Whey proteiinien erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lohi
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Whey proteiineilla suuria eroja? Esim. Prolab protsku vs (muscletech) Nitrotech?

Olen YK hommissa ja täällä 900g Nitrotech purkki maksaa 23e ja Prolabin 2,5kg purkki maksaa n.20e. Hinta ero on yli kaksin kertainen!!! Onko Nitrotech hintansa arvoinen vai maksatetaanko kalliilla hinnalla mainoksia? Onko jollain kokemuksia Muscletechin valmisteista??

Olen kuullut, että Jenkeissä joku urheilija on haastanut Muscletechin oikeuteen jäätyään kiinni Dopingista....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lohi sanoi:
Onko Whey proteiineilla suuria eroja? Esim. Prolab protsku vs (muscletech) Nitrotech?

Olen YK hommissa ja täällä 900g Nitrotech purkki maksaa 23e ja Prolabin 2,5kg purkki maksaa n.20e. Hinta ero on yli kaksin kertainen!!! Onko Nitrotech hintansa arvoinen vai maksatetaanko kalliilla hinnalla mainoksia? Onko jollain kokemuksia Muscletechin valmisteista??

Olen kuullut, että Jenkeissä joku urheilija on haastanut Muscletechin oikeuteen jäätyään kiinni Dopingista....

Uskoisin että jos pysyt suurten valmistajien puruissa niin saat aika lailla korkealaatuista proteiinia. Ainahan niissä jotain eroja on mutta ei välttämättä niin paljoa että kannattaa yö uniansa sen takia menettää.
Tosta Muscletechin jutusta on vaikea sanoa mitään, mutta kuulostaa kyllä urbaanille legendalle. Tollasia juttuja putkahtelee silloin tällöin. Joskus jopa itse hämärävalmistajan puolelta. 90-luvun alussa HoT Stuff nimisen jauhon valmistaja levitti itse huhua Jenkeissä että purut sisälsivät "vahingossa" kaikkea kasvuhormonista anabolisiin steroideihin ... ja voit kuvitella että myynti pomppas aika lailla.

MuscleTech käyttää niin paljon rahaa mainontaan, että hinnoissa on oltava reilusti ilmaa. Tuo doping-aine juttu oli kyllä eräässä urheilulehdessä.

Jos niissä olisi oikeasti jotain eroja, niin kyllä sen parhaan proteiinin valmistaja olisi varmasti tehnyt sellaiset tutkimukset ettei tämä asia jäisi kenellekkään epäselväksi. Vaan eipä ole oikein uskottavia tutkimuksia herojen paremmuudesta näkynyt. Tai toisaalta, jos niissä olisi havaittu eroja käytännössä niin kyllä kai siitäkin täällä puhuttaisiin harva se päivä.

Anssi Manninen sanoi:
MuscleTech käyttää niin paljon rahaa mainontaan, että hinnoissa on oltava reilusti ilmaa. Tuo doping-aine juttu oli kyllä eräässä urheilulehdessä.

Epäilen ihan samaa, että mainoksia tässä maksetetaan asiakkailla. FLEX lehdestä löytyy vahhintään 10 sivua tarinaa.

Se unohti kysyä, että mitä noi ravinteet maksaa suomessa?? Olen kuullut, että ne on paljon halvempia kuin täällä joukoissa... Musclen tuotteisiin en ole törmännyt suomessa, johtuu varmaan hinnasta...

lohi sanoi:
Se unohti kysyä, että mitä noi ravinteet maksaa suomessa?? Olen kuullut, että ne on paljon halvempia kuin täällä joukoissa... Musclen tuotteisiin en ole törmännyt suomessa, johtuu varmaan hinnasta...

Me voisimme sitä vallan hyvin tuoda maahan, mutta hinta on senverta perseestä, ettei sitä kannata ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom