WRC 2003 mestari

Olipas melkonen lopputulos katalonian rallissa... huh huh

Ei varmaan koskaan ole ollut näin tiukka ennen viimeistä kisaa MM-sarjassa, kärkikaksikko pisteen sisällä ja kolmas pisteen päässä ja riku palokin:david: vielä 5 pistettä jäljessä kärkeä.

Kyllä tulee tiukka taisto rac-rallista:thumbs:

Gallup: Kuka voittaa mestaruuden?

Itse veikkaan Solbergia, koska osaa ajaa walesin teillä(voitto viime vuonna). Nopea kaveri, jolta löytyy myös varmuutta.

Toivoisin kuitenki sainzin voittavan, sillä olishan se hienoa kun vanha näyttää nuoremmille mallia. Ja se olis kuin korvaus
-97 vuoden tapahtumista(400m ennen maalia keskeytys ja mm karkas mäkiselle)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
solbergia veikkaan myos mina...:kippis1:

Mun mielestä olisi hienoa, jos Loeb voittaisi mestaruuden. Kaveri menee asfaltilla ihan omaa menoaan ja on parantanut huimasti menoaan muilla alustoilla. Sainz on ajanut vähän hampaattomasti tällä kaudella ja kerännyt vain jäännöspisteitä. Solbergikin on joissain kilpailuissa mun mielestä syyllistynyt samanlaiseen varmisteluun.

Muutenkin tää kausi on ollut suoraan sanottuna ihan perseestä uuden pistelaskujärjestelmän takia. Kukaan ei uskalla enää ottaa riskejä kilpailuissa ja vaan varmistellaan. No onneksi ei sentään Burns taida voittaa.

Toivottavasti ei Burns tai Sainz voita. Molemmat ajaneet liikaa varmistelevaan tyyliin ja Burnshan on oikein hehkuttanut miten hyvin hänellä menee vaikka ei ole pariin vuoteen voittanut kisan kisaa!!!!11uksi!1!

Petterin soisin voittavan. Loistavaa taistelua vähän alitehoisella autolla ja kuivalla selkeästi huonommilla renkailla..

Toivottavasti burns ei voita. Jätkä pumppailee kuin vanha mummo ja ei koskaan aja voitosta.

Johan on perkele kun ei ole Makesta mestariksi. Saattaa tulla kaikkien aikojen floppikausi suomalaisittain, kun paras suomalainen on tällä hetkellä kuudentena. Edellinen luuseriennätys on Mä-Olen-Tommi-Mäkinen viides sija.

Mestaruuden saa sitten viedä kuka vain, kunhan ei Burns. Sen ärsyttävääkin ärsyttävämpi ulkonäkö saa mut voimaan pahoin.

Sohlberg saa munkin veikkauksen. Loebille voittoa kuitenkin toivon, koska norjalaiskatsojien "seiern är vår" hoilaukset joka jumalan lajissa rasittaa "hiukan".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom