PC World of Warcraft

Tuodaan tämäkin tredi ylös. Vieläkös täältä löytyy porukkaa jotka pelaavat?

Nyt on itselläni alkanut ensimmäisen kerran puoleentoista vuoteen hieman tökkiä. Tekemistä kyllä riittää, ja ainakin itselläni se juuri onkin ongelma. Wow on sellainen aikasyöppö ettei todellista. Priest on jo täydessä +dmg epic gearissa, joten aloitin roguen, ja nyt yritän grindata sille jonkinlaista pvp rankkia (8 tällä hetkellä). Kun sitten lisäosa tulee niin pitäisi jakaa aika eri hahmojen kesken, eikä levelaaminenkaan oikein enään innosta...Voipi olla että tämän pojan pelit on pelattu kun TBC tulee, mutta saa nähdä...

Tuodaan tämäkin tredi ylös. Vieläkös täältä löytyy porukkaa jotka pelaavat?

Nyt on itselläni alkanut ensimmäisen kerran puoleentoista vuoteen hieman tökkiä. Tekemistä kyllä riittää, ja ainakin itselläni se juuri onkin ongelma. Wow on sellainen aikasyöppö ettei todellista. Priest on jo täydessä +dmg epic gearissa, joten aloitin roguen, ja nyt yritän grindata sille jonkinlaista pvp rankkia (8 tällä hetkellä). Kun sitten lisäosa tulee niin pitäisi jakaa aika eri hahmojen kesken, eikä levelaaminenkaan oikein enään innosta...Voipi olla että tämän pojan pelit on pelattu kun TBC tulee, mutta saa nähdä...

Teet itsellesi hyvän palveluksen kun lopetat sen pelin :)
´
Jää aikaa ihan hervottomasti kaikkeen muuhun, ettei voi muistaakaan. itse olin tosin onneksi koukussa vain vajaa 8kk tuohon peliin. Oma kilta pelaa yhä..

Ei helvetti, tilasin wowin:wall:
Siihen loppu sali ja kaikki muukin elämä :evil:

Tässä on yksi niistä harvoista peleistä, jota en missään nimessä hanki, vaikka nyt olisikin PC joka jaksaisi sitä hyvin pyörittää... ei vaan työ- ja yksityiselämä taitaisi WoW:ia kestää ;)

Siinäkin on jo "tarpeeksi" tekemistä, kun just asentelin koneelle Civilization 4:sen (+Warlords lisärin), Rome:Total Warin ja Fallout 2:sen...

Samassa ojassa on oltu ittekki. Kaikki betat pelattiin 10h< päivässä ja sitten kun peli tuli kauppoihin niin pelitin kunnon masennukseen saakka.

puol vuotta pidin taukoa kunnes lankesin taas ja sitä innostusta kesti 6kk kunnes taas iski se "wow-masennus".

Onneksi ei enää mitään haluja/oireita päästä pelaamaan. mutta ois ton 1.5-2v paremminkin voinu käyttää.

Tätä peliä ei periaatteessa kannata suositella kenellekkään kaverilla. Se on entinen kaveri sitte.

Hommasin pari kk sitten, kun kaveriporukka rupesi kans pelaamaan. Saatana koukutin 2viikon sairaslomankin melkein koko ajan, ei saanut juuri mitään muuta aikaan. Sitten kun saan 60lvl niin rupean rajoittamaan pelaamista.. tai koitan ainakin. :D

Itse pelailen nykyisin priva-servuilla jotka alkaa olla pikkuhiljaa kohtuullisen laadukkaita siihen nähden ettei tarvitse maksaa 13€/kk.
MangOS pohjainen ja client versio 1.12.1 tai 1.12.2. Kaikki ei vielä toimi kun uusin servu ollut pystyssä 1 viikon :)
Retailia ehkä pelailen kun BC tulee mutta siihen menee vielä aikaa.

Hommasin pari kk sitten, kun kaveriporukka rupesi kans pelaamaan. Saatana koukutin 2viikon sairaslomankin melkein koko ajan, ei saanut juuri mitään muuta aikaan. Sitten kun saan 60lvl niin rupean rajoittamaan pelaamista.. tai koitan ainakin. :D
Ooppa rehellinen!!!

Itellä pelaaminen oli "järkevää" tonne lvl 40 asti. lvl 40-60 meni viikossa, ja sen jälkeen karkasi mopo niin käsistä.
Raideja 3-5krt viikossa ja jokainen kesti sellaset 3-6h (yleensä 19.00-01.00).
Tähän päälle vielä grindaaminen ym touhut ja toisen ukon levuttaminen lvl 60:een.

Se peli alkaa vasta kun saa lvl 60!

Ooppa rehellinen!!!

Itellä pelaaminen oli "järkevää" tonne lvl 40 asti. lvl 40-60 meni viikossa, ja sen jälkeen karkasi mopo niin käsistä.
Raideja 3-5krt viikossa ja jokainen kesti sellaset 3-6h (yleensä 19.00-01.00).
Tähän päälle vielä grindaaminen ym touhut ja toisen ukon levuttaminen lvl 60:een.

Se peli alkaa vasta kun saa lvl 60!

Tuo on erittäin totta. Ja lopputulos on että elämä kuluu ja paskaakaan ei jää käteen (hauikseen). Jossai thaimaassahan ne on pelannu ittensä hengiltä tuon pelin äärellä. :lol2:

Kuten jo aiemmin mainittiin, niin se peli alkaa vasta kunnolla 60 levusena. Mun priestillä on 60+ days played, ja niistä vain 14 alle 60 levusena...Ja nyt kun level cap nousee 10:llä, niin ei sun tekeminen lopu sinne 60:een :D

Laskin että yhteensä kaikilla hahmoillani on 100+ days played (täytyy tosin myöntää että veljeni on pelannut hahmoillani aika paljon kun olen hakenut pvp rankkeja, joten kaikkea aikaa en ole itse pelannut)...Se on paljon se...1 raidi kestää sen 4 tuntia, ja niitä on noin 3-4 viikossa jos olet casual guildissa (5-7 jos hc guildissa). Kun tahkoat bg:tä ja olet hyvässä premadessa niin eihän siitä halua lähteä pois ettei menetä sijoitustaan muille premaden jäsenille. Olen useita kertoja pelannut vapaapäivinä yli kellon ympäri WSG:tä...Herää kysymys missä järki, missä hyöty? Ei sitä tule vain ajateltua kun purple väri kiiltää silmissä :lol2:

Nyt on muksu tulossa joten pelaaminen jäisi muutenkin vähemmälle, joten voi olla että lopetan kohta kokonaan. Muuten sosiaalinen elämä ja muut hommelit ei yllättävää kyllä ole juurikaan kärsinyt.

Niin, mutta jos ei ole aikaa raidata joka ilta viikossa niin se peli on aika ankeeta 60 jälkeen, kun ei pääse mihinkään kunnon kiltaan.

Itse aloitin uuden hahmon, kun warlock pääsi lvl 60 ja nyt sitten pelailen pelkästään sitä..

Meidän serverillä ei ole kunnon kiltaa, joka raidaisi 1-2 kertaa viikossa.

Niin, mutta jos ei ole aikaa raidata joka ilta viikossa niin se peli on aika ankeeta 60 jälkeen, kun ei pääse mihinkään kunnon kiltaan.

Itse aloitin uuden hahmon, kun warlock pääsi lvl 60 ja nyt sitten pelailen pelkästään sitä..

Meidän serverillä ei ole kunnon kiltaa, joka raidaisi 1-2 kertaa viikossa.

Varma tapa päästä raidikiltaan on levelata priest/druid, nykyisin varsinkin druid, sillä priestejä alkaa olla jo kohtuullisen hyvin ainakin omalla servulla (Deathwing). Toinen hyvä tapa on hankkiutua raidikiltojen jäsenten kanssa pvp premadeihin ja "kaveerata" heidän kanssaan. Voivat sitten suositella sinua kun hakemuksesi teet. Itsekään en ole kovin aktiivinen raidaaja työajoista johtuen, mutta silti porskutan kiltani class leaderina. Mutta jos sellaisia kiltoja jotka hyväksyisivät casual playerit ei vain löydy, niin sille ei kai sitten voi mitään :(

Meidän servolla on pulaa warlockeista myös :) Mulla on lock 60 ja priest 52. En usko, että on ongelmia löytää kiltaa, mutta nuo kunnon killat on hirveän tiukkoja sen osallistumisen kanssa.

Wowissa ei kannata tehdä muuta kuin dps hahmoa. Prottiwarrulla, restodruidilla ja holy priestillä grindaaminen on täyttä paskaa jos rahan ansainta perustuu mobien tappamiseen, kuten vaikka skinning ja leatherworking.

Ja sitä druidia ei muutenkaan kannata tehdä. Pelin paskin, jota käytetään suht hävyttömästi sylkykuppina muiden pelaajien toimesta.

tossa viimeviikolla tuli hankittua wow:i vaikuttaa aikas koukuttavalta :hyper: toivottavasti sitä koulussa ja puntilla silti jaksaa käydä:rock:

Nyt on muksu tulossa joten pelaaminen jäisi muutenkin vähemmälle, joten voi olla että lopetan kohta kokonaan. Muuten sosiaalinen elämä ja muut hommelit ei yllättävää kyllä ole juurikaan kärsinyt.

Jos jossain vaiheessa mielit luopua tilistäsi sekä World Of Warcraft-pelistäsi rahallista korvausta vastaan (tästä lienee monia mielipiteitä, mutta kuitenkin), pistä privaviestiä.

Tarvittaisiin meidän talouteen toinen kappale (avokki pelaisi myös) :)

Jatkakaa :thumbs:

Tiukka peli. kavereiiten völjyssä kävin poistamassa kaupan hyllyltä, loin gnome maagin ja iha koukussa ollaan. aika hitaasti etenee, vajaassa kuukaudessa lvl25 nyt mutku ei kerkee pelaa ku viikonloppusin. kaveriporukassa iha perkeleen makeeta pelailla ja jatkuvasti tulee jotain uutta featurea esiin

Wowissa ei kannata tehdä muuta kuin dps hahmoa. Prottiwarrulla, restodruidilla ja holy priestillä grindaaminen on täyttä paskaa jos rahan ansainta perustuu mobien tappamiseen, kuten vaikka skinning ja leatherworking.

Ja sitä druidia ei muutenkaan kannata tehdä. Pelin paskin, jota käytetään suht hävyttömästi sylkykuppina muiden pelaajien toimesta.

Nono, eihän se hahmoluokasta johtunut vaan pelaajasta :D :haart:
Jokunen tunti tuota tuli väännettyä viimeisen puolentoista vuoden aikana ja voin todeta, että grindaamiseen maagi on ehdottomasti paras luokka. Pelin lopettaessani taisi hahmolle jäädä 2500 kultaa, enkä koskaan varsinaisesti edes farmannut rahaa, reputationia kyllä. Jos ammateiksi valitsee vielä herbalist/alchemist, niin suhteellisen vähällä selviää.

Itse olen saanut sen verran taloudellistakin hyötyä WoW:sta kun olen myynyt kultaa muutamille kavereille. Myynyt yhteensä noin 4000g. Sen verran helppoa tuo kullan tekeminen on kun teitää miten, missä ja milloin sitä tehdään... :thumbs:

Itsellä on 60 priest ja uber twink warlock Stormreavenilla ja sitten hordella on myös 3 alle 30 levuista hahmoa (warru, warlock ja druidi). BC:n tullessa teen molemmille uudet hahmot; dranei shaman ja blood elf roguen.

Onneksi olen saanut rajoitettua pelaamista siten, että se ei ole enää sitä väkisin koneen ääressä istumista, vaan siitä nauttii ilman, että oikea elämä kärsii siitä.

Nono, eihän se hahmoluokasta johtunut vaan pelaajasta :D :haart:
Niin siis paskin classi - mun mielestä. Esimerkiksi en ole muiden classien foorumeilla nähnyt usean pelaajan grindaavan ensin rank 13-14, pelaavan hetken ja toteavan sitten: "Time to reroll to a better class..."
Druidi toimii hyvin 10 manin instoihin saakka, sitten se jää niin pahasti jälkeen PvP:ssä ja PvE:ssä muista classeista itemien, talenttien ja muiden pelaajien painostuksen takia, että pelaaja joko tekee uuden classin tai sitten tekee */*/40 restoruipan. Hiilaamisessa sinänsä mitään vikaa ole, se on suht haastavaa touhua mutta kun peli ikävä kyllä perustuu grindaamiseen ja dps:ään niin se gimppaa pahasti rahantekoa, soolopelaamista ja "hybrid"-roolia jonka takia ihmiset yleensä tekee druidin.

Back
Ylös Bottom