PC World of Warcraft

Majorhomo ois tarkotus summonata lauantaina, pitäs olla tarpeeks questeja tehtynä. Ollaan tässä nyt tehty vähän "ihmetekoja", downattiin magma yhellä tranqulla ja garri kahella lockilla. :) Muutenkin toka viikko mc:ssä menossa ja tosiaan tarkotus ois majori ottaa peliin.

Voi heveletti. On tainnu acco tuhoutua, kun ei ole tullu pelattua useampaan kuukauteen. Mielestäni siitä ei ole 6kk:ta, mutta account management ei päästä sisään. Acon/salasanan kysely sanoo, että ei moisia tunnuksia ole. Pikkasen vituttaa. 57lv Shammu meni sitten bittiavaruuteen.

Edit: Onnistuu varmaan tehä samalle cd-keylle toinen acco?

Ei noiden sällien pitäis mun tietääkseni tuhoutua ollenkaan. Eli kun alat makselemaan ni niiden pitäis olla ennallaan, vai?

Ajattelin tässä hieman päivittää mitä mun WOWittamiselleni kuuluu. Aloitin aikoinaan myös GOTFR:ssa, mutta vaihdoin servua, kun kuulin että työkaveri pelaa Deathwingilla. En muuten tainnut koskaan ilmoittaa lähdöstäni, joten anteeksi noobiuteni. (Olin siis Verminaard UD mage lvl 23).

Vaihdoin tosiaan DW:lle, ja kaverin suosituksesta aloitin UD priestin nimeltä Hellhammer. Nyt on muutama kuukausi tullut oltua 60 levelillä, ja end-game contentkin on aika tuttua. MC on farmauksella meidän killassa, ja lähdetään BWL:iin heti kun tarpeeksi moni killasta saa kerättyä tarpeeksi lilaa päällensä. Onyxia ollaan saatu hengiltä muutaman kerran.

Kieltämättä kaipaan niitä aikoja, kun peli oli aivan uusi ja kaikki oli ihmeellistä.Voi sitä hysterian määrää, kun joku allu tuli Brilliin ja aloin paniikissa huutamaan sitä kiltachatissa.

Pidän wowista todella paljon edelleenkin, ja on mukava pelata kun kilta edistyy ja omat kamatkin muuttuvat koko ajan paremmiksi. Silti peli oli mielestäni parempi 1-59 levuilla. Jotenkin ärsyttää kun ei pysty tekemään oikein mitään järkevää ilman grouppia/raidia. Välillä viihdytänkin itseäni matkustelemalla ympäri allujen aloituspaikkoja, ja toivoen että vierailuni saa sielä olevissa aloittelijoissa samanlaisen paniikin aikaan kuin itselläni oli aikoinaan.

Tämmöistä nostalgista höpinää tähän väliin...

On lähellä WoWeilu päättyä. Jos ei kohtapuoliin 1.9 patchin mukana tullut kaatuilu lopu niin vaihtuu peli. Ketuttaa kaatua 1-4 kertaa per AB-matsi ja olla sen jälkeen kymmenisen minuuttia deserted.

Kaatuilusta huolimatta pappi sai tänään rank ysin ja mage on kolmas lvl60 hahmo.

Shagrath sanoi:
Ajattelin tässä hieman päivittää mitä mun WOWittamiselleni kuuluu. Aloitin aikoinaan myös GOTFR:ssa, mutta vaihdoin servua, kun kuulin että työkaveri pelaa Deathwingilla. En muuten tainnut koskaan ilmoittaa lähdöstäni, joten anteeksi noobiuteni. (Olin siis Verminaard UD mage lvl 23).

Vaihdoin tosiaan DW:lle, ja kaverin suosituksesta aloitin UD priestin nimeltä Hellhammer. Nyt on muutama kuukausi tullut oltua 60 levelillä, ja end-game contentkin on aika tuttua. MC on farmauksella meidän killassa, ja lähdetään BWL:iin heti kun tarpeeksi moni killasta saa kerättyä tarpeeksi lilaa päällensä. Onyxia ollaan saatu hengiltä muutaman kerran.

Kieltämättä kaipaan niitä aikoja, kun peli oli aivan uusi ja kaikki oli ihmeellistä.Voi sitä hysterian määrää, kun joku allu tuli Brilliin ja aloin paniikissa huutamaan sitä kiltachatissa.

Pidän wowista todella paljon edelleenkin, ja on mukava pelata kun kilta edistyy ja omat kamatkin muuttuvat koko ajan paremmiksi. Silti peli oli mielestäni parempi 1-59 levuilla. Jotenkin ärsyttää kun ei pysty tekemään oikein mitään järkevää ilman grouppia/raidia. Välillä viihdytänkin itseäni matkustelemalla ympäri allujen aloituspaikkoja, ja toivoen että vierailuni saa sielä olevissa aloittelijoissa samanlaisen paniikin aikaan kuin itselläni oli aikoinaan.

Tämmöistä nostalgista höpinää tähän väliin...

Näin. Tästä kirjoittelin itsekin jossain vaiheessa, parhaita aikoja olivat mielestäni juuri nuo ekat kerrat kun kaikki oli tuntematonta ja alliancen vilahtaminenkin jossain aiheutti suurta paniikkia. Ensimmäinen keikka Ashenvaleen on edelleenkin yksi mieleenpainuvimpia WOW-kokemuksia kun tuntui että nelffirogueita vaanii joka kiven takana. :)

Sale sanoi:
Jahas muitaki Bloodilla pelaavia ku minä :rolleyes:
Milläs nimellä ja ootko horde vai alliance? Mul on pari 2x60 tuol ja kolmas tulossa...

Adebis < Darksun >
Logi nimellä pelasin lokkia hordella. Olin Nemesiksessä, kunnes tuli vähän sotaa GM:n kaa, jonka jälkeen lähin menee sieltä (onneks olin saanut sitä ennen Nemesis leggins/bracers;) )
Tosin päätin tossa 1.10 jälkeen poistua pelistä, ja ihmetellä tota oikeeta maailmaa:rolleyes:
Vähän oli tiukka paikka kun Disenchasin kaikki 9 epixii lokilta ja sit muutama mun rogulta:hyper:

Kaamos kaatoi jo Vaelin eli kovaa tahtia mennään BWL:ään päin. Tulkaas ny wanhat Giantsilaiset takaisin sieltä:)

Pidin 3kk tauon, mutta nyt alotin taas pelaamisen kun on liikaa aikaa.. Pelaan Burning Bladen alliancella Incineration nimisessä killassa. Mennään ZG:tä, MC:tä ja BWL:ää. AQ:ta kans välillä :) Itellä on lvl 60 Dwarven hunter! :P

Sukulaku sanoi:
Kaamos kaatoi jo Vaelin eli kovaa tahtia mennään BWL:ään päin. Tulkaas ny wanhat Giantsilaiset takaisin sieltä:)

Heh.. Oon aika paljonkin pelaillut tässä lähiaikoina, mutta haomarushin servulla. Siellä on kaverin johtama kilta ja tuttua porukkaa mukana. Vois pelailla taas "vanhalla" rogulla kunhan saan tuonne lvl60 hahmon eka vedettyä. 44 tällä hetkellä :)

Enpä ole huomannutkaan, että täällä on Wowittajia. :D
Itse pelasin aiemmin talvella, jäi sitten kesken, kun pelin omistaja otti ja katkaisi tilinsä.
Mahtava peli, haluaisin itselle, vaan ei koneessa riitä kapasiteetti. :jahas:

Sukulaku sanoi:

Osa meistä on jo jatkanut jo toisiin peleihin vieroitushoidon voimilla. :D

Snowbe sanoi:
Pidin 3kk tauon, mutta nyt alotin taas pelaamisen kun on liikaa aikaa.. Pelaan Burning Bladen alliancella Incineration nimisessä killassa. Mennään ZG:tä, MC:tä ja BWL:ää. AQ:ta kans välillä :) Itellä on lvl 60 Dwarven hunter! :P
Nicki niin voidaan gänkkiä :)

wab sanoi:
jaaha.. tuli käytyä BB:llä tänään ja se onkin tyhjentynyt täysin. Mihin lie kaikki muuttaneet ?
Myö muutettiin Grim Batolille, kun BB:n lagi kävi sietämättömäksi.

Nyt Orgrimmar oli täysin aavekaupunki :D
Realmstatus näyttää low:ta ja sinne pääsee samantien sisään pahimpaan ruuhka-aikaan :)

Back
Ylös Bottom