W2K ongelma.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Alla 2000 professional englanniksi. Omaan 2 kovalevyä, toisella winkku (20Gt) ja toisella sitten musiikki (80Gt). Tämä musiikkilevy ei ota päivittyäkseen, vaikka poistan tavaraa, näyttää aina vain 600mb tyhjää tilaa vaikka varmuudella olen dellannut monta gigaa. Koitin disk cleanupilla, eikä löytynyt kuin jotain 100mb roskiksesta ja jotain old compressed files. Deletoin aina shift pohjassa, joten ei pitäis roskikseenkaan mennä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viruksen torjuntaohjelmista ainakin Norton varastoi deletoidut tiedostot joksikin aikaa. Niistä pääsee eroon deletoimalla nortonista ne. Mulla oli joskus sama juttu, kun keksin mistä kiikasti niin johan rupes tilaa tulemaan :kippis1:

Vaikea sanoa mikä vikana mutta joskus on vähän vastaavia ongelmia tullut vastaan. Lähinnä mieleen tulisi että buutaisi koneen buutdiskillä dossin ja sillä poistaisi tavaraa. Näkisi suoraa lähteekö tavaraa pois. http://www.bootdisk.com

Maxu sanoi:
Viruksen torjuntaohjelmista ainakin Norton varastoi deletoidut tiedostot joksikin aikaa. Niistä pääsee eroon deletoimalla nortonista ne. Mulla oli joskus sama juttu, kun keksin mistä kiikasti niin johan rupes tilaa tulemaan :kippis1:

joo toi norton protected recycle bin on kyllä suht syvältä.. aina muistettava ottaa se pois päältä.. taitaa oletuksena säilöö kaikkia poistettuja filuja 7 päivää.. en muista tuliko antiviruksen vai tulimuurin mukana..

jos joku haluaa sen pois päältä niin roskiksen propertieseista löytyy säädöt sille..

EDIT: ja myös sellanen tuli kerran vastaan ennenkun oli norttonia koneessa.. että roskiksen koko oli isompi kun kovolla oli enää tilaa... niin alko toi kovon vapaan tilan määrä pimeilemään.. sen koon voi kanssa säätää sieltä propertieseista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom