Onko lihaksien kasvaminen sittenkin enemmän vuosista kiinni, kuin tahdosta? Voi olla hölmö kysymys, mutta eräs tuttavani on jäätävän kokoinen kaappi ja treenannut noin 15 vuotta. Todella lihaksikas henkilö, jollaisia harvoin näkee. Itse olen treenannut kohta 2 vuotta. Toistuvasti hän on sanonut mulle treeniäni katsoessaan (treenaamme samalla salilla) että vien sarjat liian loppuun asti, että painoa pitäisi vähentää kun näyttää liian tuskaisilta mun sarjan lopetukset. WTF? Eikö nimenomaan aina kannusteta treenaamaan kovaa ja viemään sarjat loppuun?
Jos joku kynis sanoisi minulle näin, naurahtaisin vain. Mutta kun 100-kiloinen lihaskimppu sanoi tämän, väkisinkin herää ajatus että teenkö väärin? Suuremmilta loukkaantumisilta olen vielä välttynyt. Tuleeko tommoiset isot lihakset sitten kevyemmälläkin treenillä muka, kun jaksaa käydä säännöllisesti 15 vuoden ajan?
Jos joku kynis sanoisi minulle näin, naurahtaisin vain. Mutta kun 100-kiloinen lihaskimppu sanoi tämän, väkisinkin herää ajatus että teenkö väärin? Suuremmilta loukkaantumisilta olen vielä välttynyt. Tuleeko tommoiset isot lihakset sitten kevyemmälläkin treenillä muka, kun jaksaa käydä säännöllisesti 15 vuoden ajan?