PC World of Warcraft

Account Creation Pages Back Online
11/02/2005
The account creation pages are now back online! Players with Authentication Keys can now create an account and join online the players who registered before the downtime. Please accept our apologies for any inconvenience this service interruption may have caused. Thanks for your comprehension and continued support.

Elikkäs pojat nyt tekee niitä accountteja :)

jarhu sanoi:
Elikkäs pojat nyt tekee niitä accountteja :)

Vielä kun vain toimisi tuo, mutta kun ei. Kerran pääsi jo 7n stepin ohi ennenkuin kaatui.

PASKAA... ei sitä accoa näytä saavan tehtyä.

Selain on opera. Tuskin selaimella on väliä tai niin luulisi.

Juoppo sanoi:
"Realm is Full. Position in queue: 222".

Ei ollenkaan kiva ylläri.

Sama. Joka kerta pelin käynnistäessä kaikilla PVP serverillä on ylikansoitus. Nytkin pitää odottaa arvion mukaan 30min että pääsee pelaamaan. Tästäkö minä olen maksanut? Voin minä katella telkkua ihan maksamatta pelifirmallekin.

dink sanoi:
Siinä tulee se 1 kk peliaika mutta siitä huolimatta blizzard haluaa jonkun kortin numeron. Mutta jos sulta löytyy edes Visa Electron (jonka jokainen väh. 16v saa ilman mitään kuluja) niin olet selvillä vesillä koska sen numero käy myös.

Jea, meikalla on tuo Visa Electron, mutta onko siinä mitään pankkikohtaisia eroja? Kun joskus oli juttua, että muissa MMORPG:ssa Sammon Electron toimii, mutta muiden pankkien korttien kanssa saattaa tulla ongelmia. Voi olla nimittäin aika ärsyttävää tilata hyllyyn peli, muttei pelaamaan pääse, ennen kuin prepaidit tulee.

Nyt kyllä kun tätä on lukenut ja arvosteluja selannut, niin on tullut aika paha pakko käydä noutamassa oma jostakin.

Tuolta on nyt viisi pakkislaista löydetty. Servu siis Burning Blade.
Nykäiskääpäs hihasta jotakin seuraavista henkilöistä: edit. Tämä siis tehdään painamalla sitä social-nappia sieltä alhaalta ja etsiä find-nappi.
- Sukulaku
- Dink
- Gartamon
- Fucithalmic
- Jaurott
Puolena Horde. Tarvitaan vielä väh. viisi, jotta saataisiin pakkiskilta perustettua. Tosta on paljonkin hyötyä. Esim. minä teen kaikille niitä laukkuja ilmaiseksi, kunhan saan tarpeeksi lumppuja materiaaliksi.

Vinkki jonotukseen:
Pistä kaveri jonottamaan, paina ctrl+esc ja lue pakkista se parikymmentä minuuttia. Kun lähdet koneelta pois vähänksi aikaa, jätä kaveri istumaan johonkin. Ei sitä sieltä potkita.

Sukulaku sanoi:
Vinkki jonotukseen:
Pistä kaveri jonottamaan, paina ctrl+esc ja lue pakkista se parikymmentä minuuttia. Kun lähdet koneelta pois vähänksi aikaa, jätä kaveri istumaan johonkin. Ei sitä sieltä potkita.
Liityin joukkoon iloiseen ja päätin ostaa WoWin joten mitä tuosta pelistä pitäisi tietää etukäteen?
Ropeja on tullut pelattua jo 10+ vuotta että peruasiat ovat hallussa :)
Onko pakkiskillassa tilaa tulevalle newbille?

Minä, Minä haluaa mukaan pakkiskiltaan.

Kride, ite pokkana vedin Aktian Electronilla ja toimii.

Kaikki pakkislaiset mahtuvat pakkiskiltaan.:thumbs:
nimi: Giants of the Forced Rep:D

Voisin itse liittyä pakkiskiltaan tuossa ensi viikon alusta, kunhan saan tuon pelin. Onkos jotain tiettyä hahmotyyppiä, mitä kilta on vielä vailla?

CTi2 sanoi:
Kride, ite pokkana vedin Aktian Electronilla ja toimii.

Juuri tällaista vastausta kaipasinkin. Minulla on Aktian Electron myös. Meneepä tilaukseen Bulldogista samantein.

EDIT: Mites on, pystyykö tuohon teidän kiltaan liittymään muista kuin Hordesta? Esim. undead jne.

Näin jaurottin tuossa eilen ja yritin telliä, mutta ei kuulunu vastausta. Oisin halunnu päästä pakkiskiltaan, missä päin maailmaa pyöritte Horden puolella?

Ps. multa pakkislaisille ilmaset nahka-armorit yms.

Kiltaan pääsee pelkästään Hordesta, ja hordeenhan kuuluvat undead,troll,orc ja tauren.
Tällä hetkellä ehkä eniten käyttöä olisi kunnon tankeille, mutta valkatkaa rotu ja luokka ihan oman mieltymyksen mukaan, kaikille löytyy varmaan jotain tekoa. :)

ja jarhu: enimmäkseen taidetaan tuolla durotarissa ja siellä länsipuolella liikkua. Mikä se sun pelinimi olikaan?

Miten hyvin hahmot on tasapainotettu?
Mikä on tällä hetkellä paras hahmo suurimmilla leveleillä?

Orava lukases WoW:in kotisivuilta foorumeita, niiltä löydät ainakin tuhat väittelyä noista asioista, absoluuttisen oikeaa vastausta noihin tuskin löytyy. Sori kun en jaksa itse ruveta spekuloimaan, mutta aika laajoja ovat nuo sinun kysymyksesi :)
T: Gartamon Tauren Warrior.

Back
Ylös Bottom