Windows XP engelskaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simmons
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluat koko WinXP:n englanninkieliseksi (valikot, ohjeet yms.), joko asenna englanninkielinen XP tai hommaa multilanguage pack, joka taas maksaa aikas paljon.

Meikäläinen on niin tumpelo näitten kans, että on kysyttävä mite tämä Englannin kielinen asennus tapahtuu??Kenties Windows XP home edition levyltä...

Siis ei tota MUIta vaan toi englannin kielinen XP mistä puhuit, onko se tällä XP levyllä myös englannin kielellä vai onko tää vaan suomi versio??

Originally posted by Simmons
Eli mite voin vaihtaa XP:n kielen Suomesta englanniksi??
Jos sulla on Win XP suomenkielisenä, niin vastaus on et mitenkään, ne kielivalinnat mitä näkyy siinä alapalkissa vaikuttaa näppäimistöön.

En tiedä jos joissain konepaketeissa esim. Compaq olisi mahdollisuus asentaa uudelleen eri kielellä?

Originally posted by Simmons
Siis ei tota MUIta vaan toi englannin kielinen XP mistä puhuit, onko se tällä XP levyllä myös englannin kielellä vai onko tää vaan suomi versio??

Englanninkielinen XP täytyy ostaa erikseen ja jos sinulla on suomenkielinen XP, siitä ei löydy muita kieliä. Eli cough up the green and give yer hard-earned moolah to Microsoft. :mad:

Mitä mieltä ootte XP:stä? Olen kuullut vähän ristiriitaisia kommentteja siitä. Mitä hyvää, mitä huonoa?

Originally posted by Pro-Pain
Mitä mieltä ootte XP:stä? Olen kuullut vähän ristiriitaisia kommentteja siitä. Mitä hyvää, mitä huonoa?

Täydellinen, kunhan mukauttaa vähän asetuksista mm. alkuvalikkojen visuaalista menu-spektaakkelia. Ollut kotikoneella 3 kk, eikä ole kaatunut kertaakaan. Windoze 2000 työkoneella kaatuu kerran viikossa ja Explorer 5-10 kertaa päivässä.

Originally posted by Tomi77
Windoze 2000 työkoneella kaatuu kerran viikossa ja Explorer 5-10 kertaa päivässä.

2000 ja XP -> melkein sama käyttis , mutta eri kuorissa.
Jos XP:stä poistaa noi karamellisyydet, niin eipä paljon eroa löydy.
Ja jos 2000:een ajaa viimeisimmän SP tason+hotfixit, niin yhtä vakaa se on.

Originally posted by juhata
2000 ja XP -> melkein sama käyttis , mutta eri kuorissa.
Jos XP:stä poistaa noi karamellisyydet, niin eipä paljon eroa löydy.
Ja jos 2000:een ajaa viimeisimmän SP tason+hotfixit, niin yhtä vakaa se on.

No en usko, että XP:n helppokäyttöisyys voi olla pelkästään silmänlumetta. Oon työkoneella käyttänyt jo sen pari vuotta tätä 2-tonnista ja totesin kyllä kotona selvän eron XP:hen, XP:n eduksi. Noista SP-tasoista ja Hot Fixeistä en tiedä, koska tässä työpaikassa tarvii noihin softa-upgradeihin Mooseksen tekemän anomuksen ja Juudas Iskariotin allekirjoituksen.

Itse olen myös XP:hen erittäin tyytyväinen. Kaikki muutamaa peliä lukuunottamatta toimii XP:llä paremmin kuin W2K:ssa ja jopa Win98:ssa, vaikka kone onkin aika mopo (PII).

Originally posted by Tomi77
No en usko, että XP:n helppokäyttöisyys voi olla pelkästään silmänlumetta. Oon työkoneella käyttänyt jo sen pari vuotta tätä 2-tonnista ja totesin kyllä kotona selvän eron XP:hen, XP:n eduksi. Noista SP-tasoista ja Hot Fixeistä en tiedä, koska tässä työpaikassa tarvii noihin softa-upgradeihin Mooseksen tekemän anomuksen ja Juudas Iskariotin allekirjoituksen.

No jos XP home edition omaa nopean loggautumisen omaa lärviä painamalla, niin en laske sitä huimaksi parannukseksi. Mutta XP Professional vastaan 2000 professional , niin huomattavia eroja tuskin löytyy....Kerro jos tiedät.
Ja SP 0 ja SP 3 tason ero on aikamoinen.

Mitä oleellista eroa on Home ja Pro versioilla?

Senkin :p .

Tiedä sitten, missä mättää mutta tän koneen XP:llä on tapana jämähtää aina silloin tällöin. Silloin useammin, jos käyttää tota tatspädiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom