PC World of Warcraft

Fucit sanoi:
Mikä on myös syy että Fucithalmic (Kzargh) niminen hemmo aloitti stormreaver servulla uuden hahmon....

jos kerkeää pelaamaan 2h niin ei sitä voi odottaa 30-60min että pääsisi pelaamaan... :(

No helkkari. :( Ehkä teillä on vaan käynyt huono tuuri ton sisäänpääsyn kanssa, itse olen pahimpinakin aikoina päässyt sisään max 30 minuutin odotuksen jälkeen. Pidän sitä vielä siedettävänä odotusaikana. Siis Fuci takas Burning Bladelle, mars mars! :D

dink sanoi:
Ja tietysti markkinatalouden perusteetkin oppii kun käy huutokaupassa - hinta määräytyy kysynnän ja tarjonnan perusteella. :arvi:

Tuli vaan tosta mieleen, et jeesus mitä hintoja ihmiset makselee täydestä paskasta siellä AH:ssa.

edit. tulkaa Stormreaverille olmit ;)

dink sanoi:
No helkkari. :( Ehkä teillä on vaan käynyt huono tuuri ton sisäänpääsyn kanssa, itse olen pahimpinakin aikoina päässyt sisään max 30 minuutin odotuksen jälkeen. Pidän sitä vielä siedettävänä odotusaikana. Siis Fuci takas Burning Bladelle, mars mars! :D

Mul on kyl jo ikävä teitä

:itku:

yritän tänään päästä sisään sinne burning bladeen...

lisäliha sanoi:
Tuli vaan tosta mieleen, et jeesus mitä hintoja ihmiset makselee täydestä paskasta siellä AH:ssa.

edit. tulkaa Stormreaverille olmit ;)

mää tulin jo! tosin nyt olen jakomielinen.... burning blade ja stromreaver...
ekaan aina joutunu venaa toiseen en ikinä...

Fucit sanoi:
mää tulin jo! tosin nyt olen jakomielinen.... burning blade ja stromreaver...
ekaan aina joutunu venaa toiseen en ikinä...

Stormreaveriin oon maksimissaan joutunu joskus jonottaa joku 3 minsaa. Sekin vaan pari kertaa. Jos näät "Ox" in ni kiljase. Nyt pela.... EIKU siis lukemaan... :whip:

edit.
dink sanoi:
Pidän sitä vielä siedettävänä odotusaikana.

ööh, minä en pidä sitä siedettävänä odotusaikana :rolleyes:
Kuin paljon expaa siinäki ajassa ehtii keräämään :eek: omg rolf xiit lol

Hohoo oon ainaki ihan jumissa tohon peliin. Ennoo kerenny lukemaan pakkistakaan. Takas sieltä stormreaverilta, kerran oon jonottanu, 5min (hmm yleensä meen peliin kerran päivässä ellei sit salilla käy ;D )

Prkl eka erä myytiin loppuun ennen kun olin ees kuullu kyseisestä pelistä :jahas:
Nyt sitten oottelen innolla, että tuo toinen erä saapuis kauppoihin ja mulle se D-Day on 4.3 kun se sinne saapuu. Mitä oon noita videoita kattonu niin aika überhienolle kyllä näyttää. Sitten kun tuo tulee nii voi jäädä yöunet vähille :)

Huomenna alkaa 7 päivän vapaa ja sain pelin vihdoin toimimaan :hyper:. WilLiergh niminen tauren hunter seikkailee jo servulla, mutta sillä aion enimmäkseen sooloilla. Mitenkäs kiltalaiset, tarvisitteko ryhmään ennemmin damage dealeria (mage) vaiko healeria (lähinnä druid, mahdollisesti priest) lisäksi?

Willie sanoi:
Huomenna alkaa 7 päivän vapaa ja sain pelin vihdoin toimimaan :hyper:. WilLiergh niminen tauren hunter seikkailee jo servulla, mutta sillä aion enimmäkseen sooloilla. Mitenkäs kiltalaiset, tarvisitteko ryhmään ennemmin damage dealeria (mage) vaiko healeria (lähinnä druid, mahdollisesti priest) lisäksi?

Pari priestiähän meiltä löytyy ja yksi mage, druideja ei ainuttakaan. Tällä hetkellä eniten tarvetta lienee kunnolla damagea tekevälle hahmolle tyyliin mage tai rogue. Tietysti olis ihan mielenkiintoista saada druidikin joukkoon mukaan..

Sivuhuomiona pitää ilmoittaa että saatiin nyt viimeinkin se 10 kultaa kasaan ja kiltapaita suunniteltua ja monilta se jo löytyy päältäkin. Komia on kuin mikä! :D

dink sanoi:
Pari priestiähän meiltä löytyy ja yksi mage, druideja ei ainuttakaan. Tällä hetkellä eniten tarvetta lienee kunnolla damagea tekevälle hahmolle tyyliin mage tai rogue. Tietysti olis ihan mielenkiintoista saada druidikin joukkoon mukaan..

Sivuhuomiona pitää ilmoittaa että saatiin nyt viimeinkin se 10 kultaa kasaan ja kiltapaita suunniteltua ja monilta se jo löytyy päältäkin. Komia on kuin mikä! :D

Ok, priestiksi löytyy itseltänikin vähiten kiinnostusta noista :), eli se jää siis pois laskuista. Rogueksi en myöskään ryhdy, mutta druidithan omaavat kissamuodossaan rogueiden stealth ja damage ominaisuuksia, vaikkakin suppeampina. Lisäksi druidit kykenevät karhumuodossaan toimimaan tilapäistankkeina ja ovat kohtalaisen hyviä parantamaan. Parhaat buffit löytyvät myös druideilta.
Magekin kiinnostaisi, warrioreja taitaa riittää suojakilviksi :). Mielelläni heittelen myös tulta ja tulikiveä vihulaisten niskaan. Pitäisi vain ehdottaa Blizzardille että Pakkiksen kilta sais oman Catabolism-polymorphloitsun joka muuttaa vihollisen kynikseksi x sekunniksi ;).

Malz sanoi:
Tietääkseni killassa on jo rogue joka on ihan kiitettävästi hankkinut leveleitä :thumbs:

:hyper: lvl 16 rogue oon ainakin minä tällä hetkellä. toinenkin rogue suunnilleen samoilla leveleillä taitaa killasta löytyä. En ole tosin paljoa vielä seikkaillut porukassa, kun tämä vanha romu kone tilttailee vähänväliä. Kunhan saan tässä viikon sisällä uuden myllyn, niin sitten kehtaa jo muidenkin mukana liikkua. :D

Hynkkä sanoi:
:hyper: lvl 16 rogue oon ainakin minä tällä hetkellä. toinenkin rogue suunnilleen samoilla leveleillä taitaa killasta löytyä. En ole tosin paljoa vielä seikkaillut porukassa, kun tämä vanha romu kone tilttailee vähänväliä. Kunhan saan tässä viikon sisällä uuden myllyn, niin sitten kehtaa jo muidenkin mukana liikkua. :D

mikä mikä? uus mylly? kummoinen?

vois tähän samaan syssyyn pistää kyselyn että millaisilla koneilla äijät tätä vääntää.. ?

miul o amd2800+xp 512MB ja hurjanäyttis... gforce4200 ti 128...

AMD 1800+ 512Mb 266DDR, Gforce4 4200Ti 64M, ihan kelvokkaasti pyöriii. Lentoelukalla kaupunkiin tullessa swappaa ihan perkeleesti.

Hm, oiskohan level 35 tänään ajankohtainen, vai reenaisko alttia välissä. :o

Muistia toi peli vaatii melkeimpä sen gigan. Itellä 512 ja pätkii ja rämppää niin pirusti kaupunkeihin ja kyliin mentäessä.

lisäliha sanoi:
Minkä levelisiä ukkoja teillä tällä hetkellä on? Ite 28 Pala
Bloo millä nimellä pelaat?

Minä olen aika aloittelijaporukassa vielä, minulla on 20lvl warriori.

Btw, tuskin Bloo pahastuu, jos kerron :D Äijän nimimerkki on Kalmiroth.

Fucit sanoi:
vois tähän samaan syssyyn pistää kyselyn että millaisilla koneilla äijät tätä vääntää.. ?

Pentium 4 3.2Gb, ATI Radeon AX600XT 128Mb(PCI-E), 1024Mb DDR.

Toimii pelattavasti, FPS pyörii jossain 40 pintaan.

Back
Ylös Bottom