WPC EM-kisat 3-7.6.09

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
anteeks mitkä kisat?

taitaa olla hanska-jonen oma naama ruudussa kun noin kovasti pitää mainostaa... aivan perseestä että näitä sirkus-tapahtumia näytetään toosasta! taas saadaan ihmiset luulemaan että voimanosto on aina tollasta pyllistelyä ja tangon VETÄMISTÄ rintaan.

ei tainnu mun naama olla siellä. en edes nähnyt koko lähetystä. ton kaltaiset spedet ei todellakaan kykene muuhun kun netissä anonyymisti ulisemaan, sulle pitäis vetää se tanko oikein vetämällä naamaan.

ei tainnu mun naama olla siellä. en edes nähnyt koko lähetystä. ton kaltaiset spedet ei todellakaan kykene muuhun kun netissä anonyymisti ulisemaan, sulle pitäis vetää se tanko oikein vetämällä naamaan.

kyllä mä oon pariin sm-mitaliin ja reilusti yli kahen markan raw-penkkiin kyennyt. tuu toki vetämään jos siihen luulet pystyväsi.

Ei taas yllättänyt. Keskustelija 1 laittaa ihan asiallisesti ilmoituksen telkusta tulevasta voimailutapahtumasta foorumille. Keskustelija 2 aloittaa turhan provoamisen ja vinkumisen. Keskustelija 1 sanoo napakasti vastaan, mikä on ihan oikein. Ja tadaa... Keskustelija 2 UHOAA PENKKITULOKSELLAAN. Vastaavaa käytöstä esiintyy maailmassa kahdenlaisessa ympäristössä: peruskoulujen välitunneilla ja pakkotoisto.comissa.
Kai ymmärrät, KuollutPatukka, että et anna kauhean ammattimaista tai no-nonsense -kuvaa itsestäsi nostajana egoilemalla raakapenkilläsi jossain ihan neutraalisävytteisessä, ilmoitusluontoisessa threadissa. Muistaakseni Mike on myös joskus ilmoittanut tällä foorumilla pro-voimanostotapahtumasta. Silloin et tullut narisemaan. Taisi johtua raw-penkistä sekin? :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom