Wanha kunnon trash metal

Originally posted by Testorage
Sellaista asiaa kuin "kristillinen metalli" ei ole olemassa.

Se siitä.:evil:

Siinäs oiken metallin asiantuntijan kommentti!

Mikäs aussi Mortification oiken on?

Originally posted by Mike
Onhan tuota kristillistä metallia, ja aika korniahan se on, lauletaan pimeillä saundeilla jostain vitun vapahtajasta.

Nii-in. Se on vähän sama kuin joku yrittäisi oikein kovasti vakuuttaa että se naapurin musta lammas on susi, ja laittaisi ihan susipuvun sille, mutta ei se siitä sudeksi muutu vaikka kuinka uskoisi ja uskottelisi.

DEATH TO FALSITY.:david:

Onx kukaan kuunnelut Panteran nokkamiehen Superjoint Ritualia? Aika heavya settiä:worship:

Mun mielestä paras thrash-levy kautta aikojen on Sepulturan Beneath The Remains. Siinä on kiekko joka ei oo paljon käytössä kulunu.

Originally posted by Mike
Onhan tuota kristillistä metallia, ja aika korniahan se on, lauletaan pimeillä saundeilla jostain vitun vapahtajasta.

Kuulostaa siis yhtä kornilta kuin black metal. :D

niin, superjointista; kyllä se Use Once And Destroy toimii mun mielestä hyvin, eihän se nyt täydellinen ole mutta parempi mun mielestä kun se uus joka just tuli. jotkut mollaa superjointinkin maanrakoon mut mä sanon et se eka oli ihan ok levy. ei se anselmo nyt ihan turha jätkä sentään ole.

Originally posted by D.W.A.M
Nykyään en ole paljoa kuunnellut mitään trashia, en ole ehättänyt tutustumaan kristillisen metallin skeneen niin tarkasti.

Siis miten tuo kristillinen metalli nyt thrashiin liittyy?

Vanhat Slayerin ja Metallican levyt ovat thrashin eliittiä. Testamentit, Annihilatorit ja Megadethit myös.

kysäsenpä täältä kun täällä tuntuu olevan monia tuntijoita: mitä genreä on entombed ja carcass?

entombed kolahtaa edelleenkin, yli 10 vuoden kuuntelutauon jälkeen...

Originally posted by mass
kysäsenpä täältä kun täällä tuntuu olevan monia tuntijoita: mitä genreä on entombed ja carcass?

Vanha Entombed deathia ja vanha Carcass grindiä. Uusi Entombed edelleen deathiä ja uusi Carcass rockia. Ainakin minun korvaani kuulostavat noilta.

Carcassin uusimmalla tarkoitan sitten Swansongia. On muuten Carcassin ekalla vikalla eroa kuin yöllä ja päivällä. Niiden väliin sattuneet ovat kyllä kaikki laatumusiikkia.

ei Carcass oo missään vaiheessa ollut grinde coree! Heartwork esim. on niin death ku olla ja voi, uusi carcass on ullut siinä heavyn-rockin-deathin välimaastoa.

Entombed on sit aina ollut death'n'rollia!

hmm, noh jos sanoo että pitää vanhemmasta death metallista ei voi mennä pahasti pieleen ;)

tattis!

Wolverine Blues Entombedilta on kyllä kova, mun mielestä. Uudempaa matskua en oo oikein kuunnellukkaan....

Mites jengiin kolahtaa Kreatorin vanhat levyt...

Ja mitä Sepulturaan tulee niin ovat menneet helvetin paljon huonompaan päin kun Max lähti, mut onneks Max tykittelee Soulfly`ssa
:worship:

Originally posted by sinappi75
Siis miten tuo kristillinen metalli nyt thrashiin liittyy?

Toki liittyy. Trashihan on yksi tyylisuunta. Kristillistäkin trashia on.

Originally posted by PsychoPred
ei Carcass oo missään vaiheessa ollut grinde coree! Heartwork esim. on niin death ku olla ja voi, uusi carcass on ullut siinä heavyn-rockin-deathin välimaastoa.

Reek of Putrefaction, Symphonies of Sickness ja Necrotism: Descanting the Insalubrious äänitteitä hyvinkin tarkkaan kuunnelleena en voi muuta kuin pysyä väitteessäni että grindiähän se on, N:DtI:ssä on vähän muitakin vaikutteita. Heartworkistä olen jokseenkin samaa mieltä ja Swansong on mitä on.

Originally posted by Sami78
Wolverine Blues Entombedilta on kyllä kova, mun mielestä. Uudempaa matskua en oo oikein kuunnellukkaan....
wolverine blues on helmi, samoin left hand path.. uudempaa matskua oon nyt haeskellu netistä (shame on me!), vanha örinä on vaihtunu "rockimmaksi" lauleskeluksi - ei putoo :urjo:

täytyypä tsekata kreatorin tuotantoa!

Vanha Entombed deathia ja vanha Carcass grindiä. Uusi Entombed edelleen deathiä ja uusi Carcass rockia.

Eikö uusi entombed ole death'n rollia :) Meitsillä uppoo kyllä koko tuotanto, parhailta kuulostaa clandestine, to ride, shoot straight and speak the truth sekä morning star. Piti sitten nicke andersson fanina tsekata tarkemmin hellacopterssikin, ja kyllä sekin jytää vaikka aika erilaista onkin.

Back
Ylös Bottom