Windows 7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja argh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin tuntuu Tiny7 toimivan. Saas nähdä koska MS herää ja automaattiset updatet ei enää toimi...

Tietääkö joku saako Windows XP:n päivitettyä suoraan tähän Seiskaan? Siis niin että kaikki ohjelmat toimii vielä ja asetukset on tallella?

Firefox kusettaa nyt kyllä kummasti win7 64-bit.

Tänään vähän väliä herjaa "ei vastaa" ja samalla jumittaa koko koneen noin minuutiksi.

Ilmeisesti muillakin on ollut ongelmia tuon uusimman firefoxin ja winukan yhteensopivuuden kanssa.

mulla ei taas uusin ie toiminut win7:ssa. flash player ei pelannut ja päivityksiä ei ollu olemassakaan mitkä toimis 64bt ien kanssa. äsken latasin firefoxin ja toimii niinkun pitääkin.

Yritin yhteen ylijämäkoneeseen asennella, mutta asennusohjelma ei tunnistele SATA kovalevyä lain. Perskuta.

Tulipa asennettua kun Acer kerran tarjos.. :)
Muuten vaikuttaa hyvältä, mutta kaikkien härpäkkeiden ja megayybersiistien käytettävyyden irvikuvien vääntäminen siihen perinteiseen oikeasti käytettävään tyyliin vituttaa aina windows-asennuksen jälkeen. Käytettävyyden tuhoaminen kaikenmaailman hömpötyksillä ja perinteisen kansiohierarkian tuhoaminen kaikenmaailman tiedostot/kirjasto-paskalla, siinä ne miinukset.

Heissa pojkkarna och flickor!

Mikäs versio mun kannattais tosta w7:sta ostaa? Haluisin asentaa sen kahelle koneelle. Tuolla on on OEM:ää jne. Mun kannattanee varmaan suosiolla ostaa täysversio tosta (eikä visva-updatee vaikka mulla onki ihan laillinen visva jossain kaapissa)? Entä mistäs tollanen kannattaa tilata? Enkku on käyttökielenä ainaki, joten onko kokemuksia us/uk -tilauksista?

No siis, pakkis on nettisivu ja kaikki softat joissa vaan pyörii nettiselain pyörittää kanssa pakkista :D

Ja W7 siis pyörittää pakkista ._.

Britti-Ebaystä tilasin ja taisi olla jotain 40% halvempi kuin mitä Suomessa. Useemmalle koneelle taitaa olla jotain Family Pack -versioita tai vastaavia.
Family packeista olin kuulevinani, että jäisivät jenkkimarkkinoiden viehätykseksi.

Oon ollut kyllä tosi tyytyväinen W7, kyllä vista on aika paska verrattuna tähän.

Komppaan kahta vikaa. Olipa turha postaus.

En tarvi työssäni enempää muistia kun mitä 32-bit tukee. Ja en ota riskiä että jotkut ylläpito/hallintasoftat alkaa kenkkuilemaan 64-bittisellä alustalla.
Kyllä se x64 pelaa ihan mainiosti. Itselläni oli samanlaiset epäilyt ennen softien asennusta x64:ään. Nyt on asennettuna PHP 5.2.1, Apache 2.2.14, MySQL 5.1, Netbeans 6.7 ja Subversion, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Ainoa iso miinus tällä hetkellä on se, että 64bit VPN-clienttia on vaikea löytää.

Jostain syystä 32bittiset VPN-clientit ei yksinkertaisesti pelaa Win 7 x64:ssa. Olen kokeillut nyt 3 eri clienttia, ja kaikkien asennus päättynyt bluescreeniin. Sotkevat jotain DLL:iä pahemman kerran.

EDIT: Muiden 32bit softien kanssa tuota ongelmaa ei ole ollut, toimivat ihan OK.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom