Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dmv sanoi:No nytten on sitten koko serveri alhaalla. Toivottavasti saavat pikaisesti kuntoon.
Toivottavasti pyörii tällä mun celeronin romulla, kun uuden koneen toimitusaika on 1-2 viikkoa. Ei haittaa vaikka on huonoimmat graffit käytössä, kunhan pääsis vaan heti testaileen.. Jos pelittää, niin liityn viikonlopun aikana kiltaan. Hahmo on vielä vähän auki, vaikka aiemmin uhkailin pelata troll warriorilla??Hynkkä sanoi:Hahmo on vielä vähän auki, vaikka aiemmin uhkailin pelata troll warriorilla??
Kride sanoi:Katsoppas tämä. Kyse on siis viikottaisesta huollosta.
Pahasti kyllä tuo koukuttaa, on tullut mätettyä aika hyvin viime aikoina, vaikken millään korkealla tasolla olekkaan.
Kride sanoi:Aika sama, minkä otat, mutta harkitseppa rogueta, koska kilta kaipaa niitä pahimmiten.

Hynkkä sanoi:Oon vasta liikkunut siinä aloituspaikan lähialueilla ja lvl 6 tällä hetkellä. Ei kehtaa vielä lähteä minnekään kauemmas, kun tulee heti turpaan. Missäpäin pakkis kilta liikkuu ja kehtaako sinne tällainen noobie tulla remmiin mukaan..? :D
Juuri näin kuten Dink sanoo. Käytännössä homma on mennyt niin että välillä samoillaan ja treenataan hahmolla yksin, ja välillä taas hälyytellään lähimmät kiltalaiset apuvoimiksi tiukkaan tehtävään. Killan sisällä on myös kaupankäyntiä ja auttamista, esim sukulakulle lähetellään postilla raaka-aineita joista sukulaku väkertää pari säkkiä roinan (siis ei SEN roinan!) kantamista varten.dink sanoi:Pakkiskilta liikkuu vähän joka puolella tällä hetkellä, ja ilman muuta pääsee mukaan nyt ja jatkossa riippumatta mistään tasoista. Mitä enemmän saadaan jäseniä, sitä parempi. Kun on paljon porukkaa killassa niin siitä on hyvä pyytää joku mukaan jelppimään jos on paha tehtävä tiedossa tai muuta vastaavaa.
Malz sanoi:Kuinka pitkät jonot on sillä servulla mis pakkis kilta seikkailee? Oliko se Burning Steps tai jotain sinne päin.
lisäliha sanoi:Jos mä tankkaan autoja lopun ikääni ni se on WoWin vika :itku: :itku: :itku:
jarhu sanoi:Ja viikonloppuisin voi odottaa jopa tunnin ellei ylikin että pääsee sisään.