windows päivitys kb951748

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja topi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos koneessa on zonealarm niin windowssin päivitys kb951748 todennäköisesti
sulkee nettiyhteydet. eli ei kannata vielä asentaa tai jos on asentanut niin kannattaa ottaa pois.
(jos siis koneessa zone)
keskustelua asiasta.
http://www.dslreports.com/forum/r20759839-MS-update-KB951748-and-ZoneAlarm-PROBLEM~start=20
http://forums.zonelabs.com/zonelabs/board/message?board.id=cfg&message.id=52785
Näin kävi täällä :curs: Jouduin palauttamaan.Onneksi sain toimimaan. Laitoin palautetta.

Miks käyttää zonealarmia?
Hyvä kysymys :rolleyes:
Ilmainen, helppo, luotettava. Ei ole muutakaan jaksanut hommata. Mitäs itse käytät/suosittelet?

Ja windowsin päivitykset on paskoja ja turhia.

Zonealarm on ei kyllä mikään hyvä ilmainen palomuuri ole. Suosittelisin itse ainakin käyttämään sunbelt(entinen kerio) personal firewallia.

Zonealarm on ei kyllä mikään hyvä ilmainen palomuuri ole. Suosittelisin itse ainakin käyttämään sunbelt(entinen kerio) personal firewallia.
En tykännyt Keriosta. Tyydyn tähän.

siis jos koneessa zone niin jättää ton päivityksen vaan laittamatta? onks siinä mitään järkee että winukka ei ole niin päivitetty ku voisi olla?? :wtf:

Miksi ei ole?
Miksiköhän noin kirjoitin. Kyllähän Zonealarm on hyvä ilmainen perus palomuuri. Sopii varsinkin aloittelijoille. Käyttöönliittymä on mielestäni (huom. mielipide) kankea, ja outo. Kerio sopii paremmin tietokoneita tunteville, jotka haluavat käsin tarkkaan säätää oikeuksia ja rajoituksia. Kummatkin ajaa asiansa. Olen kuullut, että Comodo-niminen palomuuri olisi erittäin hyvä. Onko kenellään käyttökokemuksia? En ole itse jaksanut kokeilla, koska kerio on toistaiseksi palvellut hyvin tarkoituksiani.

siis jos koneessa zone niin jättää ton päivityksen vaan laittamatta? onks siinä mitään järkee että winukka ei ole niin päivitetty ku voisi olla?? :wtf:
Voit kyllä laittaa päivityksen. Sitten ei vaan toimi netti. Saatana....:curs: . Eihän siinä mitään järkeä ole. Odottelen mitä tekninen tuki vastailee.

Miksiköhän noin kirjoitin. Kyllähän Zonealarm on hyvä ilmainen perus palomuuri. Sopii varsinkin aloittelijoille. Käyttöönliittymä on mielestäni (huom. mielipide) kankea, ja outo. Kerio sopii paremmin tietokoneita tunteville, jotka haluavat käsin tarkkaan säätää oikeuksia ja rajoituksia. Kummatkin ajaa asiansa. Olen kuullut, että Comodo-niminen palomuuri olisi erittäin hyvä. Onko kenellään käyttökokemuksia? En ole itse jaksanut kokeilla, koska kerio on toistaiseksi palvellut hyvin tarkoituksiani.
Tämä juuri oli syy, miksi vaihdoin Kerion pois. Plug and play = Zone

Kyllä noi Windowsin päivitykset on hyvä olla koneessa.

Voit tehdä esim. näin:

1. Asenna päivitys
2. Ota verkkopiuha irti jotta kone ei ole netissä
3. Uninstalloi ZoneAlarm ja asenna uudelleen
4. Jatka netin käyttöä

Microsoft kyllä kusee omaan pakkiinsa näillä päivityksillään.

Saman teki mullakin, eli netti ei toiminut päivityksen jälkeen... :curs: ja on Zonealarm..... täytynee vaihtaa johonkin muuhun, jos eivät keksi mitään ratkaisua ongelmaan. :)

Saman teki mullakin, eli netti ei toiminut päivityksen jälkeen... :curs: ja on Zonealarm..... täytynee vaihtaa johonkin muuhun, jos eivät keksi mitään ratkaisua ongelmaan. :)

Voit myös laskea palomuurin suojaustasoa High->Medium, kuulemma myös tämän toimenpide korjannut ongelman.

COMODOn Firewall Pro käytössä täällä ja mahottoman hyvi pelittää. olen kyllä tykännyt ja tähän siirryin sunbeltistä. Kokeilemallahan sen tietää tykkääkö :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom