Wanha kunnon trash metal

Megadeth kolahtaa kovaa. Ekat kuus levyä Youthanasiaan asti helvetin hyviä, sen jälkeen ollaankin menty alaspäin ja kovaa. Toki, onhan noilla uudemmillakin pari kelpo biisiä, mutta..

Originally posted by Ruoste
Megadeth kolahtaa kovaa. Ekat kuus levyä Youthanasiaan asti helvetin hyviä, sen jälkeen ollaankin menty alaspäin ja kovaa. Toki, onhan noilla uudemmillakin pari kelpo biisiä, mutta..
Paras levy on ehdottomasti Rust In Peace.

TRASH METAL?
MEGADEATH is TRASH METAL?or just Heavy metal?
ANTHRAX is TRASH METAL ?or N.y.h.c ?
SLAYER is TRASH METAL ? maybe...or just not

Aikalailla eri näkemyksen omaan trash metal nimikkeestä, Megadeathista ei mun trash käsityksen mukaan saada mitenkään trash metallia?

Mun käsitys trash metallista....
Vanha Napalm Death on siinä #1.

Originally posted by vapaudenpatsas
TRASH METAL?

Aikalailla eri näkemyksen omaan trash metal nimikkeestä, Megadeathista ei mun trash käsityksen mukaan saada mitenkään trash metallia?

viisastelu (BEEING A SMARTASS) loppuu tähän, Napalm Death on grind coree!!!!

80's Megadeth on trashia jos mikään!!
Samoin Sepultura ja Testament, jotka mm. puuttuu listalta.

PsychoPred, vanha Napalm death ei todellakaan ole grind corea, et ilmeisimmin ole ollenkaan tutustunut kyseisen bändin alkuajan tuotantoon. Esim Scum oli ekoja kunnon thrash levyjä, hirveetä paskaahan se on, mutta sitä aitoa oikeata thrashia. Napalm death muutti tyyliään jossain Harmony corruptionin kohdalla enemmän death metalliin, jonka jälkeen siirtyi grind coren kuninkaaksi. Levyt Fear, emptiness, despair - Diatribes - Inside the torn apart - Order of the leech - Words from the exit wound - Enemy of the music business, ovatkin sitten kunnon grind corea.

Megadethin Rust in peace koko komeudessaan on kovin lähellä thrash metallia, enemmän vain kaupallistettu kunnon soundien kera. Slayer taas on thrash metallia niin että munat soi, varsinkin bändin aikaisemmat tuotokset.

SubTv 20.7 (eli tänään)
18:30 Popkorni: Megadeth
(Behind the Music)

Amerikkalaisen VH1-musiikkikanavan tuottama dokumenttiohjelmasarja pop-, rock- ja rapmusiikin supertähdistä.

Megadeth on ehdottomasti paras joo, harmi vaan et Daavidi jätti bändin :(
Vuodesta -86 oltu hirvee mega fani :thumbs:

ja voi vitun vitun vittu kun ei näy toi saatanan subtv!!!!
perkele mä kaadan kohta niitten koko talon!!!!!! :curs:

Originally posted by vapaudenpatsas
TRASH METAL?

Kyllähän 80-luvun lopulla, jolloin innostuin metallista em. bändien musiikkia kutsuttiin trash(/speed) metalliksi (vanhus muistelee). Tähän kategoriaan luettiin myös sellainen marginaaliyhtye kuin Metallica. Katsopa vaikka http://www.amazon.com/exec/obidos/t...9V2OKE2KX/ref=cm_lm_lists/103-4681183-2242215 niin huomaat, että aikalailla yleinen käsitys tuo on. Vaikka tuosta Panterasta olen eri mieltä.
Mutta samapa tuo miksi niitä kutsuu, jos kuulostaa hyvältä. Eikö?

Mike, mut yleensäkin Napalm Death on tehnyt enimmäkseen grindee, eikö?
Silloin 80-luvulla oli genreja vähemmän kuin tänä päivänä ja käsittääkseni "grind core"-käsite tuli vasta 90-luvulla. Ainakin Napalmin jätkät puhuu haastatteluissaan grindestä.

Originally posted by Corleone
Vaikka tuosta Panterasta olen eri mieltä.
Mutta samapa tuo miksi niitä kutsuu, jos
kuulostaa hyvältä. Eikö?

Panteran ekat levythän (Metal Magic, I Am The Night, Projects In The Jungle) oli 110% pimppihevii, ja sit vasta 1988 tuli Power Metal, jolloin tyylisuunta muuttui raskaampaan suuntaan. Tänä pvnä power metalhan tarkoittaa niitä Iced Earth-tyylisii jne..

Kuitenkin pantera on liikkunut aina heavyn ja trashin välimaastossa, joista sit muodostui se oma tyyli 90-luvulla Cowboysin jälkeen.

Originally posted by PsychoPred
Mike, mut yleensäkin Napalm Death on tehnyt enimmäkseen grindee, eikö?
Silloin 80-luvulla oli genreja vähemmän kuin tänä päivänä ja käsittääkseni "grind core"-käsite tuli vasta 90-luvulla. Ainakin Napalmin jätkät puhuu haastatteluissaan grindestä.

Onhan viimeiset levyt, mitkä tossa jo mainitsinkin puhdasta gindia, mutta alunperin olikin kyse vanhasta Napalmista, mikä on juuri aitoa oikeata thrash metallia.
Muistaakseni Nuclear assault oli aikanaan oikein kunnon thrashia. Itse ne kyllä välitä kyseisestä genrestä ollenkaan.

Thrash = Roskaa

Trash = Metallia

Pilkunfiilaamista... :)

Megadethin parhas levy on IMO kyllä Peace sells.. But who's buying? Rust in Peace levyllä on monta heikkoa biisiä.

Originally posted by Ämmbee
Thrash = Roskaa

Trash = Metallia

Pilkunfiilaamista... :)
Viilataas vielä hieman:

Trash = roskaa

Thrash = metallia (sanakirjasta: piestä, hakata, antaa selkään ym.)

Itse aiheesta ei minulla ole muuta sanottavaa, kuin että At the Gatesin Slaughter of the Soul on sairaan kova levy, vaikka taitaakin olla lähinnä death-metallia. Eikä se ole edes erityisen wanhaa. :D

Back
Ylös Bottom