PC World of Warcraft

Hmm Moonkin form, pystyy heittää taikoja. Maagiakos siitä koitetaan väsätä. Hmmm Balance ei suoraan sanoen houkuta vieläkään, noiden suht niukkojen manapisteiden takia, paree säästää ne parantamiseen mutta toi feral-puu alkaa jo näyttämään suht houkuttelevalta. Alkaa olla jo vähän miettimistä noissa talent puissa.

Hippa sanoi:
Onnistuinpas ekana pelipäivänä vahingossa deletoimaan sen teleporttikiven... Mistähän saisi uuden?

Eipä ole moista vahinkoa käynyt itselle, mutta kokeile mennä uuden innkeeperin luokse ja valitse "make this inn my home". Luulisin toimivan.

W007?? Nainen WoWissa? OMG!! nefr hippis! plx

Jos Burning Bladella pelaat, niin kerrohan nimimerkki. Pistän laukkuja jossain vaiheessa tulemaan. :)

Willie sanoi:
Eipä ole moista vahinkoa käynyt itselle, mutta kokeile mennä uuden innkeeperin luokse ja valitse "make this inn my home". Luulisin toimivan.

Jos Burning Bladella pelaat, niin kerrohan nimimerkki. Pistän laukkuja jossain vaiheessa tulemaan. :)
Mä poistin sen mun shammullani, kun piti koittaa voiko sen yleensäkin poistaa :) Ei ollu iso menetys, kun niillä on se sama taikana ja 15min CD.

Kride sanoi:
Olihan tuo vähän aikaa sitten vielä ainankin killan nimilistalla. Minä tosin mätän jo muita pelejä, mutta varmasti muutkin kiltalaiset on valmiita mättämään pelottoman papin kanssa.
Hieman liiankin pelottoman papin kanssa :)

nimimerkillä ; Benji-hyppyjä kalliolta alas pakoon mobbia :hyper:

Dragon sanoi:
Millä hahmolla pelaat hippa? Kai sentäs horden puolella.

Olen night elf priest. Kyllä, kautta aikojen olen nauttinut eniten tuosta hyvisparantajan roolista. Nimim. mudiakin paljon pelattu :)

Willie sanoi:

Mä pelaan dreanorissa. Siellä on ihan pop meininki, ainakin näin aluksi.

Jos on joskus nauttinut mudista, varmasti nauttii tästä pelistä :)

Sukulaku sanoi:
Mä poistin sen mun shammullani, kun piti koittaa voiko sen yleensäkin poistaa :) Ei ollu iso menetys, kun niillä on se sama taikana ja 15min CD.

CD? Minkä niminen taika? Voiko priestit oppia sitä?

Hippa sanoi:
CD? Minkä niminen taika? Voiko priestit oppia sitä?

CD =Cooldown, eli kyseistä loitsua(astral recall) pystyy käyttämään vain kerran vartissa. ja se on vaan meidän underpowered shammujen loitsu, eli papit saa tulla toimeen ilman

.
Ja se on sitten semmoinen homma, että jos ei puoli vaihdu, niin tullaan corpse cämppimään sut.

Tuli perjantai suoritettua tuo hammersmith-questi stratholmessa..Olipahan reissu..Ei yhtään Whipeä..
Pari kertaa tapeltiin 5partylla 10eliteä vastaan (mage, priest, warrior, rogue ja shammy)..
Pitänee katsoa minne serverille siirrän hahmoni kun tulee se "vapaa" siirto mahdollisuus..Pitää oman killan kanssa keskustella asiasta..Thunderhorni on siinä mielessä hyvä servu, ettei tarvitse jonotella :)
Arathi Basiinkin pääsin 15 sekunnin jonotuksella..Tosin turpaan tuli kun ei hordeilla pelattu tiiminä..Paitsi ihan viimeisillä hetkillä..
Seuraavaksi alkaa mieletän tavaran hamstraus..Ja shamaanin epic questin teko..
Sitten pääsen viimeistelemään Druidin 60lvl ja jään odottamaan seuraavaa päivitystä :)

Hauskaa ku pakkotoiston äijät pelailee tietokonepelejä :) Ite pelasin kesälomal tota wowia sen 10pvä ajan, ihan hauskaa naputtelua oli. Mut tulin kuiteki siihen tulokseen, että peli vie turhan paljon aikaa ja ei kai siitä kauheesti hyötyä oo. Uusia kavereita sieltä tosin ehti 10pvä aikana löytyä.

Mielummin kuitenki käytän aikani muihin asioihin ^^

Taitaa maanantainkin gurub olla pois minun kuvioista, sattuu veljenpojan synttärit just sillon. Joku tärkeysjärjestys olla pitää, onhan tässä muut menot jo kärsinytki :) No, kerkiätte opettelemaan ne bossit, tulen sitten hakkarille, siltähän ne kivat dropit tulee ;)

Menthos sanoi:
Täten ilmoitan, että itseltäni löytyy lvl 48 night elf druid ja lvl 18 tauren warriori servulta Turalyon.
Pyh. Vaihas servua poeka :)

Back
Ylös Bottom