wolfenstein-return the castle

kun olen pistänyt tänne jo enemy terroritystä juttua niin laitetaan sitten myös return the castlestakin juttu miinukset
-ei moninpeliä ilman enemy terrorityä ja maksaa 10egee
+grafiikka suhteelisen hyvä ja muutenki pelattavuus
arvosana 8½ eli hyvä peli
tuolta ilmaiseksi ja laillisesti http://www.download.com/Return-to-Castle-Wolfenstein-Enemy-Territory-full-install-/3000-7565_4-10243511.html siinä tulee enmy terrority ja orginaali:rock::4:
return-to-castle-wolfenstein.jpg

2.jpg

Return%20to%20Castle%20Wolfenstein%20.jpg

kuviin on lupa! koska itse olen ottanut peli tilanteista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olinkin jo käräyttämässä laittomista kuvista, mutta jos kuvat on itse otettu niin toki armahdan.

Edit: ja asiaakin: hyvä peli on. Lopun mutantit hiukan alkoi paisuttamaan ohimon verisuonia, mutta snipuilut pelastivat paljon.

Et voi tosissas väittää tota grafiikkaa edes suhteellisen hyväks.

Grafiikka on enemmänkin toimiva ja ihan riittävä ainakin minun makuuni. Ei kylläkään suhteellisen hyvä; onhan peli jo vuosia vanha.

kun olen pistänyt tänne jo enemy terroritystä juttua niin laitetaan sitten myös return the castlestakin juttu miinukset
-ei moninpeliä ilman enemy terrorityä ja maksaa 10egee
+grafiikka suhteelisen hyvä ja muutenki pelattavuus
arvosana 8½ eli hyvä peli
tuolta ilmaiseksi ja laillisesti http://www.download.com/Return-to-Castle-Wolfenstein-Enemy-Territory-full-install-/3000-7565_4-10243511.html siinä tulee enmy terrority ja orginaali:rock::4:

Menin jo sekaisin tuota juttua lukiessani, että mitä peliä tässä arvostellaan :)
Siis v2001 tuli markkinoille RTCW: Return to castle Wolfenstein, jossa oli sekä yksinpeli sekä MONINPELI, eli ei mitenkään riippuvainen Enemy Territorystä, joka tuli ilmaispelinä vasta v2003.
Tuosta kyseisestä linkistä kyllä saa tuon Enemy Territoryn, muttei RTCW:tä (jos originaalilla sitä tarkoitetaan).

RTCW: Return to castle wolfenstein oli aikoinaan kohtuu yksinpeli, mutta aivan loistava moninpeli. (tuo moninpelin kuva tuossa ekassa postauksessa on Enemy Territorystä, RTCW näyttää moninpelinä hieman toiselta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom