PC World of Warcraft

http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1411449

Kohtuullinen rahasampo tosiaan ollut toi peli.. Ylläpito maksanut n. 45kk aikana 200milj.$.. Pelikehitykseen vois laskea vaikka 300 milj (ihan arviolla heitän tohon 300miljoonaan sisältys 3000 100k$ miestyövuotta).

Pelin kustannukset olis siis n. 500 miljoonaa.. Tällä hetkellä sisään tulee kuukaudessa 150 milj. $. Keskiarvolla varmaan n. 100 milj. (jos laskee, että alkuun pelaajia oli vähemmän, mutta keskimäärin kuitenkin n. 6 milj./kk).

Eli.. Yhteenvetona voidaan laskea pelin tuottaneen n. 4 miljardia dollaria.

Ihan kohtuullinen bisnes.

olen vissiin addikti...

No mulla on muutamien alttien lisäksi se maini.
70 levun druidi...

ensin levuttelin feralina niinkuin kaikki tekee...
Aloitin tankkaamaan ja sillä mentiinkin kara exhalted ja samaan syssyyn paineltiin gruulit, maggyt, ssc ja jonkin matkaa TK:hon.

ensin oli feralille täys s1 setti vindi mausteilla... ja se mace.
sitten päivitettiin s2 setti täyteen.

jonkin aikaa sitä jaksoi ja sitten vaihdettiin balanceen.
nyt on täys s2 setti siihenkin pvp hommiin ja t4/t5 sarjaa raideille.
crafted epicciä melkoisesti ja loput ZA/ssc/tk meininkejä.

jonkin verran koukuttavaahan tuo on.
En olis uskonut, että täällä törmään kyseiseen aiheeseen mutta niipä kävi.
Mulle se juttu on raidaaminen ja samaa jatketaan ilmeisesti kaveriporukassa lisäosankin parissa.

Tuolla kyllä poistaa kätevästi nais-ongelmat ja rajoittaa viinankäyttöä jos jotain hyvää etsii.

no en tiiä siitä viinankäytön rajottamisesta.. ittehän olin aina tuhannen kännissä ko pelailtiin. nyt ollu jo 5kk kuivilla (taas) wowista ;) ja on jo jopa jotn elämääkin

no en tiiä siitä viinankäytön rajottamisesta.. ittehän olin aina tuhannen kännissä ko pelailtiin. nyt ollu jo 5kk kuivilla (taas) wowista ;) ja on jo jopa jotn elämääkin

En oo ihan varma haluanko elämää... loistava keino päästä irti kaikesta siitä selkäänpuukottelusta ja juoruilusta.

mut sen voi sammuttaa :)

Mulle kävi aika jännä juttu, kun oon lopettanut pelaamisen joulukuussa, mutta WoW veloittaa silti kortilta kuukausimaksun. Muutama kk sitten otin yhteyttä billing supportiin, mutta ongelma ei ratkennut. Nyt viime viikolla otin toisen kerran yhteyttä ja tänä aamuna koitin käydä tsekkaamassa tilannetta, niin mun account on poistettu kokonaan, eikä asiasta ole mitään ilmoitusta laitettu mulle.
Saa nähdä ens kuun tiliotteesta onko veloitusongelma ratkennut samalla. Tai jopa palautettu yliveloitetut summat.

Mulle kävi aika jännä juttu, kun oon lopettanut pelaamisen joulukuussa, mutta WoW veloittaa silti kortilta kuukausimaksun. Muutama kk sitten otin yhteyttä billing supportiin, mutta ongelma ei ratkennut. Nyt viime viikolla otin toisen kerran yhteyttä ja tänä aamuna koitin käydä tsekkaamassa tilannetta, niin mun account on poistettu kokonaan, eikä asiasta ole mitään ilmoitusta laitettu mulle.
Saa nähdä ens kuun tiliotteesta onko veloitusongelma ratkennut samalla. Tai jopa palautettu yliveloitetut summat.
Tuskinpa lähtee palauttamaan yhtään mitään, jos et ite osaa käyttää kyseistä palvelua ni se et ne ei tee niitten päässä mitään sille ei oo niitten ongelma. Kumminki sen maksun poistaminen on niin yksinkertasta...

Tuskinpa lähtee palauttamaan yhtään mitään, jos et ite osaa käyttää kyseistä palvelua ni se et ne ei tee niitten päässä mitään sille ei oo niitten ongelma. Kumminki sen maksun poistaminen on niin yksinkertasta.
Niin...Hankala kai se on itse osata kun mulla lukee accountilla että oon jäädyttänyt sen joulukuussa ja maksukohdassa lukee ettei pitäisi lähteä maksuja. Pelikään ei aukea kun account on jäässä.
Kai mä oon vaan sitten niin käsi. :david:

Niin...Hankala kai se on itse osata kun mulla lukee accountilla että oon jäädyttänyt sen joulukuussa ja maksukohdassa lukee ettei pitäisi lähteä maksuja. Pelikään ei aukea kun account on jäässä.
Kai mä oon vaan sitten niin käsi. :david:
Lukeeks siel accountissa että se että se ottaa maksuja? jos ei lue niin oletko varma ettei korttia käytetä toiseen accountiin eli toisin sanoen ketään saanut sun kortin tietoja käsiin.

ennakkotilattuhan tuo on... tässäpä sitten odotellaan

Ei pysty kokeilemaan. Se vie kuitenkin mennessään ja sit on paha merrassa. Tässä on vielä yli kuukauden saikku tulossa ja se yhdistettynä wowiin on tuloksena lihava örkki isoilla punasilla silmillä kun pitäis saikulta palata töihin.

Ei pysty kokeilemaan. Se vie kuitenkin mennessään ja sit on paha merrassa. Tässä on vielä yli kuukauden saikku tulossa ja se yhdistettynä wowiin on tuloksena lihava örkki isoilla punasilla silmillä kun pitäis saikulta palata töihin.
Mutta toisaalta voisit hyvällä omalla tunnolla pelata kuukauden. Voi perhana kun saisi itse kuukauden wowilomaa...

Ainahan voit sitten lopettaa sen kuukauden jälkeen ;)

Niin, ja ennakkotilattu on. Olen lopettanut wowin 3 kertaa, mutta en vain pääse eroon...

blizzu ilmoitti pelaajamäärän olevan yli 11miljuunaa.

Back
Ylös Bottom