PC World of Warcraft

Ei mullakaan toimi ja account managementin mukaan kaikki on kunnossa. Nä on näitä pikkubugeja yms. Eiköhän näistä päästä pikkuhiljaa. Mitenköhän jenkeissä.

Omituista toimintaa. Pääsen kyllä sisään ihan ok ja peli toimii (paitsi foorumeille ei pääse loggautumaan), mutta kun menee katsomaan tuonne account managementtiin tuota billing informationia näkyy ilmoitus että "card details are incorrect or payment refused". Luottokunnan mukaan viime päivinä on ollut enemmänkin tällaisia juttuja "tietyn yhtiön" kohdalla ja niiden mukaan Blizzard ei oikein osaa sitä Visan security numberia käyttää oikealla tavalla. Nyt Blizzardin oma puhelintuki ei edes vastaa vaan sieltä tulee vaan nauhoitettu viesti että "we are having technical problems with the service". No, mikäs tässä, ilmaista peliaikaahan tämä ehkä vaan on..

Joo, on vähän outoa toimintaa ollut nyt. Itse en pääse edes account managementtiin varmistelemaan Visa-tietoja. Onneksi sentään peliin pääsee :P

Saas nähdä miten huominen huolto vaikuttaa asioihin :jahas:

Pääsevätkö muut pelaamaan? Koko Burning Blade-servua ei löydy tällä hetkellä listaltani. Muille servereille kyllä pääsee ongelmitta.

Just kaatu äsken..
Nyt muutki sitten tekee alliance ukkoi Stormreaverille, siellä ajattelin jatkaa hetkisen aikaa, ennen ku pääsee takas BB:lle :)

wab sanoi:
Just kaatu äsken..
Nyt muutki sitten tekee alliance ukkoi Stormreaverille, siellä ajattelin jatkaa hetkisen aikaa, ennen ku pääsee takas BB:lle :)

Joo, mä tuun tekemään siksi aikaa kunnes saadaan servu toimaamaan:)
Pallua ajattelin kokeilla, kun siihen ei hordella ole mahiksia.

Minulla ei ainankaan toimi tuo Stormreaver. Vähän aikaa toimi, mutta sitten kun yritin uudestaan logata, niin tulee tuota samaa "Disconnected from server". Sama homma oli Daggerspine-serverin kanssa, loin sille Nelffin, mutta aika nopeasti sekin lopetti toimimisen.

Stormweaverille tuli väännettyä kääpiöpallu Sukulaku.
Jatkan silti Burning Bladessa pääsääntöisesti.

Sukulaku sanoi:
Stormweaverille tuli väännettyä kääpiöpallu Sukulaku.
Jatkan silti Burning Bladessa pääsääntöisesti.

mun rosvorosa altti putos L6 ------> L1 kun kone jämppäs.. voi vidu...
+ en päässy stormreaveril pelaamaan enää...

Fucit sanoi:
mun rosvorosa altti putos L6 ------> L1 kun kone jämppäs.. voi vidu...
+ en päässy stormreaveril pelaamaan enää...
Mullakin näkys siinä valikossa lvl2 vaikka olin jo lvl8:)
Ihan hyvin toimis.

Back
Ylös Bottom