PC World of Warcraft

Siinä se druidi menee ku muutki :) manat kyl loppuu hirveen nopeesti jos rupee hyökkäystaikoja latelee ilmoille

Itselläni nyt Undead Warlock nimeltään Tjalfar. Missäs päin pakkiskiltalaiset pyörii tällä hetkellä? Itse olen nyt tuolla -> Lordaeron / Tirisfal Glades / Brill.

Varg sanoi:
Itselläni nyt Undead Warlock nimeltään Tjalfar. Missäs päin pakkiskiltalaiset pyörii tällä hetkellä? Itse olen nyt tuolla -> Lordaeron / Tirisfal Glades / Brill.

En ehtinyt aivan muokata tuota viestiä eli: Hahmo vaihtui, palasin alkuperäiseen eli sama nimi , mutta olen siellä Orc aloituspaikalla päin ja hahmo on Orc Warrior.

Joop, meika sitten loppujen lopuksi ryhtyi Alliancen leiviin. Pelailin oman Orc Warriorin 6. tasolle, kun alkoi kyllästyttämään hiekka. IMO nuo Barrensin erämaat jää aika paljon Alliancen metsille.

Mutta PvP:ssä näkyillään :D

Kride sanoi:
Jep, BDogista minäkin sen tänään hain.

Muuten kride sulle propsit tosta, oottelisin viä pari viikkoo muuten verkkokaupasta sitä tuleman. Kattelin vaan bdogilta niin olihan niitä siellä. Verkkokauppa -168 ;)

No niin, nyt sitten vielä tarvitaan yks pakkislainen burning bladelle niin on kilta kasassa! Kattoahan jäsenmäärässä ei tietenkään ole.
Ja Kride, jos olet tuolla serverillä niin pääset kyllä hordelaisten ykköskohteeksi. ;) Olisi vähän pitemmälle kannattanut odotella, isommilla tasoilla tulee metsää ihan tarpeeksi myös horden puolella.

Jos tarvitte lisää porukkaa että saatte killan pystyyn niin voin tehdä hahmon sinne Burning Bladelle. Itse pelailen tuolla Warsong-servulla alliancella. Ties vaikka innostuis hordeen sit joskus :)

Itte kans menin daggerspine servulle ja allianceen.... mut tuun taatusti jossain välissä tekeen charrun sinne teidän servalle hordeen.... lvl 17 gnome mage. Hiukan toi on tuommoinen itseään toistava ainakin alkuun... katsotaan sitten myöhemmin.

popkorn sanoi:
:itku: mä en pääse burning bladelle ku pikkuveli osti WoWin ja se meni burning legion servulle.
Kyllä noita äijiä saa olla monella eri servulla. Meet siinä äijänvalintaruudussa sinne oikeaan ylänurkkaan.

No hyvä, aattelin vaa ku sanoin pikkuvelille et nyt meen burning bladelle ni se sano että ei voi olla kun yhdellä servulla muuten siltä häviää hahmo burning legionista.

Eli burning bladelle sit :rock:

Back
Ylös Bottom