Windows xp home edition ei tue kahta näyttöä?

Saatana! Ostin juuri itselleni toisen näytön ja olen tässä koittanut epätoivoisesti säätää näyttöä toimimaan. Kone kyllä tunnistaa että toinen näyttö on asennettu muttakun ei mitään tapahdu toisella näytöllä. APUVA!! :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs näytönohjain sinulla on? ATI vai NVidia? Sieltä näyttiksen asetuksistahan se valitaan että miten sitä toista näyttöä hyödynnetään. Ja pitäisi kyllä toimia XP Homella, itselläni oli muinoin samanlainen kokoonpano (nykyään Pro).

nvidia. Olen valinnut dualview.
Primary display : Laptop display
secondary display : Lg electronics....

Vituttaa niinku pientä oravaa. Toinen näyttö vain tuossa möllöttää virran säästö tilassa.

Ilmeisesti käytät kannettavaa (päättelin noista näyttövalinnoistasi)? Kannettavissa on yleensä funktio näppäin tms, jolla otetaan eri näyttötilat käyttöön. Esim. IBM läppärissä, jota itse käytän työkäytössä, on Fn + F7 yhdistelmä sitä varten.

Oletko muistan klikata ruksin siihen "laajenna Windows-työpöytä tähän näyttöön~"?:D Luultavasti joku ihan huomaamaton juttu jäänyt huomaamatta

Oletko muistan klikata ruksin siihen "laajenna Windows-työpöytä tähän näyttöön~"?:D Luultavasti joku ihan huomaamaton juttu jäänyt huomaamatta

olen.

Onko täällä kenelläkään kahta näyttöä käytössä nimenomaan Windows xp home editionissa? Turhaa tässä hakkaa päätä seinään jos ei toimi tällä.

olen.

Onko täällä kenelläkään kahta näyttöä käytössä nimenomaan Windows xp home editionissa? Turhaa tässä hakkaa päätä seinään jos ei toimi tällä.

On ollut läppärissä 2 näyttöä samaan aikaan XP homen kanssa eli toimii....
Sulla on jokin asetus vituillaan.

hiiren oikeella työpöytää klik - ominaisuudet - asetukset - valkkaa näyttö2 siitä kuvasta aktiiviseksi ja laita täppä ruutuun laajenna Windows työpöytä tähän näyttölaitteeseen... auttaako?

edit: ja jokuhan oli jo tätä ehdottanut... pitäs opetella lukemaan... :hyper:

minkämerkkinen kone?

olen.

Löytyy kaksi näyttöä ja XP home edition. Ja työläppärissä on XP Professionalin kanssa yhteensä kolme näyttöä. Tosin yleensä vain kahta tulee käytettyä.

Kiitos kaikille avusta. Ongelma ratkesi lopulta sillä, kun koitin toista näyttöä josta löytyi suoraan koneeseen sopiva piuha (ei tarvinut sellaista välikappale hässäkkää). Jostain syystä ei vaan tuon adapterin kanssa nuo näytöt oikein reagoineet.

Suositut

Back
Ylös Bottom