vuosi reeniä takana ja nyt eteenpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juu_so
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
35
Eli aloitin viimevuoden maaliskuussa reenin ja tässä vähän tuloksia:

Paino tippui 103->80 penkki nousi 50kg->75kg, maastavetoa ja kyykky maksimeja en ole kokeillut.

Laihdutin nuo 23 kiloa vähän miten sattuun, etenkin alussa saatoin olla päivän syämättä mitään, mutta noin 7kk olen syönnyt kunnolla.

En oikein tiennyt mitä olisin tuolloin vuonna 2004 treenistä halunnut, mutta nyt olisi tarkoitus saada voimaa.

Tämmöisellä ohjelmaa olen vetänyt noin 3 viikkoa nyt:

MA: jalat

KE: rinta, olkapäät, ojentajat

PE: selkä, hauis

sarjat siinä 3-5 ja toistoja 3-6

liikeet:

jalat: kyykky, reisiojennus, pohjenousu ja joku vehje pohkeille minkä nimeä en tiedä

rinta, olkapäät, ojentajat: penkki, vinopenkki, pystypunnerrus, olankohautukset, ojentajat taljassa ja sitten joku ojentaja liike vielä minkä nimeä en myäskään tiedä

selkä, hauis: ylätalja eteen ja taakse, kulmasoutu käsipainoilla, keskitetty hauiskääntö istuen ja normaali hauiskääntö istuen.

Kommenttia ja ohjeita :worship:

juu_so sanoi:
rinta, olkapäät, ojentajat: penkki, vinopenkki, pystypunnerrus, olankohautukset, ojentajat taljassa ja sitten joku ojentaja liike vielä minkä nimeä en myäskään tiedä

selkä, hauis: ylätalja eteen ja taakse, kulmasoutu käsipainoilla, keskitetty hauiskääntö istuen ja normaali hauiskääntö istuen.

Kommenttia ja ohjeita :worship:
ojentajille vois laittaa kapean penkin tai ranskalaisen punnerruksen ja hartioille voi pystysoutu olla ihan jees tai sit vipunostot sivuille ja sitten voisit laittaa jonkun takaolkapää liikkeen esim. käännetyn pec dekin (rintaprässi johon mennään toisin perin) onhan tossa vielä pientä korjailemista mut joku muu saa jatkaa :thumbs: (väsyttää...)

Itse tekisin noita toistoja 6-10, meinaa 3 toistoa per sarja on mielestäni yhtä tyhjän kanssa, mutta se on minun mielipide.

yannara sanoi:
Itse tekisin noita toistoja 6-10, meinaa 3 toistoa per sarja on mielestäni yhtä tyhjän kanssa, mutta se on minun mielipide.

Kaverihan on hankkimassa voimaa niin kyllä tuo 3 toistoa/sarja on siihen hyvä jos teet 6-10 niin se menee jo bodytyyliseksi.

Hienosti olet saanut painoa tiputettua ja samalla tuloksia nostettua.

Itse aloitin muutama viikko takaperin ensimmäistä kertaa elämässäni salitreenin, ja juuri tätä haen itse takaa. Painoa on ~80kg ja lihaksia ei juuri lainkaan :)

Kysyisinkin nyt, että oletko harrastanut salin ohella jotain muuta liikuntaa ja kuinka paljon? Tai miten olet tarkkaillut syömistäsi. Itselläni suurin pelko liittyy juuri ravintoon (miten saa läskiä pois samalla kun lihakset kehittyy).

Omat treenini teen 3-4krt/viikko ohjelmalla, 3x10-12 per liike.

Kukkonen sanoi:
Hienosti olet saanut painoa tiputettua ja samalla tuloksia nostettua.

Itse aloitin muutama viikko takaperin ensimmäistä kertaa elämässäni salitreenin, ja juuri tätä haen itse takaa. Painoa on ~80kg ja lihaksia ei juuri lainkaan :)

Kysyisinkin nyt, että oletko harrastanut salin ohella jotain muuta liikuntaa ja kuinka paljon? Tai miten olet tarkkaillut syömistäsi. Itselläni suurin pelko liittyy juuri ravintoon (miten saa läskiä pois samalla kun lihakset kehittyy).

Omat treenini teen 3-4krt/viikko ohjelmalla, 3x10-12 per liike.

Juu jääkiekko pelasin 2-3 krt viikossa mikä auttoi painon tiputuksessa ja välillä hiihtelin ja lenkkeilin. Syömisestä sen verran, että katsoin että proteiinia saa tarpeeksi ja hiilareita vähän. Nykyään syön 4-5 ateriaa päivässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom