Winclub?

Millä tahansa pystyy ansaitsemaan hyvin, jos on tietoa. Minua kiinnostaa mistä SINÄ revit markkinainformaatiota, joihin perustat positiosi?

Kirjauduitko kenties Pakkikselle puolustelemaan kyseisen lafkan toimintaa, vai onko ensimmäinen viesti tähän ketjuun vain sattumaa? :)

En kirjautunut tänne puolustelemaan mitään clubia. Vaan puolustelemaan valuuttatreidausta. Voi tässä yhden linkin laittaa jonka avulla pystyy päättelemään mahdollisia markkinoiden liikkeitä http://biz.yahoo.com/c/e.html
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuntuu hieman omituiselta, että maailman tehokkaimmilla markkinoilla onnistuttaisiin tekemään voittoa. Kyse on nollasummapelistä ja Suomessa tuskin yksikään suuremmista investointipankeista pyrkii voitolliseen tulokseen valuuttatreidauksen kautta. Miksi jokin epämääräinen Winclub onnistuisi siinä, missä esim. Nordea ei?

Mitä todennäköisimmin kyseessä on suuren luokan kusetus, koska ilmoitetulla tuottotasolla pääoman hankkiminen ilman myyntipuheita ei olisi kovin suuri ongelma.

Huomaa ettet tiedä treidauksesta hevon vittuakaan.

mene www.oanda.com ja koita osaatko. siitä on hyvä alkaa.
 
Huomaa ettet tiedä treidauksesta hevon vittuakaan.

mene www.oanda.com ja koita osaatko. siitä on hyvä alkaa.

Kerrotko lyhyesti miten tuo toimii? Esim. voinko avata tuonne accountin, siirtää sinne tuhat euroa Visalla, vaihtaa ne jeneiksi, ja jos huomenna kurssi sopiva vaihtaa ne takaisin euroiksi jne. Millaisia maksuja OANDA palveluksistaan ottaa, ja milloin? Vain siirrellessä oman tilin ja OANDA:n välillä vai aina treidauksia tehdessä, vai millaiset käytännöt?
Vai ymmärsinkö koko idean väärin?
 
Huomaa ettet tiedä treidauksesta hevon vittuakaan.
No treideriksi en ole itseäni väittänytkään. Rahoitusmarkkinoita ymmärrän kuitenkin sen verran, etten ymmärrä, miksi yksittäinen harrastelijapeluri voisi pärjätä pidempään valuuttamarkkinoilla, joilla huippumatemaatikoiden hedge fundit mellastavat.
 
Suosittelisin ensin perehtymään valuuttatreidaukseen. Valuuttatreidauksella pystyy oikeasti ansaitsemaan hyvin. Mutta se vaatii pienen perehtymisen ja englanninkielen taitoa ja taitoa löytää tietoa ja omaksua se tieto, jonka avulla pystyy "tekemään" pätäkkää...
Voisitko lyhyesti kertoa omista periaatteistasi ja instrumenteista, joilla menestystä on tullut? Mitään salaisia kikkoja ei tietysti tarvitse paljastaa, mutta kerro yleisellä tasolla aiheesta.
 
En ota kantaa kyseisiin valuutta treidauksiin, mutta itseäni ihmetyttää esim. Thaimaan Bhatin eriarvoisuus esim Nordean tilivaluuttakurssissa ja vaikkapa Bangkok Bankin tilivaluuttakursseissa. Esim BKK Bank ostaa euroja kurssiin 1EUR = 46.645BHT ja Nordea ostaa 44,505BHT = 1EUR. Ero on 4,8%...

Aivan suoraa arbitraasin paikka pukkaa...
 
En ota kantaa kyseisiin valuutta treidauksiin, mutta itseäni ihmetyttää esim. Thaimaan Bhatin eriarvoisuus esim Nordean tilivaluuttakurssissa ja vaikkapa Bangkok Bankin tilivaluuttakursseissa. Esim BKK Bank ostaa euroja kurssiin 1EUR = 46.645BHT ja Nordea ostaa 44,505BHT = 1EUR. Ero on 4,8%...

Aivan suoraa arbitraasin paikka pukkaa...

edit: Nyt vasta tajusin...
 
Miten mä nyt luulen ettei tälläinen tavan jamppa mitään hirveitä tilejä tee millään ulkomaan valuutoilla? Sinänsähän on hauska sattuma että tätäkin triidiä lukee parikin kansanvälisen valuuttakaupan ammattilaista. Mä luulin että niillä on siellä pörssissä niin saatanan kova kiire ettei ne ehdi muuta kun huutaa ja heitellä paperisilppua ilmaan. Sitten sellaiselle parvekkeelle tulee joku ukko ja lyö jotain vellikelloa vasaralla, ja kaupat loppuu siihen. Vai jatkaako nämä meklarit sitten illalla kotona tuossa ylhäällä olleessa nettiosoitteessa?
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, toi winclub on ainakin mun selvitysten mukaan sitä samaa vm-huttua.
 
Kaikkihan ne on sitä samaa vm-paskaa.. samaa paskaa mutta eri paketissa.
Se on sitten jännempi juttu, että nämä tyhmät jannut jotka on näihin rahaa laittanu, niin puolustaa ja kehuu niitä viimiseen asti. Eli ne tosiaan uskoo niihin, tai sitten eivät uskalla itelle tunnustaa kuinka taas tyhmää vietiin ku pässiä narussa. :rolleyes:
 
Voisitko lyhyesti kertoa omista periaatteistasi ja instrumenteista, joilla menestystä on tullut? Mitään salaisia kikkoja ei tietysti tarvitse paljastaa, mutta kerro yleisellä tasolla aiheesta.


Siis ihan perusjuttu on että seuraa mitä markkinoilla tapahtuu ja miten maailman suurimmat sijoittajat reagoivat eri tilanteisiin, esimerkiksi tällä hetkellä USA:ssa meinaa pientä inflaatiota puskea, joka laittaa kaikki sijoittajat varpaisilleen.
 
Siis ihan perusjuttu on että seuraa mitä markkinoilla tapahtuu ja miten maailman suurimmat sijoittajat reagoivat eri tilanteisiin, esimerkiksi tällä hetkellä USA:ssa meinaa pientä inflaatiota puskea, joka laittaa kaikki sijoittajat varpaisilleen.
Millä instrumenteilla teet kauppaa, futuureilla?
 
Ihan valuuttoja minä kauppaan, lähinnä EUR/USD.

No älä, mä kun luulin että käyt kauppaa turskalla...:jahas:

Taisi kyse olla siitä, että treidaatko futuureilla vai käytkö ihan spottikauppaa, mutta vastauksesta päätellen ammattitaito on sitä luokkaa, että et taida edes välittää. Kunhan nyt saat dollareita ostella ja euroja myydä.

Mutta kerro ihmeessä lisää, esim. miten sä niitä kovia tuottoja valuuttakaupasta generoit? Onko sulla vaan niin uskomaton vainu, että spottikaupalla osaat ajoittaa kaikki ostosi ja myyntisi siten, että esim. USD/EUR kauppa tuottaa kymmeniä prosentteja vuodessa? Vai käytätkö hirveetä velkavipua, joka tietty tuottaa hurjasti jos sattuu hyvä tuuri käymään. Ja jos käy huonompi tuuri, niin sitten kyse on tosiaankin siitä turskakaupasta :)

En oo valuuttatreideri, mutta tunnen useitakin. Hommalla voi tehdä rahaa, mutta se vaatii pitkässä juoksussa vähän enemmänkin kuin sen, että osaa myydä dollaria kun inflaatiopelko kasvaa jenkkilässä.
 
angsti: jusugz puhuu paskaa

verkostomarkkinointi on paskaa

winclub on paskaa.

/angsti
 
oon kans kuullut paljonkin tuosta Winclubista, tuttuja miehiä mukana siinä, ja ainakin yks tienannut hyvin, mikä tosin kai perustuu siihen että se on saanut uusia sijoittajia mukaan.

Sikäli tossa ei luvata että tuu vaan mukaan niin saat rahaa ovista ja ikkunoista. Tossa kuitenkin tarvitaan rahaa aika reilu määrä sijoitettavaks, ja se raha useimmilta täällä kirjoittavilta puuttuu.

En yhtään ihmettelisi, että vaikka koko homma perustuisi siihen, että uusien mukaan tulijoiden sijoittamaa rahaa jaettaisiin "tuottoina" vanhoille tyypeille, ja just siitä johtuisi toi puolenvuoden viive, ennenkuin rahat voi nostaa.

En usko että tossa on kyse aidosta tuotosta, ihan puhdas järki sen sanoo. Mutta en pidä mahdottomana sitä että toi voi toimia...eli se voi toimia vaikka perustuiskin kusetukseen... Mutta yks kaunis päivä ne käärii koko homman kasaan, ja kaikki menettää sisässä olevat rahansa.

Eli jos tykkää riskeistä kannattaa kokeilla..:) jos homma pysyy kasassa niin voit jopa tienata huimia summia.:)
 
Kaikkihan ne on sitä samaa vm-paskaa.. samaa paskaa mutta eri paketissa.
Se on sitten jännempi juttu, että nämä tyhmät jannut jotka on näihin rahaa laittanu, niin puolustaa ja kehuu niitä viimiseen asti. Eli ne tosiaan uskoo niihin, tai sitten eivät uskalla itelle tunnustaa kuinka taas tyhmää vietiin ku pässiä narussa. :rolleyes:

Olen nostanut treidauksesta voittoja pikkuisen yli 25 000 eurolla.
 
Siis ootko itse harrastanut treidausta vai sijoittanut rahaa winclubiin??

Aivan.
Uskon tuollaisiin winclubeihin heti, kun joku todistettavasti nettoaa sieltä edes sinne päin olevia summia mistä nuo mainospuheet kertoo.
Entäs verot ym. noista huimista tuloista?
 
Back
Ylös Bottom