Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Nipsu
Ei ole mun ongelma jossei mutsis kuuntele avautumista, kunhan et tule tänne itkemään.
Ps: Antoi hyvän kuvan älykkyydestäsi tuo viesti
lol
Mä oon täysin samaa mieltä. Ihan sama onko east, west, north vai south. Jos joku tekee hyvää räppiä niin mä kuuntelen sitä :joulu5:Originally posted by Dbol
Noi east-coast west-coast hommat voi työntää hevon perseeseen.
Nooh, kyllä länsirannikollakin "katujen kovasta todellisuudesta" tiedetään/räpätään, että ei kaikki kaupallinen räppi tuu lännestä.Originally posted by Nipsu
Mjoo jos oot kiinnostunut enemmänkin Chillimmästä hauskanpito räpistä (kaupallisesta) jne sit se on ehkä noin.
Jos taas katujen kova todellisuus maistuu niin East coast.
MKS sanoi:Kiewi puhuu asiaa. En tajua nykynuorisoa (tai vähän vanhempiakaan, jotka kuuntelevat räppiä).
superpohje sanoi:Mitä järkeä sun on tulla tänne kommentoimaan, että jos et pidä räpistä. Toi nyt ei ainakaan vie tätä keskustelua yhtään pidemmälle... Tulee vaan loppumaton eipäs - juupas - vaarinhousut kinailu taas päälle.
Itse pidän G-unitin meiningistä... siinä on sitä viihdettä ja totuutta.
Wintikka sanoi:Grandmaster Flash and the furious five! Ainoa oikeia rap-bandi EVER! ;-))
Varsinkin Melle Melin ääni rulaa.........
lazki sanoi:DMX on kyllä tosi kova myös, ellei paras.
NP sanoi:Itse en enää kuuntele niinkään rap-musiikkia, mutta tietyt yhtyeet kolahtavat. Eastsidea, mutta, ei se mitään enää tarkoita. Kaikki Detroitista.
Kunpa pääsisikin... lempibändinä jo 7vuotta.Nipsu sanoi:Tule joskus kaymaan taalla niin saatat kadulla bongata kyseiset hemmot