VW Golf 1.8 v.94

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
huomenta

pakkiksen väellä on varmasti kokemuksia ko. autosta... Kertokaapa mielipiteenne ja tietonne mahd. tyyppivioista.

olisi yksi kiikarissa ja kaipaisin nyt apuanne, kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa kysellä tarkemmin FFP motorsportin forumista, siellä on paljon volkkari kuskeja! http://www.ffp-motorsport.com/bb/index.php

Itse en osaa sanoa oikein muuta kuin että mielestäni ovat kohtuuttoman hintaisia suhteessa laatuun, hyväkuntoisesta ja kohtuullisesti ajetusta voisi jonkun 4000e ehkä maksaa (Saksalaisten autojen hinnat laskee kokoajan kovaa vauhtia)...

voda sanoi:
huomenta

pakkiksen väellä on varmasti kokemuksia ko. autosta... Kertokaapa mielipiteenne ja tietonne mahd. tyyppivioista.

olisi yksi kiikarissa ja kaipaisin nyt apuanne, kiitos!

Hain joku 6kk sitten saksasta 1.6 golf -96:sen, ajettu 150tkm. tuli verojen jälkeen joku 6200€ maksaa muistaakseni, hintaa korotti vähän Gt sisustus. Ihan tyytyväinen olen ollut, tosin sen jälkeen kun ajelin ww passatilla niin vaikutti oma golffi jotenkin halvan oloiselta. :) Mutta niitten hinnasakin on sen verran eroa joten ei voi verrata suoraan. Muuten kiva "pieni" näppärä auto. En ole käynyt amiksessa autopuolta joten en sen enempää autoista tiedä. ;)

Kannattaa tsekata:
- Valuuko ohjaustehostimesta öljyä, tyyppivika (uusi jotain 400€)
- Onko lokarinkaaret ruosteettomat (kotelon sisäpuolelta)
- ruostetta saattaa esiintyä myös takaluukun alareunassa

Muuten ihan asiallinen peli jos tosiaan on täysin ruosteeton ja helppo&halpa "tuunattava" jos sitä haluaa...
Jos kaupat syntyy niin vie ihmeessä ruosteenestokäsittelyyn jossa pohjat ja kotelot massataan ettei tule myöhemmin yllätyksiä!

t: ex-omistaja

Onnistuin kait kämmäämään ekan viestin mutta kirjoteaampa uudelleen.
Eli mulla 1,8farkku vm-95 ja olen todella tyytyväinen. Ainut kiusallinen "ominasiuus" on ovien jäätyminen alku talvesta kun kosteus jäätyy oven sisäpuolella. Siihen on lääkkeenä ovipahvien aukominen syksyllä ja vipstaagien rasvaaminen mutta allekirjoittanu ei ole koskaan jaksanu sitä tehdä.Mutta muuten olen todella tyytyväinen ollu autoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom