PC World of Warcraft

Kävin vielä kertaalleen syöttämässä Visa-tiedot account managementissa, ja nyt Blizzardin mukaan homma on purkissa seuraavan kuukauden ajaksi :-O

Fucit sanoi:
disconnected from the server... burning blade taas alhaalla? :itku:

Joo niinhän se meni.. Kyllä osaa ihmislasta vituttaa kun kalliisti maksettu palvelu tökkii vähänväliä :curs:

Jos tosiaan kokeilisi siellä stromreaverilla human magella pelailla jonkun aikaa.

Ja taas :curs: Muutaman miljoonan euron kuukausittaisilla maksuilla luulisi pitävän pari serveriä pystyssä :wall:

no nythän tuo repäs.. väittää että olis prepaid time card härdelli muka mulla, eikä päästä pelaa ku aika loppu ??? ja account managementtiin en oo kertaakaan päässy

wab sanoi:
no nythän tuo repäs.. väittää että olis prepaid time card härdelli muka mulla, eikä päästä pelaa ku aika loppu ??? ja account managementtiin en oo kertaakaan päässy

sama paskaa vaittaa mullekin.... blizul karkas vissiin mopo kasista...

niilla varmaan hajos jotain ?

:itku:

ei oo ainakaan mulla subscribe-kohdassa mitään tietoja, ku pääsin kattoo accounttia.. se saitti on vaan älyttömän hidas ja kaatuilee jatkuvaan

No helkkari, justiinsa kun olisi aikaa taas pelailla WoWia, niin norjalaiset on tukkineet Burning Bladen letkut. Kai se sitten on mentävä sinne saamarin Stormreaverille. :itku:

Kride sanoi:
No helkkari, justiinsa kun olisi aikaa taas pelailla WoWia, niin norjalaiset on tukkineet Burning Bladen letkut. Kai se sitten on mentävä sinne saamarin Stormreaverille. :itku:

vaittaa et peliaika olis loppu.. jepjep.... mika &^%&% peliaika? niil o mun luottokortin nro.... aargh!

toimiiko tama jollain nyt?

Kride sanoi:

Join us
char062.jpg

edit. mul vinee kans et peliaika loppu, osta lisää

Back
Ylös Bottom