Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
250g vitargoa treenin aikana 2 kertaa päivässä. mainitsi muistaakseni että myös palkkarissa ja laturissa on hiilariaIhan, kuin olisin joskus kuullut, että Peterin ruokavalio on viljaton ja maidoton.
Jos tämä pitää paikkansa, mistä ruoka-aineista Peter ottaa tarvitsemansa määrän (eli perkeleesti) kaloreita?
250g vitargoa treenin aikana 2 kertaa päivässä. mainitsi muistaakseni että myös palkkarissa ja laturissa on hiilaria

250g vitargoa treenin aikana 2 kertaa päivässä. mainitsi muistaakseni että myös palkkarissa ja laturissa on hiilaria
Jos annettais miehen itse vastata kysymyksiin, ettei tule näitä "muistaakseni".
Peter on vastannut tohon. jossain en muista missä fastin sivuilla, podcastissa, wlogissa, jossakin en muista missä. ainoo minkä muistan tarkkaan on se että 250g vitargoa treenin aikana. Jengi vois vähä lueskella W:n kirjotuksia ja tsiigailla videoita läpi ettei tuu samat vitun kysymykset 3000 kertaa.Jos annettais miehen itse vastata kysymyksiin, ettei tule näitä "muistaakseni".
kelpaako tämä ? Peter Wilenius: Askeettinen ruokavalio part 4 | Fast News 4 kk vanha. hui kivikautinen siisgathar ja allu voi sitten tehdä jonkun katalogin, josta me muut kuolevaiset voidaan tarkistaa, että onko sama kysymys esitetty Wileniukselle joskus aiemminkin. Mua ei henkilökohtasesti kiinnosta vittuakaan jonkun muun, kuin Peterin oma vastaus kysymykseen joka nimenomaan häneltä itseltään kysytään. Eikä se ole validi vastaus, jos joku löytää vastauksen 8vuotta vanhasta body-lehdestä.
?
?Ei taida vastauksia tulla? :D

Ei taida vastauksia tulla? :D