WHAT?!? Muutunko luolamieheksi??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
18 kesää, parta kasvaa ja seassa mustia haituvia jo, jalat aivan pirun karvaiset. Tukkakin on kuin teräsvillaa ja rintakarvoja siellä täällä...

pistäkäähän paremmaksi

:D hahaahah karvanen mies = mies

Ei vittu, sano Mopomies että toi oli läppä, sano että nickis on läppä, sano että se sun mopos siellä tallissa on läppä .. Ei jumalauta teijän kanssa :D

Tuntuu nyt että kaikki pakkislaiset on karvasia. Missä sitten kaikki karvaset on esimerkiks aina vaikka uimahallissa? Aina on vaan ottanu pattiin kun itellä alkaa pikkuhiljaa noita karvoja näkyä vaikka missä ja sit just jossain uimahallissa aina huomaa että kun muilla ei kasva. Eikä todellakaan miellytä kyllä noi karvat mua. Varmaan aika törkeen hintasia ne jotku laser hässäkät sun muut millä sais karvat pysyvästi pois.

Eikös tuo oma karvojen kasva ole helppo ennustaa kun kattoo isäänsä?

Minä ja ukko ollaan ainakin kuin yö ja päivä karvotuksen suhteen :D.

Ukolla on parta kun arabiterroristilla mutta esim. jalat täysin karvattomat. Meikällä taas tuo kaikki karva on keskittynyt kaulan alapuolelle eikä parta kasva juuri nimeksikään.

18 kesää, parta kasvaa ja seassa mustia haituvia jo, jalat aivan pirun karvaiset. Tukkakin on kuin teräsvillaa ja rintakarvoja siellä täällä...

Eikös ne partakarvat yleensäkin ole alusta asti sen värisiä mitä tulevat olemaankin? (blondeilla vaaleita, punapäillä punaisia ja muilla sitte mustia) Vai meinasitko että ensin tulee harmaita? :D

Ukolla on parta kun arabiterroristilla mutta esim. jalat täysin karvattomat. Meikällä taas tuo kaikki karva on keskittynyt kaulan alapuolelle eikä parta kasva juuri nimeksikään.

Mulla taas on epäilys että joko isä on alkanu ajelemaan yhtäkkiä jalkakarvoja tai sitte ne on viiden kympin jälkeen häipyny.

Itelle tota ikää jo jonkun verran kertynyt ja karvan kasvu on kyllä lisääntynyt vanhetessa. Jossain vaiheessa rupes jo hieman harmittamaan toi kunnes eräänä kauniina päivänä tajusin ottaa ohjat omiin käsiini. :D Nykyään en enää tajua mikä siinä aikanaan oli niin vaikeata. Nykyään sheivaan sen verran kun itselle hyvältä tuntuu (rintaa, käsiä ja nykyään vähän vatsaakin). Ei oo tarvinnut katua tätä ratkaisua. :) Ainut ongelma on että jalkoja en kyllä viittis ruveta sheivaamaan. Siinä olis duunia ihan kiitettävästi. :D Parta kasvaa toki myös ja sitä jynssään kans säännöllisesti. Hiuksien oonkin sitten antanut kasvaa oikein kunnolla. Oon varmaan melkoinen gay joidenkin suomalaisten tosimiesten mielestä. :D

Selkään mulla ei onneks kasva karva, se kyllä ketuttais aika huolella. :(

Tulipa mieleen tarina:
Nuoren naisen kanssa naimisiin mennyt 93-vuotias mies kertoi
lääkärilleen,että perheeseen odotettiin vauvaa.
-Kerronpa teille tarinan, sanoi lääkäri.
"Hajamielinen kaveri lähti metsästämään, mutta ottikin kiväärin
asemasta sateenvarjon. Äkkiä hän näki leijonan tulevan kohti.
Hän tähtäsi sitä sateenvarjolla, laukaisi sen ja kellisti pedon
siihen paikkaan."
-Mahdotonta, vaari huudahti, joku varmaan täräytti sitä sivusta.
-Niinpä niin..., lääkäri sanoi.

sori oli pakko laittaa kun tuli mieleen ;)

karvankasvu on ollu valitettavaa.. rinta ol ku vanhala ukolla jo sillon ku täytin 16 mut mä oonki aina ollu varhaiskypsä, enkä ole kasvanu senttiikää 7. luokan jälkee.. mistähä johtuu.. oon 175 kuitekki.. aika karvane specimeni ihmisrodusta jo täs iässä, tosin oon ollu jo yläasteelt karvanen ku arabi..ja editoidaa nyt sellaan,että kyl mulla oli viiksentynkää jo 11vuotiaana ja partaa 13 ikäsestä.. nykyää kasvais leukaa kunnon binladenit jos haluisin, mut ajan kyl pois, on helvetin törkeetä näyttää arabilta.. miksköhän kaikki muut karvat paitti hiukset, jotka sinäsä on erittäin vahvat on ihan mustia, mut hiukset vaan tummanruskeat... kulmakarvat on ku juutalaisilla ja ihan tosi mustat ja paksut.. ja muutekkin mä näytän ihan israelilaiselta. oon suomalaiseks tumma ja karvanen, ja näytän aika etelänmaalaselta.. tummempi mä oon ku keskieurooppalaisetkin, en tosin ihan italiatasoa.. ja Äitee ei ollu koskaa käyny eteläeuroopas enneku synnyin:)

miks kaikki suomalaiset on ihan vaaleita ja mul on kyömynenä ku juutalaisel ja karvat samaten ihan tel aviv mallia. vaik EN ole juutalainen.. tosin sukututkimuksen mukaan ruotsista ja toiselta puolelta venäjältä. ja suomalaista juurta kokonaista 25%.. no ei se mittää kukin on millanen on ei sille minkään mahda.. mä oon hurri ja ihan tyytyväinen sellainen, ja toiselta puolelta suku on tullu neuvostoliitosta ja kyl mä oon ylpee mun venäläisyydestäkin..

tosi ilkeää luettavaa toi kirjoitus.Kumminkin , itse leikkasin amoviikset jo 7 pois ja kunnon villat oli jo jaloissa.Isä ihan karvainen ja niin tulee minustakin joten eiköhän se perimästä ole.

Perkele just huomasin et viimeks ku ajoin rintakarvat niin sen jälkee on alkanu kasvaa viel isommalta alueelta!! Ei hitto oon Tom Jones:lol2:

Sit voi huolestuu kun on yhtä karvainen kuin nää muslimit.
khalidmohammed_uu.jpg

Viel on tavoitetta:D .

Rinta/vatsakarvoja ei ajeta:whip: .

auts, justkun toissapäivänä lähti koko ylävartalon turkki menee.. karvaisuus nyt on IMO ihan hirveää, muttei sille ees minkään mahda että sattuu karvat kasvamaan vähä liiankin hyvin. vituttaa se kyllä. Ois tosi kiva olla karvaton.

Mulla lisääntyy karvan määrä lineaarisesti vielä tälläkin iällä. Rinnan alue laajenee koko ajan, olkapäät muuttuvat koko ajan karvaisemmaksi.

Ei noikaan niin haittaa, saa ajeltuu nopeesti, mutta se selkä. Tällä hetkellä muija nyppii kerran 1-2 viikossa pinseteillä selkäkarvat pois. Alkaa jo tottuu tohon.

Meikällä parrankasvu lähti liikkeelle aika myöhään. Yläasteella harmitti että parta ei kasvanut, jotain pari haiventa siellä täällä mutta thats it. Muilla tietenkin amisviikset alkoi rehottaan :) Kumma että heti kun partaa alkaa näkyyn teineillä niin ego pomppaa potenssiin 3...

Parrankasvuvaiheeseen pääsin vasta noin 20 täytettyäni. Sitten alkoi leuasta pukkaamaan punertavaa ja paksua tavaraa hyvinkin lyhyellä aikavälillä. Seuraavaksi odotellaan että huuliparta suvaitsee lähtee kasvuun kunnolla ja ehkä leukaperistäkin. Tällä hetkellä pidän tuollaista 5-6cm pukinpartaa ja aloittelen huulen "tummentamista" hitaasti mutta varmasti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom