walden farms kastikkeet

Tietääkö kukaan mistä Suomesta mieluiten Jyväskylästä saisi walden farmsin tuotteita tai jos tiedätte muita vastaavia kalorittomia kastikkeita olisin kiitollinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli nämä kastikkeet bongattua Nyyssölän blogista ja mitä Mika niin sitä sitten minäkin.

Todellinen löytö oli Caramel Syrup ja nyt en maitorahkaa muun lisukkeen kanssa enää syökään. Menee hyvin puuronkin kanssa ja joskus ihan lusikalla suoraan, jos tekee makeaa mieli. Ehdottomasti tätä lisää!

BBQ:ta tilasin kahta eri makua; original ja spicy. Hyvin sopii kanaan, jauhelihaan ja jopa tonnikalasalaattiin. Varmasti jotkut 500 kcalin kastikkeet maistuu paremmalta, mutta kun ei nämäkään pahoja ole ollenkaan, niin mikseipä sitten käyttäisi mausteena jatkossakin.

Onko kukaan törmännyt näihin missään marketissa tai löytyyköhän Fitnesstukun storeista? Tullut syötyä tuota ketsuppia pullollinen, eihän se mitään Heinzia ollut, mutta ihan ok makuista joka tapauksessa.

Fitnesstukusta löytyy. Kaupan hyllyiltä en ole vastaavanlaisia löytänyt.
Erityisesti juuri tuo ketsuppi kiinnostaisi :)

Hah, katselin jonkin aikaa sitten Youtubesta, kun joku tyyppi sitä testasi ja samaan lopputulokseen tuli maun suhteen :D

Jos joku haluaa vetää päivittäiset maitorahkansa normaalin kinuskikastikkeen kera tai korvata koko viritelmän valmiilla Jacky-makupalalla, niin ihan vapaasti. Itse pysyttelen kalorittomassa vaihtoehdossa silti. Muutenkaan en tajua näitä kommentteja, kun esim. Fun Lightia käyttää kaikki. Siitä vain ei ole tarjolla toffeen tai suklaanmakuista mehua, niin ajattelin mainita tällaisen korvaavan vaihtoehdon, jos haluaa ns. herkutella.

Jos joku haluaa vetää päivittäiset maitorahkansa normaalin kinuskikastikkeen kera tai korvata koko viritelmän valmiilla Jacky-makupalalla, niin ihan vapaasti. Itse pysyttelen kalorittomassa vaihtoehdossa silti. Muutenkaan en tajua näitä kommentteja, kun esim. Fun Lightia käyttää kaikki. Siitä vain ei ole tarjolla toffeen tai suklaanmakuista mehua, niin ajattelin mainita tällaisen korvaavan vaihtoehdon, jos haluaa ns. herkutella.

Käyttääkö kaikki fun lightia? Mä en taida tuntea kuin yhden ihmisen joka sitä kuraa suostuu suusta kippaamaan alas :)

Aika rajulla dietillä saa olla jos oikeasti pieni kastikemäärä aiheuttaa ongelmia, toki jossain paastometodissa kalorimäärät on tiukkoja ja sillon varmaan moisia voisi lipitellä. Ainakin noi kaikki maistuu ihan kuralta joita olen testannut ihan akatemisesta mielenkiinnosta.

Käyttääkö kaikki fun lightia? Mä en taida tuntea kuin yhden ihmisen joka sitä kuraa suostuu suusta kippaamaan alas :)

Aika rajulla dietillä saa olla jos oikeasti pieni kastikemäärä aiheuttaa ongelmia, toki jossain paastometodissa kalorimäärät on tiukkoja ja sillon varmaan moisia voisi lipitellä. Ainakin noi kaikki maistuu ihan kuralta joita olen testannut ihan akatemisesta mielenkiinnosta.

Ei ainakaan allekirjoittanut käytä fun lightia kuin välillä ruokajuomanakin ja silloinkin kaikkien makeutusainekammoisten iloksi steviaversioita. Olen toki sen verran kermaperse, että syön Valion pehmeää maitorahkaa, jota tuskin maultaan voidaan edes rahkaksi kutsua. Sen verran "hyvää" se on sellaisenaankin.

Ja sitten takaisin aiheeseen. Tänään tuli kokeiltua Walden Farmsin Chipotle Ranch -salaatinkastiketta. Ei omaan kieleen maistunut oikein miltään, täytyisi varmaan viskata enemmän, mutta tuskinpa tulen toista pulloa tuota ostamaan. Itse ihan kulinaristisista syistä noita maistelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom