Winclub?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heti tonnilla mukaan!
 
keljumukselle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
 
Sitä mä vaan suuresti ihmettelen etteikö näille kundeille rapsahtanut mitään liiketoimintakieltoa. Ja miten tuo Kailajärvikin voi edes olla vapaalla. Vai kaltereiden takaako se pyörittää noita hommia.
 
Jos tuohon nyt joku vielä hassahtaa niin siitä sais jo valtiokin sakottaa.
 
Jos tuohon nyt joku vielä hassahtaa niin siitä sais jo valtiokin sakottaa.

No tiedotustilaisuuden sisäänpääsymaksu oli 100€. Kai siellä tuhat ihmistä oli joten siitä on jo netottu satatonnia miinus tilan vuokra.

Tyhmiltä rahat pois, siinä ei oo mitään väärää.
 
Kaksi kaveria oli tuolla Espoossa.
Toinen on työkaveri, kuulin tässä vähän aikaa sitten kulman takaa kun se puhui jollekin toiselle hihhulille puhelimessa: "sivut pitää nyt saada vaan äkkiä auki..." Toinen taas jauhaa mulle viranomaisten rikoksista tässä kyseisessä asiassa ja KRP:n salajuonesta. Mukana clubissa on kuulemma niin suuria tekijöitä että sen takia on punottu hallituksen siunaama salajuoni. :david:
Että näin. Ja ihan oikeustoimikelpoisia on kumpikin sankari, toinen vieläpä valtion virkamies.
Vittu mitä torspoja.
 
Kerronpa teille tarinan 10 vuoden takaa. Olin nuori kloppi juuri 18 vuotta täyttänyt. Ensimmäisessä kesätyöpaikassa, rahaa tuli pirusti yms. Tarjoutui mahdollisuus lähteä mukaan silloin GiiClubiin = Winclub = Wincapita. Mietiskelin kovin asiaa tuolloin mutta oli sellainen fiilis, että hommassa jokin haisee. No töistä porukkaa lähti mukaan tuohon leikkiin ja tuolta voitte katsoa kaverit nyt http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/vero-853-t.shtml. Äkkiseltään löytyy muutamia nuoria kavereita. ;)

Vaikka näkee, että on kyseessä todella isot rahat, kokoluokkaa joita en tavallisella työllä välttämättä saa ikinä kasaan elämäni aikana, täytyy sanoa olevani tyytyväinen valintaani. Koska kyllä tuossa on saattanut muutama yöuni mennä sivu suun ja saattaa vieläkin mennä.

PS. Tämä tarina oli kaikille niille malliksi, jotka ajattelevat tuon porukan olevan "torspoja", "pässejä", "idiootteja" tms. :D. Jokainen valitsee tiensä.
 
Ei ole minun moraalini mukaan mutta jokainen valitsee oman tiensä ja moraalikäsityksiä on niin monenlaisia. Ennenkuin tämäkin ponzi kärysi monet siinä mukana olleet olivat puhtain jauhoin siinä käsityksessä, että Kailajärvi sijoittaa ne rahat raveihin ja valuuttamarkkinoille mikä sittemmin todettu potaskaksi tietysti.

Rehellisellä työllä harvemmin rikastuu, joten minäkin pysyn tyhjätaskuna. :)
 
Kailajärvi taas vauhdissa:


:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samanlainen huijaus kyseessä, kuin WinCapita oli. Porukka uskoo vieläkin siihen paskaan, uskomatonta. Tämähän on ihan perus ponzi pyramidihuijaus. Tyhmä saa olla, jos tuota uskoo. Tottakait pyramidin alussa olevat voivat saada rahaa, ja siitä se kierre sitten lähteekin ja porukkaa tulee mukaan, ja lopulta kaikki paitsi perustajat saa ne porukoiden rahat, jotka he ovat keränneet. :D

Mielummin sijoittakaa oikeasti fiksuihin osakkeisiin, tai alkakaa pelaamaan nettipokeria, sillä sitä rahaa teke, tai sitten menette vain töihin.
 
Samanlainen huijaus kyseessä, kuin WinCapita oli. Porukka uskoo vieläkin siihen paskaan, uskomatonta. Tämähän on ihan perus ponzi pyramidihuijaus. Tyhmä saa olla, jos tuota uskoo. Tottakait pyramidin alussa olevat voivat saada rahaa, ja siitä se kierre sitten lähteekin ja porukkaa tulee mukaan, ja lopulta kaikki paitsi perustajat saa ne porukoiden rahat, jotka he ovat keränneet. :D

Mielummin sijoittakaa oikeasti fiksuihin osakkeisiin, tai alkakaa pelaamaan nettipokeria, sillä sitä rahaa teke, tai sitten menette vain töihin.

Paljon melua, mutta vähän faktaa! Todisteet pöytään tai mielipiteesi kaikuu kuuroille korville.
 
Paljon melua, mutta vähän faktaa! Todisteet pöytään tai mielipiteesi kaikuu kuuroille korville.

+1. Etkö kattonu äsken tota videota missä Hannu selitti kaiken pahan johtuvan ajojahdista ja Winclubin olevan täysin Suomen lakeja noudattava yritys, jota KRP sabotoi. Mielellään jotain todisteita, ettei tähän samaan syyllistämiskierteeseen mikä on mediassa valloillaan ajauduta täälläkin.
 
:offtopic:

Hannullahan näyttäisi olevan tupee.

Edit. Sehän sanottiinkin jo tuossa yllä.

1998 sillä oli vielä melko paljon hiuksia jäljellä, mutta ilmeisesti stressi vienyt loputkin muutamassa vuodessa.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/12/17288
17288_11168_0_0_496_347_300x210.jpg
 
Mitä olette mieltä tästä Wincapitan uudesta noususta? Firma yritysrekisterissä yms. Itse olen sillä aatoksilla että enää ei kusetusta tehdä. Eli homma toimii just eikä melkein kaikkien lakipykälien mukaan. He myyvät jonkinlaista treidausjärjestelmää yksinkertaisesti siitä syystä, koska asiaan uskovia ja maksavia asiakkaita löytyy edelleen pilvin pimein entisistä jäsenistä. Miksi ihmeessä heitä ei rahastettaisi laillisesti, kun kerran mahdollisuus on? Se että signaalit eivät ole tuottavia "enää", ei ole Wincapitan ongelma, koska disclaimer sijoittamisen riskeistä on kirjoitettu.
 
Voi lollero! Kaikenmaailman taunoja sitä pääsee puolustusvoimien komentajaksi!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010082312227624_uu.shtml

"- Epäilin kauheasti, kun olin lukenut näistä pyramideista, mutta ajattelin, että jos se vielä sen puoli vuotta pystyssä pysyisi, niin saisin rahani pois, hän sanoo Ilta-Sanomissa.
kyllä mä taisin kymppitonnin hävitä suurin piirtein"

Ja jos vaikka pillun sais nähdä...
 
Back
Ylös Bottom