WLOG Q&A 1 - Kysy Peteriltä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Iho, tuo ihmisen suurin elin. Rasvaatko koko kropan ennen yöunille menoa?

Ihan, kuin olisin joskus kuullut, että Peterin ruokavalio on viljaton ja maidoton.
Jos tämä pitää paikkansa, mistä ruoka-aineista Peter ottaa tarvitsemansa määrän (eli perkeleesti) kaloreita?

Ihan, kuin olisin joskus kuullut, että Peterin ruokavalio on viljaton ja maidoton.
Jos tämä pitää paikkansa, mistä ruoka-aineista Peter ottaa tarvitsemansa määrän (eli perkeleesti) kaloreita?
250g vitargoa treenin aikana 2 kertaa päivässä. mainitsi muistaakseni että myös palkkarissa ja laturissa on hiilaria

250g vitargoa treenin aikana 2 kertaa päivässä. mainitsi muistaakseni että myös palkkarissa ja laturissa on hiilaria

Mites sitten ihan kiinteä ruoka? Ei kai tuon kokoinen mies pelkällä "pussikeitolla" pärjää :)

Jos annettais miehen itse vastata kysymyksiin, ettei tule näitä "muistaakseni".

Täällä on aika paljo kysymyksiä, joihin kaveri on jo vastannut aikaisemmi. Kannattaa esimerkiksi lukea Wileniuksen kirjottamat artikkelit fastin sivulta, sekä kuunnella podcasti, missä hän oli vieraana, ennen kuin kirjoittaa kysymyksiä tänne. Tai siis tää on mun oma mielipide, ja tämä sen takia että mieluummin kuulen vastauksia kysymyksiin, joihin ei tiedä vastausta valmiiksi.

Peter on vastannut tohon. jossain en muista missä fastin sivuilla, podcastissa, wlogissa, jossakin en muista missä. ainoo minkä muistan tarkkaan on se että 250g vitargoa treenin aikana. Jengi vois vähä lueskella W:n kirjotuksia ja tsiigailla videoita läpi ettei tuu samat vitun kysymykset 3000 kertaa.

gathar ja allu voi sitten tehdä jonkun katalogin, josta me muut kuolevaiset voidaan tarkistaa, että onko sama kysymys esitetty Wileniukselle joskus aiemminkin. Mua ei henkilökohtasesti kiinnosta vittuakaan jonkun muun, kuin Peterin oma vastaus kysymykseen joka nimenomaan häneltä itseltään kysytään. Eikä se ole validi vastaus, jos joku löytää vastauksen 8vuotta vanhasta body-lehdestä.

gathar ja allu voi sitten tehdä jonkun katalogin, josta me muut kuolevaiset voidaan tarkistaa, että onko sama kysymys esitetty Wileniukselle joskus aiemminkin. Mua ei henkilökohtasesti kiinnosta vittuakaan jonkun muun, kuin Peterin oma vastaus kysymykseen joka nimenomaan häneltä itseltään kysytään. Eikä se ole validi vastaus, jos joku löytää vastauksen 8vuotta vanhasta body-lehdestä.
kelpaako tämä ? Peter Wilenius: Askeettinen ruokavalio part 4 | Fast News 4 kk vanha. hui kivikautinen siis

- - - Updated - - -

4.50 kohtaan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1. Venytteletkö paljon? Ennen treeniä, treenin jälkeen vai kumpanakin ajankohtana? Mikä on mielipiteesi, kun pohditaan "venyvyyden" tai ts. notkeuden osuutta lihaskasvuun:arvi:?
2. Oletko Suomenruotsalainen? Onko sinussa enemmän Ruotsia vai Suomea :D?
3. Jay Cutler sanoi Olympia-preppi-videossaan, että treenaa kunakin päivänä sitä kehon osa-aluetta, mikä tuntuisi parhaiten potkivan; Seuraatko itse supertarkasti omaa treenijakoasi vai päätätkö salin sohvalla Miken kanssa boostereita vetäessä mitä lihaksia päätät tänään kurittaa:puntti:?
4.(Olettaen, että tästä aiheesta puhuttiin jo) Miksi lopetit alkoholin käytön? Oliko se puhtaasti bodisyistä, eikö maistu (kyllästyitkö baareihin) vai ihan vaan huvin vuoksi:)?

Kiitos jos viitsit vastata!!
Ps. CBB-Peter on lempifysiikkani. Saa nähdä ohittaako Bulkki-Peter edeltäjänsä ensi vuoden kisadebyytin jälkeen!

Ei taida vastauksia tulla? :D

Joo, herrojen pitäisi aina päivittäin kattoa että monta kysymystä on tullut, ja tehdä sellasia 30sek Wlogeja jossa vastataan kerralla aina yhteen tai kahteen kysymykseen. :face:
Vaadin myös että kysymyksiin vastataan enintään 30min viiveellä, wlogin muodossa.

Harkitsitko pitkään siirtymistä CBB:stä kehonrakennukseen? Milloin teit lopullisen päätöksen?

1. Henkilökohtainen tavoite bodauksessa?
2. Suosikki suomalainen kehonrakentaja(fysiikaltaan)
3. Mitä puutteita näet omassa fysiikassasi?
4. onko mikellä isommat hanskat? ;)
5. Kuinka isossa roolissa rasvat ovat ruokavaliossasi?
6. hauskin salimoka, voi liittyä myös wlog kuvauksiin yms.

Milloin saadaan kuvia Peterin fysiikasta? (pakolliset asennot)
Wlog-videoista päätellen ojentajat näyttäisivät lagaavan, onko tässä mitään perää?

Kenen kanssa haluaisit vetää treenit, jos kuka tahansa olisi mahdollinen?

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom