PC World of Warcraft

Willie sanoi:
Korkeammilla tasoilla nahkurit suosivat kuitenkin Dragonscale armoria, eli sun kannattaa olla varuillaan :evil:

:D

Mietityttää vaan, että riittääkö mun kone pyörittämään tota peliä...

Sdram 320 mt
Athlon XP 1700+
radeon 9600 pro

Dragon sanoi:

Sdram 320 mt
Athlon XP 1700+
radeon 9600 pro
Pyörii, draakkikin tulee samalla servulle mun kanssa ja tehdään Horde :D

Nimim: undead priest :)

Orava sanoi:
Pyörii, draakkikin tulee samalla servulle mun kanssa ja tehdään Horde :D

Nimim: undead priest :)

Tosin muistia on aika niukanlaisesti, tai ainakin näin olen kuullut että 512 olisi parempi olla jos haluaa ilman suurempia swappailuja pelata.

Kride sanoi:
Tuohan on todella hyvä jakauma. Ja varsinkin kun ei ole enää suuria jonotusaikoja, niin Burning Blade on loistava serveri, jos norjalaisia ei oteta huomioon. :D

Btw, ei muuten olla kaukana TOP50-killasta! :thumbs:

Burning Bladelle pääsee nykyään tosiaan lähes aina samantien sisään, ja yleensä latencykin pysyy kohtuullisena. Tosin mulla ja ilmeisesti monilla muillakin peli potkii välillä questia otettaessa ulos servulta. Tuossa kohdassa ei saisi tulla minkäänäköisiä hikkoja yhteyteen tai se on heti kenkää, näin lueskelin tuolta virallisilta foorumeilta. Toi osaa kyllä ottaa pannuun joka kerta. :curs: Tämä tosin ei ole Burning Bladen serveristä kiinni vaan sitä tapahtuu jokaisella servulla.

Ei olla tosiaan kaukana top50:stä, nythän meillä on 20 jäsentä ja 21 näytti olevan top50 viimeisellä. Lisää jenkiä vaan tuonne..ja niin, tuonne listalle pääseminenhän siis edellyttää että kaikilla on CensusPlus UI-modi asennettuna..
ja Dragon, tämä on munkin ensimmäinen kokeilu näihin nettiroolipeleihin ja kyllä oli tosi helppo päästä mukaan. Kaikki opetettiin mukavasti pelin ohessa ja nyt homma jo sujuu kuin leikki. Taktiikkaa saa kyllä opetella koko ajan lisää, varsinkin kun tulee noita paladiineja sun muita maitopartoja vastaan ja jokaisella on oma taistelutekniikkansa johon pitäis jollain konstilla osata vastata. Kun vielä saadaan peliin mukaan tuo honor-systeemi ja sen mukana pelaaja vs pelaaja-tilanteisiin jotain muutakin motivaatiota voittaa kuin vain vastustajan nöyryytys niin eeerittäin mielenkiintoiselta vaikuttaa tulevaisuus. :thumbs:

Dragon sanoi:
Mitenkäs paha tää WoW olisi täydelliselle onlineroolipelivasta-alkajalle?

Asiaa mitenkään hehkuttamatta WoW on saanut pelkkää plussaa siitä, että on tällä hetkellä paras MMORPG aloittelijalle. Niissä peleissä, mitä minä olen kokeillut, on alku väkinäistä rottien metsästämistä, mutta WoWissa on nuo questit hyvin tahditettu ja niissä on jotain järkeäkin. Jotain aloituskynnyksestä kertoo se, että minun 13v pikkusiskokin pelaa WoWia ja sillä on nyt lvl 7 Hunter :D

"I am wearing the Boots of Escaping!" :lol2:

Dragon sanoi:

Sdram 320 mt
Athlon XP 1700+
radeon 9600 pro

Muuten toimii varmasti ihan mainiosti tuolla kokoonpanolla, mutta muistia saattaa tarvita sujuvaan pelaamiseen enemmän. Etenkin kaupungeissa missä on paljon väkeä saattaa muistiin vähyys aiheuttaa lagia.
Oma kone on
XP 1800+
Geforce Ti-4200 128
1024Mt
512/512 kbit/s-yhteys
ja peli pyörii täysin kitkatta. Muistia lukuunottamatta ollaan suunnilleen vastaavalla kokoonpanolla liikenteessä. 256Mt muistikamman saat kuitenkin alle 30€, eli jos peli takkuaa nykyisellä kokoonpanollasi, niin sen hankkiminen tuskin muodostuu esteeksi.

Edit: Pieni lagikaan ei haittaa aivan tolkuttoman paljoa toisin kuin jossain räiskinnöissä. WoW:ssa reaktioaika ei ratkaise taisteluja, eli sekään ei ole ylitsepääsemätön ongelma.

Miunkin eka nettirope. Nyt tuli taukoa pelaamiseen, kun oma kone meni vähän paskaksi:(
Juuri kun sain uuden muistinkin. Ei tosin johdu muistista eikä ole softavika, joten ei oikein tiedä mitä pitäisi vääntää.

hoplaa sanoi:
iii-haa-naa :haart: tänään posti toi WoW -paketin :rock: :haart:

Ja eiku addiktiota kehittämään :rock: :rock:

Voisitko kertoa mistä tilasit wowisi jos nyt pelaamiselta ehdit pakkistakin selata? :)

Odottelen vaan omaani, jonka tilasin playeronesta :hyper:

Shiny sanoi:
Voisitko kertoa mistä tilasit wowisi jos nyt pelaamiselta ehdit pakkistakin selata? :)

Odottelen vaan omaani, jonka tilasin playeronesta :hyper:

Puolenkuun peleistä, myöhästyin päivällä että olisin saanut paikallisesta prismasta pari viikkoa sitten. Ovat näköjään saaneet sen 1.3. maahan saapuneen wowi-lastin itselleen. Nopeaa toimintaa jos 2.3. on peli jo asiakkaalla :worship: :haart:

koskahan tuota taas jaksais mättää.. pelkään vaan että sitten ku alkaa pelaamaan taas, niin siihen jää turhan pahasti koukkuun

wab sanoi:
koskahan tuota taas jaksais mättää.. pelkään vaan että sitten ku alkaa pelaamaan taas, niin siihen jää turhan pahasti koukkuun

Niinhän siinä käy, mutta väliäkö hällä. Shamaania tarvitaan aina. :)

Nyt tarvii nopeahkoa apua. Olin viikon pelaamatta WoW:ia ja nyt on tullut sellainen ongelma etten enää pääse loggautumaan, en peliin enkä account managementtiin. Salasana ei enää toimi. Jostain syystä salasanan palautus unohduksen sattuessa ei toimi, ei hyväksy sähköpostiosoitetta. Account on olemassa, mutta kysyttäessä salaista kysymystä tulee virhe sähköpostiosoitteesta. Sivuilla lukee että tulisi ottaa yhteyttä Account billing tms. paikkaan ja olenkin hieman sanoisinko hukassa. Mitä pitäisi tehdä, en kumminkaan haluaisi maksaa pelistä, jota en pysty pelaamaan?

jarhu sanoi:
Nyt tarvii nopeahkoa apua. Olin viikon pelaamatta WoW:ia ja nyt on tullut sellainen ongelma etten enää pääse loggautumaan, en peliin enkä account managementtiin. Salasana ei enää toimi. Jostain syystä salasanan palautus unohduksen sattuessa ei toimi, ei hyväksy sähköpostiosoitetta. Account on olemassa, mutta kysyttäessä salaista kysymystä tulee virhe sähköpostiosoitteesta. Sivuilla lukee että tulisi ottaa yhteyttä Account billing tms. paikkaan ja olenkin hieman sanoisinko hukassa. Mitä pitäisi tehdä, en kumminkaan haluaisi maksaa pelistä, jota en pysty pelaamaan?

Katso nyt ainakin ekaks että kirjoitat varmasti sen salasanan ja käyttäjätunnuksen oikein ja ettei oo capslock päällä. Jos ei toimi ja salainen kysymys ei aukea niin ei kai sitten auta muuta kuin laittaa sähköpostia tuonne billingiin. Ne varmaankin sieltä haluavat varmistaa luottokortin numeron tai vastaavan mutta eiköhän homma sitä kautta hoitune kuntoon.

Ja nyt tuli tietoa uudesta patchista . Aika iso määrä fixejä tulossa 18. maaliskuuta, mainittavimpina ehkä:

-Uusi dungeon Dire Maul ja instancien ulkopuolelle meeting stonesit helpottamaan ryhmän luontia
-juoppoefektiä on "vahvistettu" :hyper:
-vastapuolelle ei pysty huutelemaan numeroilla/merkeillä tyyliin |\|00|3
-Warrior mielestäni saanut aika lailla parannusta omiin kykyihinsä
-Toolbareja lisää sekä questitietoa ilman mitään ulkopuolisia ohjelmia
-Puhekuplat
-Tabulaattorilla vihollisen valitseminen toimii kunnolla
-Lisää lentoreittejä, gadgetzanista pääsee useampiin paikkoihin suoraan
-Bugifixejä yms

se honori sais tulla jo..
mutta oli tuolla itelle ja partylle yks hyvä uutinen:
Shamaanille -- Reincarnation - No longer causes resurrection sickness.

dink sanoi:
Katso nyt ainakin ekaks että kirjoitat varmasti sen salasanan ja käyttäjätunnuksen oikein ja ettei oo capslock päällä. Jos ei toimi ja salainen kysymys ei aukea niin ei kai sitten auta muuta kuin laittaa sähköpostia tuonne billingiin. Ne varmaankin sieltä haluavat varmistaa luottokortin numeron tai vastaavan mutta eiköhän homma sitä kautta hoitune kuntoon.

No en sentään mikään aloittelija ole :) Ongelma on siinä ettei hyväksy edes sähköpostia eli kai siinä joku paha vika tullut databasee. Pitää lähetellä mailia tai oikeastaan perua tilaus ja alan pelaan piraattiserverillä.

Back
Ylös Bottom