Wlan bridge + DLNA/Wifi Bluray soitin suosituksia...

Hei. Koska Pakkikselle aina tiedetään kaikesta kaikki niin saisikos ideoita/apuja/ehdotuksia.

Minulla Soneran liittymä ja työhuoneessani Zyxel p-660hn-t1a reititin/wlan tukiasema. Työkone ja oma kotikone kiinni tässä reititimessä piuhalla. Wlan toimii hyvin alakerrassa jossa Samsung SmartTV johon streamaan videoita. Löytyy myös modattu PS3.

Hankin juuri Synology DS112 verkkokovalevyn johon olisi tarkoitus laittaa leffoja ja digikuvat. Tästä pitäisi tehdä "kotipilvi" johon kaikki kodin koneet pääsisivät käsiksi ja leffoja/digikuvia voisi streamata sujuvasti siitä.

Yläkerrassa lasten huoneet ja siellä toinen olkkari. Yläkerran olkkariin olisi tarkoitus ostaa Bluray soitin DLNA/Wifi ominaisuuksilla. Epäilyttää vain että riittääkö alakerran WLANin kantavuus sujuvaan streamaukseen yläkertaan asti? Minulla on ylimääräisenä Zyxel p-660hw-d1 reititin/wlan tukiasema. Eli miten tämän saisin siltaavaksi (tai mikä ikinä se termi nyt onkaan) jotta se vahvistaisi alakerran Zyxeliltä tulevan signaalin ja jakaisi sitä yläkertaan? Netistä olen ohjeita katsonut ja niitten mukaan sen siltaavaan tilaan laittanut mutta miten sen sitten saa "kiinni" siihen alakerran WLANiin?

Eli suosituksia/ideoita mitä tälläisessä tapauksessa kannattaisi tehdä? Vinkkejä mitä tehdä tuolla Synologylla ja suosituksia tuoksi Bluray soittimeksi jotta sujuvaa olisi streamaus. =)

Kiitos ja anteeksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom