Wordin tavutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Jep. Teen tässä parhaillaan gradua mutta mun wordissa ei toimi tavutus eikä se oikeinkirjoitus

. oon kokeillu seuraavia toimenpiteitä
1. asentanut kaikki uusiksi (xp +office xp)
2. asentanut pelkän wordin
3. ottanut netistä (hyi minua) uuden wordin

aina sama juttu. eli jostain syystä toi xp ei asenna näitä osia wordiin.

"word cannot find the hyphenation file mssp3FI.dll or mssp232.dll for finnish"

sama toistuu sitten tuossa oikeinkirjoituksessa. hyphenationin tilalla on vaan spelling ja eri tiedostot.

oisko kellään visiota miten saan ton kuntoon? niin ja olen sitten yrittänyt myös kopioida noi tiedostot mutta ei toimi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englanninkielisessä Officessa ei ole suomenkielistä oikolukua. Se täytyy asentaa siihen erikseen. Ei taida löytyä warettamalla :D

Oikeinkirjoituksen tarkistusta ja tavutusta suomen kielellä ei tule automaattisesti Wordin mukana. Hae vaikka sellainen paketti kun Office XP Proofing Tools tai joku muu vastaava.

Suomalaisen proofing toolin löysin ainakin Kazaasta, se kylläkin oli word2000:lle, mutta toimii myös XP:ssä. En nyt muista millä haulla löytyi...

Juttu jatkuu...

jep. eli otin netistä microsoftin sivuilta service pack 1:n. latasin koneelle ja yritin asentaa niin se ilmoittaa että jotain tiedostoa on modifoitu jne. asennus pitää lopettaa. eli ei pysty näemmä asentaan noita service packkeja.

Originally posted by Suppo78
jep. eli otin netistä microsoftin sivuilta service pack 1:n. latasin koneelle ja yritin asentaa niin se ilmoittaa että jotain tiedostoa on modifoitu jne. asennus pitää lopettaa. eli ei pysty näemmä asentaan noita service packkeja.
Juu mä en pystyny myöskään asentaa yhtään service packkiä ware-Office XP:hen, kai siihen jostain ois löytyny joku hackki mutta en jaksanu ehtiä. Nykyään käytössä onkin Openoffice.org + Soikko :pyhimys: :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom