutta ei tohon kolmoseen... :(
Jaska PKP sanoi:Tietäskö joku koodit ja miten ne laitetaan tuohon kyseiseen peliin PS2:ella? ykköseen ja kakkoseen tuntu löytyvän googlella mutta ei tohon kolmoseen... :(
jamaan sanoi:Varmaan disabloitu, aika monessa pelissä nykyään missä on online tuki jätetään koodit pois että ei pystyisi netissä huijaamaan.
HooEee sanoi:Ei kai niitä niin vaan jätetä pois.
ne koodithan on tarkoitettu pelin toimivuuden testaamiseen. Näin olen minä ainakin ymmärtänyt.
Veikkaan että viestiketjun aloittaja on nähnyt unettomia öitä helmikuusta 2004 lähtien. :D Eli katsotaan hei edes vähän miten vanhoja viestiketjuja tökitään ylös, ok? ;)psr-2100 sanoi:korostappa kuule se pikakisa (quickrace) oranssiksi, sitten painat 13 kertaa starttia sen jalkeen X aika nopealla tempolla. Siitä kuuluu piippaus jos se onnistuu, mulla ainaki onnistu