PC World of Warcraft

Muutaman kerran sai syöttää noita visa-tietoja tonne mutta nyt mulla jo näkyy se maksu aktiivisena ja että seuraavan kerran pitäis vaivalla ansaittua tuohta ja rahaa pulittaa huhtikuun 14.päivä. Ja mitä noihin bb:n ongelmiin tulee, TOIVOTAAN että se on vaan alkukangertelua. Yleensä ottaen bb on kuitenkin toiminut kohtuullisen hyvin, ja en haluais ainakaan vaihtaa toiselle servulle, varsinkin kun tuolla on niin tasaisesti jakautunut porukka alliancen ja horden kesken.

Täälläkin valittaa, että peliaikaloppu vaikka laitoin rekisteröidessa yhen kuukauden lisää. Eli mitä tehdä? Ei huvittaisi maksaa uudestaa jos velotus on mennytkin(tiliotetta ei ole veilä tullut).

Hohhoijjaa, mites sattuikaan että se oli taas BB joka meni nurin..rupeaa olemaan jo huvittavaa että se on aina tämä servu joka menee nurin. Kaikki muut näyttää pyörivän ihan ok. Ei vissiin kestä giantsien massaa tuo telian yhteys..

Ja mitäs sulla cti näyttää tuolla billing informationissa payment history-kohdassa? Mulla näyttää nyt että 18.4. maksu on pending-tilassa kun 1kk systeemillä menen eteenpäin, ja 18.3. näyttää olevan active. Jos sulla on vastaavasti niin sitten homma pitäis olla kunnossa. Jos taas ei, niin ei sieltä sitten varmaan mitään veloitusta ole vielä mennytkään.

Mullakin bugasi, kunnes tajusin uudistaa tilauksen:)
Taisivat mennä ne automaattimaksusopimukset poikki tjsp. Juuri äsken sen uusin ja bb onkin maassa:D

Stormweaverille sitten siksi aikaa.

ööh, onko kukaan kattonu onko teiltä lähteny tililtä rahaa??
Multa jostain kumman syystä oli lähteny 15,20€ tililtä 15.3.

Ja hauskoin juttu tässä on se että mä tajusin justiin että ne rahat oli ainoat mitä siellä oli, eli blizzu luultavasti nyhti kaikki mitä irtos, en ees uskalla aatella mitä ois tapahtunu jos tilillä olis ollu vaikka 100-200€ rahaa, oisko ne vieny neki?

Nyt kyllä vituttaa ja lujaa, pitää mennä pankkiin tyhjentään tänään tulleet opintorahat ettei neki lähe tililtä pois.

popkorn sanoi:
ööh, onko kukaan kattonu onko teiltä lähteny tililtä rahaa??
Multa jostain kumman syystä oli lähteny 15,20€ tililtä 15.3.

Ja hauskoin juttu tässä on se että mä tajusin justiin että ne rahat oli ainoat mitä siellä oli, eli blizzu luultavasti nyhti kaikki mitä irtos, en ees uskalla aatella mitä ois tapahtunu jos tilillä olis ollu vaikka 100-200€ rahaa, oisko ne vieny neki?

Nyt kyllä vituttaa ja lujaa, pitää mennä pankkiin tyhjentään tänään tulleet opintorahat ettei neki lähe tililtä pois.

monenko kuukauden maksun valitisit wow tiliä tehdessä?
siinähän oli mm. vaihtoehtona 6kk maksusuoritus yms.

1kk maksun, ja tuo summa mitä mun tililtä oli lähteny oli tosi epämääränen,eihän tommosta summaa missään noista vaihtoehdoista edes ollut, mä olisin kyllä ymmärtänyt jos olis lähtenyt rahaa vaikka 2kk peliajasta mutta ei.

popkorn sanoi:
1kk maksun, ja tuo summa mitä mun tililtä oli lähteny oli tosi epämääränen,eihän tommosta summaa missään noista vaihtoehdoista edes ollut, mä olisin kyllä ymmärtänyt jos olis lähtenyt rahaa vaikka 2kk peliajasta mutta ei.

Ajattelin vain että jos sulla ei kerran ollut enempää rahaa tilillä... ja olisit tavallaan "velkaa" blizul vielä?

mutta ei se sit jos valitsit 1kk maksun...

paitti jos siihen 13€ tulee jotain ihme veroja ?

Päivitys tulee sitten perjantaina, elikkä ne meeting stonesit ja bugipäivityksiä ja ennen kaikkea parannettu känniefekti.. :hyper:

Mielenkiintoista WoW rupesi toimimaan vaikka en ole ostanut lisäaikaa ja account managementin mukaan 15. pvä on peliaika loppunut :). Eilen ei ainakaan ollut tililtä lähtenyt mitään maksuja, että loppuukohan tämä huvi päivityksen mukana.

Hmm... Blizun mukaan olen maksanut, Visan mukaan en ole. Kaikki osapuolet lienevät tyytyväisiä. ;)

Willie sanoi:
Jahas :jahas:
Sanopa muuta. BB meni poikki, jonka jälkeen toimi taas, mutta nyt meni taas poikki:(
Helvetin hyvä peli, mutta nuo lähes päivittäiset katkokset alkavat jo hieman vituttamaan.

Toivotaan että patchi tekee edes jotain tuolle servulle. Ja parempaan suuntaan, huonompaanhan se ei (kai) enää voi mennä.
Näytti muuten tuonne warcraftrealmsiin tulleen uudet päivitetyt census-tiedot Burning Bladesta - noiden mukaan alliance-horde-suhde onkin jo 1.2:1 eli vähän ollaan alakynnessä siellä. Se mikä on hienoa on että nyt myös Giants of the forced rep näkyy tuolla! Linkki :thumbs:

Yllättävänä poikkeuksena BB ei ollut eilen ainut alhaalla oleva servu, pahimpaan aikaan brittiservuja näytti olevan alhaalla 5. Olikohan jotain isompaakin ongelmaa....

Ooh ollaan top 50 guildin sisällä :)) Niin että toimiikos kellään muulla nyt vai onko toi extented patchin säätö vielä päällä? Mulla ei näytä yhtään realmia mut wowin sivut sanoo et realmit pystyssä :o

Back
Ylös Bottom