Wrange

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tilasin juuri kaverini kanssa Wrangelta penkin ja painoja. Äkkiseltään en silmiini ei sattunut toimitusaikoja. Tietääkö joku kertoa kauan Wrangen toimitukset kestää?

ps. aika turha thread, mutta pakko oli kysyä :D

pink panther sanoi:
penkin ja painojen mukana tulee kaks kirjaa. Toinen oli Weiderin menetelmä. Onko hyvä kirja?

Minä sain joskus vähän nuorempana vanhalta bodarilta tuon Weiderin menetelmän. Ei oikeastaan mikään kunnon kirja, vaan sellainen ohut vihkonen. Oli kyllä jo silloin aikas vanha opus, joten ihmettelen, jos sitä vielä edes julkaistaan (puhutaankohan tässä nyt ollenkaan samasta kirjasta...)

Sieltä olen muuten bongannut alunperin tuon 2x6 penkkisysteeminkin, joka täällä kulkee Miken systeemin nimellä.

juu..sama kirja.. sit siin tulee mukana lee haneyn kirja. mut ei niillä kirjoilla niin väliä. Kunhan kotona pääsee rautoja nostelee. Ei tarvii niin useesti lähtee salille.

Perjantaina tilattiin kyykky rack ja vinopenkki ja tänään tulivat kotiovelle. Just kävin salilla kasaamassa ja koeajamassa ne. Eli aika nopeesti tuli.

elikkä alkuviikosta voi ootella niitten saapuvan. Myö tilattiin semmonen tarjous penkki minkä mukana tuli jonkin verran painoja, jonkin verran painoja, tanko ja ne kirjat. Ei ehkä mikään tukevin penkki. Mutta siinä reisiojennus- ja koukistuslaite sekä rintalihaksille laite jollai voi tehdä sitä yhtä liikkettä, onko sen nimi vipunosto sivulta?
Ni saa kotona nytten reenattuu esim. jalat ja rinnankin aika hyvin. Salilla voi sitten keskittyä muihin lihaksiin paremmin. Ainii, tilattii samaan matkaan vähän lisää painoja. Paketti ei todellakaan ollut kallis. :D

Tilasin Wrangelta vähän aika sitten tuollaisen halvan vinyylipainosarjan ja muutaman isomman lisäpainon. Jätin tilauksen netin kautta ja tilaus tuli kotiovelle viikon sisällä. Näin siis Tampereella.

Aina valituksen aihe oli, että ostokset piti maksaa käteisellä. En pidä käteisen pyörittelystä, vaan maksan mieluiten verkkokaupalla tai kortilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nii ei siis sinne vissii oo pakko rekisteröityä. Ku tilattiin vaan suoraan ja tilausnumerot ja kaikki tuli näytölle. Ni kai se tilaus toimii sitten ilman rekisteröitymistä.? Ei meilläkään mikään kevyt paketti ole. Joku 85kg... :D Ei tilatessa ainankaan missään lukenut että vaatisi rekisteröitymisen.

Voiko tuolta wrangelta tilata mihin päin suomee tahansa vai ainoastaan etelä suomen alueelle ? Tuleeko paketit lähimpään postiin vai ovelle asti jos ostaa penkin tangon ja lisäpainoja?

-Bull- sanoi:
Voiko tuolta wrangelta tilata mihin päin suomee tahansa vai ainoastaan etelä suomen alueelle ? Tuleeko paketit lähimpään postiin vai ovelle asti jos ostaa penkin tangon ja lisäpainoja?

Painot ym. raskaat toimitetaan Transpointin kautta, lukee wrangen toimitusehdoissa.

JohnnyB sanoi:
Painot ym. raskaat toimitetaan Transpointin kautta, lukee wrangen toimitusehdoissa.
Eli pitääkö mun hakee raskaat tilaukset satojen kilometrien päästä?

-Bull- sanoi:
Eli pitääkö mun hakee raskaat tilaukset satojen kilometrien päästä?

Jaa, sitä en tiedä, mutta Transpoint kyllä ajaa ihan mihin tahansa Suomessa. Sinun kannattaisi varmaankin ottaa suoraan yhteys Wrangeen ja neuvotella painojen toimittamisesta suoraan kotiovelle.

Ite oon tilannu wrangelta vyön (Voimanostovyö Wrange B&W), nostohihnat ja Kapean otteen vetoraudan. Viikos ne sieltä tuli. Paska homma siinä oli maksu, ku postiennakolla maksettiin niin ostaja maksaa turhaan pari euroo vrt. jos maksettais ensin tilille ja sitte ne sen lähettääs.

Millainen penkkitulos pitaisi olla jotta tosta olisi hyotya?siis tarkoitan etta jos penkkiin saa max 70 kg painoa ja nostan penkilta noin 80 kg niin kannattaako tollasta hankkia jos haluan kehittya vai tekisinko enemman toistoja?Muuten kylla haluaisin oman penkin, mutta jos siita loppuu painot kesken.

oletan etta tarkoitit tota 179 euron penkkia.

:offtopic: Siis mita tapahtuu jos penkkiin laittaa vaikka 90 kiloa,romahtaako tanko telineelta kaulalleni ja kuristun :hyper:

JohnnyB sanoi:
Jaa, sitä en tiedä, mutta Transpoint kyllä ajaa ihan mihin tahansa Suomessa. Sinun kannattaisi varmaankin ottaa suoraan yhteys Wrangeen ja neuvotella painojen toimittamisesta suoraan kotiovelle.

Mun käsittääkseni Transpoint jakaa aina kotiovelle jos ei erikseen sovita noutoa terminaalista. Näin ainakin meillä kun duunissa Tranpointin kautta tavaraa paljon lähetellään. Tuskin on Wrangella mitään poikkeusta tässä asiassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom