West coast vs East coast - Kumpaa tuette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kahta niggeriä pystyy kuuntelemaan, Ice-T ja LL Cool J. Noi east-coast west-coast hommat voi työntää hevon perseeseen. Rahastusta kaikki tyynnii jolla äiläytetään tyhmää white boytä. Samoin noi lökäpöksy nigger wannabee ääliöt...HERÄTKÄÄ !!!!!

Joutui avautumaan :david:

Originally posted by Dbol
Noi east-coast west-coast hommat voi työntää hevon perseeseen.
Mä oon täysin samaa mieltä. Ihan sama onko east, west, north vai south. Jos joku tekee hyvää räppiä niin mä kuuntelen sitä :joulu5:

Originally posted by Nipsu
Mjoo jos oot kiinnostunut enemmänkin Chillimmästä hauskanpito räpistä (kaupallisesta) jne sit se on ehkä noin.
Jos taas katujen kova todellisuus maistuu niin East coast.
Nooh, kyllä länsirannikollakin "katujen kovasta todellisuudesta" tiedetään/räpätään, että ei kaikki kaupallinen räppi tuu lännestä.

Haha. Pakko nauraa :D

Räppi on perseestä, ja kaikki jotka sitä kuuntelevat ovat vatipäitä.

"vihasta räbää" :lol2:

Jotenki teistä kaikista tulee mieleen Ali G:sta se kohta, EASTSIDE IS THE BEST, WESTSIDE IS THE BEST, kylhän kaikki sen tietää, se missä ne tyhmät idiootit luulee että jotain kiinnostaa mistä ne tyhmät neekerit on?

BLING BLING!

Kertokaa joku tietäjä sellainen asia mulle että miksi nuo East ja West coastin äijät tappelee koko ajan keskenään? Onko West Coast äijät kussu Eastin puolen jannujen muroihin vai mikä helvetti niitä riivaa?

Aika usein räppääjillä tuntuu olevan biisien aiheena katujen kurjuus, huumeet ja väkivalta niin sitten kun kaverit saa helvetisti rahaa musastaan niin ne alkaa tappelemaan toisen rannikon räpäyttäjien kanssa??

En vain ymmärrä!!

UP THE IRONS!!

MKS sanoi:
Kiewi puhuu asiaa. En tajua nykynuorisoa (tai vähän vanhempiakaan, jotka kuuntelevat räppiä). :david:

Mitä järkeä sun on tulla tänne kommentoimaan, että jos et pidä räpistä. Toi nyt ei ainakaan vie tätä keskustelua yhtään pidemmälle... Tulee vaan loppumaton eipäs - juupas - vaarinhousut kinailu taas päälle.

Itse pidän G-unitin meiningistä... siinä on sitä viihdettä ja totuutta.

Mul ei tuota mitään vaikeuksia kuunnella west coast, east coast tai jotain dirty south poppoota saman päivänä. En tue kumpaakaan mitenkään kummemmin, kuuntelen vaan hyviä artisteja. Mulla uppoo aika paljolti kaikki... sanotaa 50 centistä delinquent habitsiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Grandmaster Flash and the furious five! Ainoa oikeia rap-bandi EVER! ;-))
Varsinkin Melle Melin ääni rulaa.........

superpohje sanoi:
Mitä järkeä sun on tulla tänne kommentoimaan, että jos et pidä räpistä. Toi nyt ei ainakaan vie tätä keskustelua yhtään pidemmälle... Tulee vaan loppumaton eipäs - juupas - vaarinhousut kinailu taas päälle.

Itse pidän G-unitin meiningistä... siinä on sitä viihdettä ja totuutta.

Jep, samoilla linjoilla. G Unit uusin Beg for Mercy rokkaa ja lujaa...
:piis:

No itseä kiinnostaa paljon enemmän se aurinko ja compton, crenshaw +muu south central homma kuin new yorkin apeat lähiöt. West coast siis mutta en ole kummankaan kannattaja. Yonkersin äijäkin on kyllä sen verran kova, että on sen kautta tullut east coastikin tutuksi.

Molempia sitä suurinpiirtein yhtä paljon tulee kuunneltua. Molemmilta puolilta löytyy huippuja rappareita kuten 2pac, snoop, dre, dmx, notorious big ja nas.

deathrow.jpg

Wintikka sanoi:
Grandmaster Flash and the furious five! Ainoa oikeia rap-bandi EVER! ;-))
Varsinkin Melle Melin ääni rulaa.........

That's how the things get started...
:)

Tuli vaan tosta Los Angelesin east west hommasta mieleen että eikös East L.A on latinojen aluetta kuten Southgate, Riverside sun muut ja West L.A käsittääkin ne South Centralit, Comptonit, Longbeachit, Inglewoodit ja Crenshawit... Vai olenko ymmärtänyt oikein..? Cypress Hill taitaa olla tuolta Southgatesta peräisin.. Mun mielipiteeni tosta eastcoast westcoast jupakasta on se että koko jenkkilän rapscene on L.A:ssa...

Itse en enää kuuntele niinkään rap-musiikkia, mutta tietyt yhtyeet kolahtavat. Eastsidea, mutta, ei se mitään enää tarkoita. Kaikki Detroitista.

Tässä pari:

INSANE CLOWN POSSE
icp1.jpg

TWIZTID
0191.jpg

ESHAM
esham_pic_5.jpg

NP sanoi:
Itse en enää kuuntele niinkään rap-musiikkia, mutta tietyt yhtyeet kolahtavat. Eastsidea, mutta, ei se mitään enää tarkoita. Kaikki Detroitista.

Tule joskus kaymaan taalla niin saatat kadulla bongata kyseiset hemmot :)

Hehee... Dirty south...
NP tossa toikin esille aika tylyn Insane Clown Possen. Siinä on muuten porukalla hyviä taustoja. Kannattaa tutustua...
Varsinkin Great Milenko levyllä on taustat tosi kovia ja jopa pelottavia. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom