West coast vs East coast - Kumpaa tuette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos haluutte kunnon westcoast wouhotusta hommatkaa westside connectionii :P varsinki 'bow down', myös uus levy 'terrorist threats' o hyvä. Cypress hilliltä myös löytyy vastaus bow downin king of the hill biisii. Connectionin levyt kyl pitäs löytyy jo joka jampalta...Yukmouthin levyt kans iha hyvii. Westcoast forum tääl, jos keskustelee haluu liittyy http://www.dubcc.com/forum/index.php

Eastilt hyvii levyi myös ainaki Onyxin 'All we got is us'. 50 sun muut mtv o syvältä

mulle se on henk. koht. ihan sama vaikka kaikki räpäyttäjät ampus toisensa.

mut aiheeseen, en "tue" kumpaakaan osapuolta mutta kyllä Cypress Hill on semmosta mitä on joskus tullu "vahingossa" kuunneltua.

Ainoa oikea yhtye minulle on ja tulee olemaan Skrewdriver! Ian Stuart RIP

50 centtii on tosi hyvä!!!!!!
jos se on housussa tai hauiksessa.Ja north state on kova juttu.

Cypress Hill toimii ajoittain. Rap menee taustamusana ja eminem on ihan hauska valkoinen kauhukakara kaikkien mustien setien joukossa. Tuo BLINK BLINK on huono. Tänään just vaimolle kirosin tuota autojen vanteilla (vittu mikä fetissi) leveilyä jne. Tuon on pakko liittyä jotenkin mustan miehen uhoon koskien "hei me ollaan huono-osaisia ja ollaan noustu katuojasta"- menttaliteettia. Itä vai länsi...? No, kyllä monien tyyppien tuotannosta löytyy ihan ok biisejä. Tuo Cypress on jotenkin ajoittain niin helkkarin synkkää että menee monesti treenimusanakin. Tiivistettynä, musiikki on ok mutta oheistoiminta ja kyseinen elämäntapa ei tätä valkonaamaa kiinnosta paskaakaan.

Nipsu sanoi:
Spede.. Ei se meidän ongelma oo jossei mutsis kuuntele.. Mene avautumaan muualle, ei oikeasti kiinnosta

Nipsu sanoi:
Ei ole mun ongelma jossei mutsis kuuntele avautumista, kunhan et tule tänne itkemään.

Ps: Antoi hyvän kuvan älykkyydestäsi tuo viesti

lol
Hoh hoijaa Nipsuli, voisit ihan itse miettiä pääkopassas minkälaisen kuvan nää sun onnettomat viestis antaa susta, että äläpäs nyt hauku viisaampias. :thumbs:
On kyllä ihan sallittua kertoa mielipiteensä tänne... Ja sä voisit kyllä vähän rajottaa. :rolleyes:
Että sillain.

Musiikki ratkasee, se miltä rannikolta se artisti tulee, ei oo vitunkaan väliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JjKz sanoi:
Luulen ettei kukaan teistä tiedä oikeasti helvettiäkään tosta east- ja westside hommasta ..

Älä ny, mä ainakin olen westsiden miehiä - en ole koskaan erityisemmin pitänyt itähelsinkiläisistä, enkä varsinkaan Itä-Helsingistä.

Vai tarkoititko westside barbell-ukkoja? Vai Suomen itä- ja länsirannikon välistä ikiaikaista köydenvetoa?

Tosissaan: aika omituiselta kuulostaa jos suomipoika "kannattaa" jossain toisella mantereella täysin toisessa kulttuurissa heiluvien tyyppien musiikkia vaan sen mukaan sattuvatko muusikot olemaan 1/3 vai 2/3 maapallonympäryksen etäisyydellä omasta majapaikasta. Ja esiintyy sitten suurena Amerikan ghettokulttuuritietäjänä ja vankkumattomana kannattajana kasvettuaan 17 vuotta läntisessä Siperiassa sijaitsevassa holhousyhteiskunnassa omien juurien ollessa korkeintaan 1-2 sukupolven päässä pellolla ähkivästä heinäkengästä.

IronMind sanoi:
Älä ny, mä ainakin olen westsiden miehiä - en ole koskaan erityisemmin pitänyt itähelsinkiläisistä, enkä varsinkaan Itä-Helsingistä.

Vai tarkoititko westside barbell-ukkoja? Vai Suomen itä- ja länsirannikon välistä ikiaikaista köydenvetoa?

Tosissaan: aika omituiselta kuulostaa jos suomipoika "kannattaa" jossain toisella mantereella täysin toisessa kulttuurissa heiluvien tyyppien musiikkia vaan sen mukaan sattuvatko muusikot olemaan 1/3 vai 2/3 maapallonympäryksen etäisyydellä omasta majapaikasta. Ja esiintyy sitten suurena Amerikan ghettokulttuuritietäjänä ja vankkumattomana kannattajana kasvettuaan 17 vuotta läntisessä Siperiassa sijaitsevassa holhousyhteiskunnassa omien juurien ollessa korkeintaan 1-2 sukupolven päässä pellolla ähkivästä heinäkengästä.

Kyse on siitä, kummanko rannikon tyylistä pitää enemmän, ei niinkään henkilöistä, tai mestoista.
Kuinka pitkät ovat omat juuresi? Keskimäärin ne ovat muutaman sukupolven pituisia ja jäljet johtavat yleensä karjalaan, tai venäjälle. Suomessa ei vielä 1800-luvullakaan ollut kovin montaa ihmistä..

Jos sun tarvitsee potea, niin pode jossain muualla, koska ketään ei kiinnosta. Eli hommaa joku kenelle avautua..

Nipsu sanoi:
Kuinka pitkät ovat omat juuresi? Keskimäärin ne ovat muutaman sukupolven pituisia ja jäljet johtavat yleensä karjalaan, tai venäjälle. Suomessa ei vielä 1800-luvullakaan ollut kovin montaa ihmistä..

Heinäkenkiä tai vähintäänkin heinäkenkien pojanpoikia ollaan, ei siinä mitään.

Jos sun tarvitsee potea, niin pode jossain muualla, koska ketään ei kiinnosta. Eli hommaa joku kenelle avautua..

Tämä selvä, ehkä tämä thread oli tosiaan hieman väärä paikka ilmaista vilpitön ihailuni ympäröivän maailman tarjoamia absurdeja huvituksia kohtaan. Vähän samanlaisia huvituksia siis kuin esimerkiksi suomalaisiin kansantanhuihin täpöllä hurahtaneiden korealaisten perustama tanhukerho tai väinämöislätsät päässä Kalevalakerholla kanteleita soittavat Missisippijoen varren banjoartistit saattaisivat tarjota.

Vähän samaan tyyliin, kuten IronMind asiaan kuvaili. Jos asiaa aletaan rinnastamaan...

Näen sieluni silmin kuinka kaksi Kongolaista pikkupoikaa rummuttavat toisilleen kiivaasti kiistellen siitä, kummat olivat kovempia viikinkejä: Norjalaiset vai Ruotsalaiset...

Veikkaisin, että Nipsukin saisi melko konkreettisen muistutuksen kuolevaisuudesta, jos menisi vaikkapa Harlemiin huutelemaan: "Yo, wazzup my Eastside brothas?" Mikäli meinasit pitää farkkukankaasta tehtyjä housuja, suosittelen enemmän "Iron Maiden" kuin "Wu-Tang" mallia, koska niissä löysemmissä on takuulla hankalampi juosta karkuun.

Rap on :david: :a , hip-hoppia :david: :aan - Dies Irae

Black dog sanoi:
Kumpaan pelle miljoona kuuluu?

Ei voisi vähempää kiinnostaa toi kliseeksi muodostunut iist said höpinä.

Rock n roll!

Ai, no kiva kun kuitenkin kerroit sen meille.

Tämä thread on hyvä esimerkki siitä, miksi rapille pitäis perustaa oma osasto. Nimittäin joka threadissa joku haukkuu AINA, että rappi on perseestä.

fuck%20you.jpg

IronMind sanoi:

eikä me tääl eastsidelläkään kauheasti länsipuolen kavereita kunnioiteta.
:curs:

tollasen kommentin jälkeen kannattaa olla varuillaan, jos huomaat lowriderin hitaasti ryömivän sun kuistis välittömässä läheisyydessä. plaka plaka.
:D
Lataa gättis, cuz

Suositut

Back
Ylös Bottom