WRC Rally 3 koodit?

Tietäskö joku koodit ja miten ne laitetaan tuohon kyseiseen peliin PS2:ella? ykköseen ja kakkoseen tuntu löytyvän googlella mutta ei tohon kolmoseen... :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaska PKP sanoi:
Tietäskö joku koodit ja miten ne laitetaan tuohon kyseiseen peliin PS2:ella? ykköseen ja kakkoseen tuntu löytyvän googlella mutta ei tohon kolmoseen... :(

Varmaan disabloitu, aika monessa pelissä nykyään missä on online tuki jätetään koodit pois että ei pystyisi netissä huijaamaan.

Jaska PKP sanoi:

Jep... Eipä ole koodeja löytyny!! Ammattilaisena ajettu kultaa, mutta olis kiva saada kaikki autot käyttöön. Ei jaksais joka autolla tahkota 1000 km :zzzz:

Kylläkai minä olin löytäväni ne netistä joltain ihme saksalaiselta sivulta, mutta ku en oikein tajunnu että miten ja mihin ne pitäs laittaa?

tämmöset koodit siellä oli:

evos
debunitro
satalite
lunar
kangaroo
helium

ainoa minkä älysin oli tuo evos että sillä pitäs saaha ne kaikki autot.

jamaan sanoi:
Varmaan disabloitu, aika monessa pelissä nykyään missä on online tuki jätetään koodit pois että ei pystyisi netissä huijaamaan.

Ei kai niitä niin vaan jätetä pois.

ne koodithan on tarkoitettu pelin toimivuuden testaamiseen. Näin olen minä ainakin ymmärtänyt.

HooEee sanoi:
Ei kai niitä niin vaan jätetä pois.

ne koodithan on tarkoitettu pelin toimivuuden testaamiseen. Näin olen minä ainakin ymmärtänyt.

Kyllä ainakin esm Project Gotham Racing 2:Sesta xboxilla on kokonaan jätetty pois kaikki cheatit, tai ainakin julkisesti niitä ei olla vuodatettu. Voihan ne testaus vaiheessa tietenkin varmaan olla vielä siellä, mutta ehkä ne otetaan lopullisesta versiosta pois koodista? Suurimmassa osassa varmaan vielä on, mutta ainakin nettipeleistä niitä on juuri ton huijaus mahdollisuuden takia alettu jättämään pois..

korostappa kuule se pikakisa (quickrace) oranssiksi, sitten painat 13 kertaa starttia sen jalkeen X aika nopealla tempolla. Siitä kuuluu piippaus jos se onnistuu, mulla ainaki onnistu

psr-2100 sanoi:
korostappa kuule se pikakisa (quickrace) oranssiksi, sitten painat 13 kertaa starttia sen jalkeen X aika nopealla tempolla. Siitä kuuluu piippaus jos se onnistuu, mulla ainaki onnistu
Veikkaan että viestiketjun aloittaja on nähnyt unettomia öitä helmikuusta 2004 lähtien. :D Eli katsotaan hei edes vähän miten vanhoja viestiketjuja tökitään ylös, ok? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom