Wrangen riisiprotskut???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoMi
  • Aloitettu Aloitettu
Tjoo tilasin tuossa 5kg wrangen prime rice protskuu ni kävin miettimään vähä et voisko tuo olla pilalla tuo jauho ku maku on aivan käsittämättömän karsea sekotti sen sitte minkä litkun kansa tahansa.
On tullu juotuun ja syötyyn kyllä kaikenlaisia ravinteita mut ei koskaa tällästä et jos jollakii o kokemuksia aineesta ni kertokaa ihmeessä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se aina todella omalaatuisen makuista, eikä edes liukene nesteeseen ollenkaan. Pidä hauskaa sen kanssa. =)

Itse käytän kyseistä tököttiä ihan vakituisesti, kun hera ei käy ja soijaa ei uskalla ihan kuinka paljon hyvänsä vetää.

mä hommasin kans tollasen itselleni nyt ja pakko sanoo et on loistavaa kamaa. soijasta tulee ties mitä oireita ainakin mulle.

makukin on musta todella hyvä. soija maistu ainakin paskalle tohon verrattuna. tossa on sellanen karvas/teollinen/terva - jälkimaku mut ei paha ollenkaan. vedän pelkän veden kanssa.

Minä olen käyttänyt kyseistä mönjää useamman pussin. Ei maistu oikeastaan millekkään ja sekoittuu todella helposti, mutta ei liukene. Tuntuu kuin joisi sementti velliä.

itsekin ostin tosiaan tuota riisiprotskua ja on kuin olisi hiekkaa juoman seassa ja maku on karsea.roskiin täyty heittää osa jauhoista ja nykyään pelkkää heraa...

Itse kohta vetänyt yhden säkillisen jauhoa menemään. Makuun alkaa hiljalleen jo tottua, eli ei ole enää niin vastenmielistä. Sekottuvuus on hyvin huono, joutuu aina ravistelemaan kunnolla ennen hörppäämistä.

palautin joskus ostamani riisiprotskusäkin valitusten kera, ja muuttivat sitten tuoteselostustaan:)
ennen väittivät makua neutraaliksi ja taisivat liukenevaksikin väittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom