Whey 8100 maistuu tuhkalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suortti
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan huomannut lähiaikoina "pienen" muutoksen Whey 8100:n maussa? Vanha oli semmonen pehmeä ja maitomainen, mutta tänään meinasin tukehtua treenin jälkeen palkkariin. Ihan vesiselvä tuhkan maku, tuli mieleen joulu ja palaneet piparit. Tietääkö kukaan onko tää joku uusi maku vai onko kauppoihin lipsahtanut joku kärtsännyt erä? Paria viikkoa aikaisemmin kaverinikin valitti samaa ostettuaan uuden pussin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen myös huomannut saman, maun lisäksi sekoittuvuuskin tuntuu huonontuneen. Itse vaihdoin Fastin Hera80:een lähes sama hinta, parempi maku ja sekoittuvuus.

Ite ostin kans ekaa kertaa tota Nutriplussan Whey 8100 ja odotukset aika hyvät. Ennen mulla oli SF:n hera turboa. No eihän toi Nutriplussa sekoita yhtään paremmin ku SF.
Toi whey 8100 on kokkareista pussissa ja muutenkin kun sen johkiin lasiin vaikka kippaa, ihan normaalia luultavasti ? Ite en mitään sivumakuja huomaa. Kummatkin noista ihan ok tuotteita mielestäni.

Bodypena sanoi:
Ite ostin kans ekaa kertaa tota Nutriplussan Whey 8100 ja odotukset aika hyvät. Ennen mulla oli SF:n hera turboa. No eihän toi Nutriplussa sekoita yhtään paremmin ku SF.
Toi whey 8100 on kokkareista pussissa ja muutenkin kun sen johkiin lasiin vaikka kippaa, ihan normaalia luultavasti ? Ite en mitään sivumakuja huomaa. Kummatkin noista ihan ok tuotteita mielestäni.

Käytin tuota 8100 joskus pari(?) vuotta takaperin.. ei se silloin kokkareista koskaan ollut, eli kyllä joku mättänee tuossa pussissa/erässä.

Kannattais ehkä vaihtaa merkkiä, itellä ollut 8100-pussi hyllyssä vuoden, enkä oo kyllä koskemassa siihen:urjo:

mxm sanoi:
Kannattais ehkä vaihtaa merkkiä, itellä ollut 8100-pussi hyllyssä vuoden, enkä oo kyllä koskemassa siihen:urjo:

Jos ei kelpaa niin lähetä mulle, teen selvää siitä viikossa :D

Itse en oo huomannu mitään makumuutoksia 8100:ssa. Huippu perusprotsku muutenkin.

Ilecules sanoi:
Jos ei kelpaa niin lähetä mulle, teen selvää siitä viikossa :D

Itse en oo huomannu mitään makumuutoksia 8100:ssa. Huippu perusprotsku muutenkin.

Katoin äsken tuota pussia ja siinä olikin vain parisataa grammaa jäljellä, mihin ihmeeseen mä oon ne loput laittanut kun en sitä nielemäänkään pysty! Et satu asustamaan Jyväskylässä? Voisin antaa nuo loput sulle, muuten ne on koristeena.

Pari vuotta on tullu käytettyä whey 8100sta pussi viikossa. Viimeisen puolen vuoden aikana maku o muuttunu pahasta helvetin pahaks ja sekoittuvus huonontunu....ehkä pitäs harkita merkin vaihtoo....

Trafalgar sanoi:
Itse vaihdoin Fastin Hera80:een lähes sama hinta, parempi maku ja sekoittuvuus.

Juurikin näin :) Heittää sen 4 euroa lisää hintaan niin saa Hera80, joka maistuu jo pirun hyvälle. Mansikka ja vadelmamaut :kuola:

Kyllähän noissa eroja on tullut havaittua...maku hieman vaihtelee, sekoitettavuudessakin on eroja (tosin aina sheikkerissä on hyvin sekoittunut), sekä "sähköisyydessäkin", eli jonkin pussin kama leviää pitkin lasin seinämiä, kun taasen seuraavan pussin kama plossahtaa lasin pohjalle klönttinä...mutta eipä tuo kaiken kaikkiaan ole hullunpaa ollut...hyvin on proteiinin tarpeet saanut tyydytettyä...tuhkan makuista ei vielä ole kohdalle osunut, vaan aivan kohta tuleekin aloitettua uusi pussi....et saas nähä.

Taas näitä herkkupersetredejä :D

No kyllä on kokkareistaa juu :D
Jää mukavat kokkareet vaikka tollasessa sheikkerissä noita sekoittelen. Ilman sheikkeriä tai tehosekoitinta ton sekoitus pistää kyllä hermot aika tiukalle, lasissa sekoittamalla et saa mitään aikaseksi :david:
Alas menee ja kokkeillaan taas joskus jotain muuta merkkiä

En ainakaan ole huomannut mitään erikoista maussa, ei tuhkaa tms.
Kyllä mulla toi whey 8100 sekottuu passelisti sheikkerissä, en ole muuten kokeillut. Mielestäni ihan ok merkki.

Mike sanoi:
Koitimme firman aloittaessa saada myyntiin Nutriplussaa ja Lasse Venho vastasi, että emme myy teille kun teillä puhutaan dopingista. Jeesustelu kunniaan.
voi hellan lettas... saahan siitä puhua mutta käyttäminen onkin eri asia :rolleyes:

en kylläkään aio edes kokeilla nutriplussan tuotteita :0:

Itse olen nutriplussa ryöniä aikoinaan nautiskellut....hampaat irvessä. Sekoittuvuus oli aivan hanurista(ei ollu sheikkeriä) ja paska haisi ja urakalla. Tosin noista ajoista on jo vuosia, joten en tiedä onko parantaneet laatua tai koostumusta.

Ja toi Miken saama vastaus tuosta myyntihommelista on todella naurettava..ainakin kun kyseessä on moinen tuote.

Mike sanoi:
Koitimme firman aloittaessa saada myyntiin Nutriplussaa ja Lasse Venho vastasi, että emme myy teille kun teillä puhutaan dopingista. Jeesustelu kunniaan.
Voi vittu, oikea bisnesmies tuo Venho :zzzz:
Miten joku joka myy lisäravinteita voi oikeasti olla nuin dorka, no pääasia että menee prodea vähemmän kaupaksi :david: , käsittääkseni pakkis myy kuitenkin ihan kiitettävällä volyymilla tuotteita.

Viime syksynä ostin pussin Nutriplussaa kun tosta viereistä sitä sai. Jälkimaku todella karmea ja sekoittumaan sain sen vain tehosekottimella.
Todella huonoa valmistetta.

itse käytän palkkarissa nutriplussan 8100 ja nutriplussan malto + 10g protein xl mansikkaa makua antamaan.hyvin on sekoittunut tähän asti

Suositut

Back
Ylös Bottom