Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä järkee on vetää "kaloritonta kastiketta"?
Kaikilla on niin tiukka dieetti, että 80kcaloria kastikkeesta kaataa sen. Mut hei elämä on säkrifaissia.:D
Jos joku haluaa vetää päivittäiset maitorahkansa normaalin kinuskikastikkeen kera tai korvata koko viritelmän valmiilla Jacky-makupalalla, niin ihan vapaasti. Itse pysyttelen kalorittomassa vaihtoehdossa silti. Muutenkaan en tajua näitä kommentteja, kun esim. Fun Lightia käyttää kaikki. Siitä vain ei ole tarjolla toffeen tai suklaanmakuista mehua, niin ajattelin mainita tällaisen korvaavan vaihtoehdon, jos haluaa ns. herkutella.
Käyttääkö kaikki fun lightia? Mä en taida tuntea kuin yhden ihmisen joka sitä kuraa suostuu suusta kippaamaan alas
Aika rajulla dietillä saa olla jos oikeasti pieni kastikemäärä aiheuttaa ongelmia, toki jossain paastometodissa kalorimäärät on tiukkoja ja sillon varmaan moisia voisi lipitellä. Ainakin noi kaikki maistuu ihan kuralta joita olen testannut ihan akatemisesta mielenkiinnosta.