Weider Giant Mega Mass 4000 7 kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cimoh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkäs onko tässä aineessa mitään järkeä? Itse haluaisin kokeilla, vaikka olen ihan aloittelija. Eli onko mitään järkeä aloittelijan tuollaista vetää?

Tässä lisätietoa
Ei linkkejä nettikauppoihin.
-JohnnyB-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suimo sanoi:
Elikkäs onko tässä aineessa mitään järkeä?
Järkeä? tuskimpa.. hiilareita,proteiiniä ja rasvaa siinä sen sijaan on
;)
Itse oon 3,5kg tota joskus vetäny ja ihan perus mömmöö se on.
Luultavastikin massaa oot hakemassa niin kehottaisin ton lisäks vaan syömään paljon.

uuu sanoi:
Järkeä? tuskimpa.. hiilareita,proteiiniä ja rasvaa siinä sen sijaan on
;)
Itse oon 3,5kg tota joskus vetäny ja ihan perus mömmöö se on.
Luultavastikin massaa oot hakemassa niin kehottaisin ton lisäks vaan syömään paljon.

Siis kannattaako tuota kokeilla, kun en oikein ymmärtänyt vastaustasi......

Joo, munkin mielestä turha maksaa hiilareista noin paljon. Kyl sillä tulee massaa, tosin läskiä... Perus heraa ja maltoa, saat paljooooon halvemmalla.

Tosin jos se on reilussa alennuksessa, kannattaa ostaa. Saapa ainakin helpolla nautittua välipalan ja laskettua ravintomäärät. Eikös siinä ollu joku 20g protskua 100g kohden?
Eli kannattaa laskea mitä maksais jos ostat vaikka 80prossasta roteiinia kaks kiloa, siinä on näin huonolla laskutaidolla laskettuna suunnilleen 20g enemmän proteiinia kun 7kg:ssa tota massajuomajauhetta. Hiilareista ei paljon tosiaan kannata maksaa vaan ostat maltoa joka ei maksa paskaakaan ja vedät erikseen.

No, saahan tuosta kohtuullisen palautusjuoman(kin), jos siihen lisää vähän jotain perusheraa. Itse olen käyttänyt noita juuri tuohon tarkoitukseen silloin kun niitä on saanut reilulla alennuksella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom